Slapen gaan.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Rond half 7 een klein lijntje speed genomen.
Schat zo een 120mg. 40% getest.

Zou het nog mogelijk zijn om rond 2-3 uur nog een paar uurtjes te slapen? :confused:

Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic aan maak, maar ik verwacht een dringend antwoord.

SirErick

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
Rond half 7 een klein lijntje speed genomen.
Schat zo een 120mg. 40% getest.

Zou het nog mogelijk zijn om rond 2-3 uur nog een paar uurtjes te slapen? :confused:
Dat is best mogelijk, maar of het lukt is een ander verhaal.

Skirre

Bewuste gebruiker
Dit is mezelf wel eens gelukt ook al had ik het niet verwacht. Wat kan helpen is muziek aanzetten en op de bank een filmpje kijken ofzo; met een beetje afleiding merk ik persoonlijk dat ik makkelijker in slaap val dan dat ik op bed lig en alleen naar het plafond lug te staren.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ligt er ook aan hoeveel speed je daarvoor nog genomen hebt, maar ik denk wel dat je zal kunnen slapen als dat het enige is, toch zeker als je ook echt moe bent. Anders een paar hijsjes van een joint misschien voor het slapen gaan?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit hoort in het speed subforum thuis MentalFucked, of hoopte je sneller reacties te krijgen als je het onder drugs zou zetten...

Het verschilt nogal per persoon hoe lang het duurt voor je weer kunt slapen na pep en of je al veel pep daarvoor op hebt speelt uiteraard ook mee. Als dit het enige was zul je waarschijnlijk wel 8 uur later kunnen slapen. Maar inmiddels heb je toch al wel vaak genoeg pep gedaan om ook zelf te weten wanneer het ongeveer is uitgewerkt?

Daarbij snap ik eerlijk gezegd het nut van je vraag niet helemaal, want onze antwoorden gaan geen invloed hebben of jij wel of niet kunt slapen straks. Dat zul je toch echt moeten gaan zien of het lukt.

Fool

Badass junkie
Waarschijnlijk gaat 'ie anders bijsnuiven en doorhalen. :P

Maar ja, waarschijnlijk val je dan zo wel in slaap. :wink:

MeejheM

Badass junkie
tsjah, das niet handig.

alcohol en verschillende medicijnen helpen met slapen, maar dat is wel je laatste optie. probeer slapen zo lang mogelijk uit te stellen, en ga een film kijken die je al een paar keer gezien hebt, het moet je afleiden, maar wel te volgen zijn, als je het niet kan volgen boeit ook niet, je hebt em al gezien.

slapen gaat niet op commando, verveling en afleiding wel. mocht je niet in slaap geraken doe dan net of je net wakker word, neem een lekkere douche, ontbijtje en je faked zo jezelf uitgeslapen.

jezelf drukmaken gaat je niks opleveren, dus als je ervanuitgaat dat je niks bereikt met mijn tips werkt zelfs het beste.

medicijnen die je kan kiezen zijn kort werkende benzo's, cannabis(niet eten), en valeriaan en dat soort goedjes. melatonine zou nu juist je ritme verder verneuken.

ik moet er trouwens ook over 4,5 uurtjes weer uit nog ff het forum checken en dan ben ik pleite. ik kan wel slapen o.i.

Fool

Badass junkie
Adrenalinekick is wakkerliggen, dat zal elke fanatieke sporter je kunnen vertellen. :P

Daarnaast is sporten met pep op echt niet verstandig, je hartslag gaat door 't dak.

ooscaar

Wijs gebruiker
Als je wilt slapen, kun je het beste dingen gaan doen waardoor je je normaal ook moe gaat voelen, zoals een saaie film kijken of een boek lezen of zo. Zodra je in begint te kakken, ga je liggen en als slapen niet lukt kun je verder gaan met de saaie activiteit.

Verder kan ik je alleen maar heel erg aanraden om zo snel mogelijk te stoppen met speed, nu is het nog makkelijk, over een maand zal het waarschijnlijk alweer een stuk moeilijker zijn.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Fool zei:
Adrenalinekick is wakkerliggen, dat zal elke fanatieke sporter je kunnen vertellen. :P

Daarnaast is sporten met pep op echt niet verstandig, je hartslag gaat door 't dak.

Ohh. :P

Nou, ik ben nu half in slaap aan het vallen.
Dit zal mijn laatste bericht zijn.

Even een film opzetten wat ik al wat vaker heb gezien maar toch leuk blijft.

En dan rustig in slaap vallen, verwacht dat ik tegen 2 uur aan het slapen ben.
Ik moet om 7 uur op voor om 8 uur te gaan werken tot 4.
Mijn eerste pauze is om 10 uur, dan kan ik rustig op mijn gemak eten, daarna eventjes snel een lijntje naar binnen werken. Volgende pauze om 12 uur, even rusten, lijntje bijgooien en dan tot 4 uur werken.

Ik had een vraagje, heb de hele week liggen werken op de afkick van MDMA. Daarom dat ik definitief een punt heb gezet achter mijn MDMA avonturen, beleefde de laatste keren toch meer neven effecten dan goede effecten. Ik vind tripmiddelen veel leuker. Ik gebruikte MDMA vooral om te hallucineren, maar een goede kop thee van truffels geeft meer voldoening.

Als ik morgen nog pep gebruik, zal dit invloed hebben op het herstel van de afkick?
Ik heb volgende week de hele week vrij, en ben van plan deze hele week te gebruiken om te bekomen van mijn drug gebruik de laatste 3 weken. (vooral pep) Hierna wil ik er een punt achter zetten zodat ik frisjes kan gaan werken de maandag erop.

Ik zie zelf in tot doorgaan tot het einde van de vakantie niet zal lukken.
Ik ben na 4 dagen geen pep gebruikt te hebben gaan inzien wat het allemaal met me deed.

Nuchter ben ik nu even sociaal als op pep.
Dus ik zie het punt er niet van in om te blijven gebruiken.
Zelfs op een festival kan ik mij beter amuseren met wat alcohol dan met pep. :grin:

Ik ben véél socialer nu dan voordat ik mijn eerste drug aanraakte, dit heb ik wel te danken aan de drugs. Ik ben heel wat ervaringen rijker en heb er geen spijt van ooit gebruikt te hebben.

Helemaal stoppen voor heel mijn leven zal mij niet lukken, ook al denk ik van wel.
Maar het pep gebruik verminderen van 2-3x in de week naar 1 keer in de maand moet lukken.

ooscaar

Wijs gebruiker
Verstandig en goed van je dat je gaat minderen in ieder geval. De hele vakantie door gebruiken is echt vragen om een hardnekkige verslaving en ik geloof er niet in dat je ineens vanzelf stopt als school begint.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Verstandig en goed van je dat je gaat minderen in ieder geval. De hele vakantie door gebruiken is echt vragen om een hardnekkige verslaving en ik geloof er niet in dat je ineens vanzelf stopt als school begint.

Daarom dus, dan wil ik er deze citatie nog aan toevoegen van een topic in 2007.

nutsss zei:
Die schokken, die zijn een teken van een ernstige serotonine stoornis. Gaat vaak gepaard met levensechte rare dromen die steeds doorgaan als je tussendoor wakker wordt en weer verder slaapt. Angsten kunnen daarbij ook voorkomen zoals angst voor het donker.

Dit is dus wat ik heb ervaren na mijn laatste MDMA gebruik.

De eerste nacht na XTC gebruik werd ik s'morgens schreeuwend wakker.
Ik had een levensechte droom, wel een mooie droom.

De tweede dag na XTC gebruik had ik kortsluitingen in mijn hoofd. Té ver gegaan dus.

Angsten had ik niet, gelukkig maar.
Hoewel ik iets meer paranoia was dan normaal als ik s'nachts over straat liep.

De levensechte dromen heb ik tot afgelopen nacht toe gehad, hoop vandaag weer.
Deze stoppen als je wakker wordt tijdens de nacht, maar gewoon verder als je terug in slaap dompeld. Deze dromen waren echt verrijkend, en hebben me laten nadenken over iets wat ik in het verleden heb meegemaakt.

Fool

Badass junkie
MentalFucked zei:
Als ik morgen nog pep gebruik, zal dit invloed hebben op het herstel van de afkick?
Lijkt me nogal wiedes dat stimulanten het herstel van het lichaam niet positief beïnvloeden. :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom snuif je überhaupt als je je de uren erop alleen maar gaat lopen stressen of je wel in slaap komt?

Bovenaan