Slecht gegaan

Yvan

Newbie
Ik heb even geleden al eens G genomen.
was toen in combinatie met een tripple mistubishi en 2dopjes van een flugel flesje met GHB.
ik ging toen best hard,maar wel heel leuk en controleerbaar.
Maar dat is deze vrijdag wel even anders gelopen..
ik en een vriend gingen samen naar een discotheek hier in de buurt.
onderweg had ik in de auto al een pil gepakt (rode motorola)
toen we aankwamen hadden we na zo'n 20min al een flesje G gekocht.
Dit was dus de 2de x dat ik G zou nemen.
De G zat in een flesje flugel. we kochten een cola'tje (glazen flesje van 25cl) en goten
er een half flugelflesje G in. wij elk de helft gedronken.
10 min later kreeg ik van een vriend nog een half flesje cola en daar had ik de andere helft van het flesje G in gedaan. weer ik en mijn vriend elk da helft gedronken.
En we zullen het geweten hebben.
op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed.
maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan.
moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,..
zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van..

iemand die dit nog heeft meegemaakt?
en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Meet de ghb in vervolg af

Zomaar in een flesje kappen en de helft opdrinken weet je nooit hoeveel ghb je hebt.
Meet het af met je flugeldopjes. Gooi het in het glas dat je effectief weet wat je binnen hebt

Soma

Bewuste gebruiker
Je had gewoon veel te veel op. 10 ml op 10 minuten kan een mens gewoon niet hebben. Tenzij je tolerantie extreem hoog is natuurlijk.

SperSIZEboon

Badass junkie
Soma zei:
Je had gewoon veel te veel op. 10 ml op 10 minuten kan een mens gewoon niet hebben. Tenzij je tolerantie extreem hoog is natuurlijk.
hahaha ja jezus dat is echt veelste veel, begin gewoon eens met 4/5ml.

Yvan

Newbie
Flaffie zei:
wat een debiel

sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé..
iedereen begint ooit voor de 1ste x met iets hé :wink:
met G heb ik nog niet zo veel ervaring..
Pep,coke,Xtc,softdrugs,.. kan niemand me wat bijleren.
heb ik altijd goed gebruikt,op een verstandige manier.
maar van G wist ik het niet.. en ik vraag het hier daarom gewoon dus even.
kan je dan niet normaal antwoorden?

nuja; voor de mensen die wel normaal hebben geantwoord,dankjulliewel.
zal er rekening mee houden dat ik in het vervolg wat minder moet nemen,en beter moet afmeten..

SperSIZEboon

Badass junkie
Yvan zei:
Flaffie zei:
wat een debiel

sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé..
iedereen begint ooit voor de 1ste x met iets hé :wink:
met G heb ik nog niet zo veel ervaring..
Pep,coke,Xtc,softdrugs,.. kan niemand me wat bijleren.
heb ik altijd goed gebruikt,op een verstandige manier.
maar van G wist ik het niet.. en ik vraag het hier daarom gewoon dus even.
kan je dan niet normaal antwoorden?

nuja; voor de mensen die wel normaal hebben geantwoord,dankjulliewel.
zal er rekening mee houden dat ik in het vervolg wat minder moet nemen,en beter moet afmeten..
dus jij gaat gewoon een drugssoort gebruiken waarvan bekend is dat je er makkelijk fout op kan gaan zonder te weten hoeveel je moet nemen ervan?

Yvan

Newbie
quote]
dus jij gaat gewoon een drugssoort gebruiken waarvan bekend is dat je er makkelijk fout op kan gaan zonder te weten hoeveel je moet nemen ervan?[/quote]

Ik wist idd dat het spul is waar je mee moet opletten,maar heel wat vrienden van me gebruiken het. En hier in belgië zit het altijd in flugel flesjes (meestal dan toch).
Van 1 flesje met 2 mensen zul je niet out gaan,en denk in ons geval zeker niet want beiden hebben we een redelijke tolerantie van allerlei andere drugs.
Maar de juiste hoeveelheid om goed te gaan,ipv slecht die wist ik idd nog niet.
Het was idd dom,maar ook weer niet zo dom dat we out zouden gaan..

SperSIZEboon

Badass junkie
Yvan zei:
Ik wist idd dat het spul is waar je mee moet opletten,maar heel wat vrienden van me gebruiken het. En hier in belgië zit het altijd in flugel flesjes (meestal dan toch).
Van 1 flesje met 2 mensen zul je niet out gaan,en denk in ons geval zeker niet want beiden hebben we een redelijke tolerantie van allerlei andere drugs.
Maar de juiste hoeveelheid om goed te gaan,ipv slecht die wist ik idd nog niet.
Het was idd dom,maar ook weer niet zo dom dat we out zouden gaan..
voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennen :grin:

Yvan

Newbie
SperSIZEboon zei:
Yvan zei:

zo erg vindt ik het niet,zo weet je tenminste wat het met je doet en doe je dat in het vervolg niet meer.. dan ga je er bewuster mee om..
& doe niet zo uit de hoogte joh,je bent vast & zeker ooit ook wel eens slecht gegaan omdat je met een of andere drugs niet vertrouwd was :wink:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Yvan zei:
SperSIZEboon zei:
Yvan zei:

zo erg vindt ik het niet,zo weet je tenminste wat het met je doet en doe je dat in het vervolg niet meer.. dan ga je er bewuster mee om..
& doe niet zo uit de hoogte joh,je bent vast & zeker ooit ook wel eens slecht gegaan omdat je met een of andere drugs niet vertrouwd was :wink:

Dat kun je dus heel simpel voorkomen, door te weten wát je gebruikt. Lees jezelf altijd eerst goed in en ga niet zomaar klakkeloos dingen nemen.. Als je je er een beetje in verdiept had, dan had je geweten dat 10ml GHB veel te veel is. Nu heb je geluk gehad dat je je alleen maar ziek voelde, maar t had ook anders af kunnen lopen..

Yvan

Newbie
Ja,ik weet het..
maar is het 10Ml?
hadden een volledig flesje flugel met 2 man op,dus is iederen een half flesje.
een volledig flesje flugel is dus 20Ml?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Yvan zei:
Ja,ik weet het..
maar is het 10Ml?
hadden een volledig flesje flugel met 2 man op,dus is iederen een half flesje.
een volledig flesje flugel is dus 20Ml?

Yep :wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
Yvan zei:
SperSIZEboon zei:
Yvan zei:

ow jawel hoor ben ook wel out gegaan van ghb maar niet op zo'n domme manier

Yvan

Newbie
SperSIZEboon zei:

hoe ben jij er dan out van gegaan?

& als ik dus alles goed begrijp,volgende keer beginnen met zo'n 5Ml?
en dan? wachten tot het uitwerkt en dan bijnemen?
of telkens om bv. het uur een dopje bijnemen?

SperSIZEboon

Badass junkie
Yvan zei:
SperSIZEboon zei:

hoe ben jij er dan out van gegaan?

& als ik dus alles goed begrijp,volgende keer beginnen met zo'n 5Ml?
en dan? wachten tot het uitwerkt en dan bijnemen?
of telkens om bv. het uur een dopje bijnemen?
gewoon niet genoeg tijd aangehouden tussen hoeveelheden
als ik out ga val ik vaak gewoon in slaap, meer niet

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is onmogelijk om te zeggen waar je mee moet beginnen, omdat dat van zoveel dingen afhangt. O.a je gewicht, maaginhoud en de sterkte van de ghb. Je kunt het beste met een lage dosis beginnen, zeg zo'n 3 ml. Als je na een half uur nog niets voelt kun je een beetje bijpakken, maar nooit zoveel als je de eerste keer nam. Neem ook nooit G bij als je het nog goed voelt.. Overigens is t altijd een goed idee om je G van te voren te laten testen zodat je weet hoe sterk het is.

SperSIZEboon

Badass junkie
calibre zei:
Dat vind ik het meest tricky... Doseer altijd met maatspuit. Weet mijn begindosis (6-7ml) en weet dat ik erna altijd 5ml bijtank (één keer 6ml bijgetankt en slecht gegaan). Maar moment waarop ik moet bijtanken vind ik tricky. Ik wil in de zone blijven dus laat het niet volledig uitwerken maar je moet toch al een eindje over je piek zijn voor je mag bijdoseren.

das idd behoorlijk lastig, ik hou meestal 2,5 uur ofzo aan maar je stackt ook behoorlijk in je lichaam want na die 2,5 uur is nog niet alles eruit natuurlijk

Flugeltje

Wijs gebruiker
calibre zei:
Haha ik ken zo'n sukkel die dat voor heeft

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Leer dit schema van buiten

Ewie

Belezen gebruiker
Yvan zei:
op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed.
maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan.
moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,..
zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van..

iemand die dit nog heeft meegemaakt?
en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?

Jup, hier meld zich nog een :grin: exact hetzelfde, het werd even leuk, maar daarna flinken moeten :kots: ook al had ik niets gegeten, vrijwel lege maag.. Ik was bij 2 vrienden thuis, m'n ogen vielen onder het kotsen zowat in slaap, het kost dan ook veel moeite om nog iets uit te voeren en je ogen open te houden.. Gelukkig zakte dit hele gevoel wel binnen een uur of 2 helemaal weg.

Wel heb ik die avond nog speed en coke gebruikt erbij..

noeli

Experimenterende gebruiker
overal leer je van
het leven is grote leerschool....
in t vervolg gewoon beter afmeten....
en dat gescheld van die kneuzen niks van aantrekken....

Drientje

DF-koning
noeli zei:
overal leer je van
het leven is grote leerschool....
in t vervolg gewoon beter afmeten....
en dat gescheld van die kneuzen niks van aantrekken....
Hoezo kneuzen? Jij eet toch ook niet zomaar iets wat je niet kent. De eerste keer ging het goed, geluk gehad, ik had mezelf allang ingelezen als ik hem was.

Ik wil heel graag nog een keer mescaline proberen, je denkt toch niet dat ik zomaar een hoeveelheid naar binnen kieper en kijk wat er gebeurd?

Je lichaam is het enige vervoersmiddel wat je op deze aarde gekregen hebt, respectloos gedrag zoals hierboven kan je heel duur te staan komen en dan niet alleen hem. Je zorgt voor een verkeerde naam van een goed product. Het is ook hier een wisselwerking, gaat het goed dan zijn mensen eerder geneigd om gebruik te accepteren.

Bovenaan