Fool zei:
Adrenalinekick is wakkerliggen, dat zal elke fanatieke sporter je kunnen vertellen. :P
Daarnaast is sporten met pep op echt niet verstandig, je hartslag gaat door 't dak.
Ohh. :P
Nou, ik ben nu half in slaap aan het vallen.
Dit zal mijn laatste bericht zijn.
Even een film opzetten wat ik al wat vaker heb gezien maar toch leuk blijft.
En dan rustig in slaap vallen, verwacht dat ik tegen 2 uur aan het slapen ben.
Ik moet om 7 uur op voor om 8 uur te gaan werken tot 4.
Mijn eerste pauze is om 10 uur, dan kan ik rustig op mijn gemak eten, daarna eventjes snel een lijntje naar binnen werken. Volgende pauze om 12 uur, even rusten, lijntje bijgooien en dan tot 4 uur werken.
Ik had een vraagje, heb de hele week liggen werken op de afkick van MDMA. Daarom dat ik definitief een punt heb gezet achter mijn MDMA avonturen, beleefde de laatste keren toch meer neven effecten dan goede effecten. Ik vind tripmiddelen veel leuker. Ik gebruikte MDMA vooral om te hallucineren, maar een goede kop thee van truffels geeft meer voldoening.
Als ik morgen nog pep gebruik, zal dit invloed hebben op het herstel van de afkick?
Ik heb volgende week de hele week vrij, en ben van plan deze hele week te gebruiken om te bekomen van mijn drug gebruik de laatste 3 weken. (vooral pep) Hierna wil ik er een punt achter zetten zodat ik frisjes kan gaan werken de maandag erop.
Ik zie zelf in tot doorgaan tot het einde van de vakantie niet zal lukken.
Ik ben na 4 dagen geen pep gebruikt te hebben gaan inzien wat het allemaal met me deed.
Nuchter ben ik nu even sociaal als op pep.
Dus ik zie het punt er niet van in om te blijven gebruiken.
Zelfs op een festival kan ik mij beter amuseren met wat alcohol dan met pep.
Ik ben véél socialer nu dan voordat ik mijn eerste drug aanraakte, dit heb ik wel te danken aan de drugs. Ik ben heel wat ervaringen rijker en heb er geen spijt van ooit gebruikt te hebben.
Helemaal stoppen voor heel mijn leven zal mij niet lukken, ook al denk ik van wel.
Maar het pep gebruik verminderen van 2-3x in de week naar 1 keer in de maand moet lukken.