Ik heb even geleden al eens G genomen.
was toen in combinatie met een tripple mistubishi en 2dopjes van een flugel flesje met GHB.
ik ging toen best hard,maar wel heel leuk en controleerbaar.
Maar dat is deze vrijdag wel even anders gelopen..
ik en een vriend gingen samen naar een discotheek hier in de buurt.
onderweg had ik in de auto al een pil gepakt (rode motorola)
toen we aankwamen hadden we na zo'n 20min al een flesje G gekocht.
Dit was dus de 2de x dat ik G zou nemen.
De G zat in een flesje flugel. we kochten een cola'tje (glazen flesje van 25cl) en goten
er een half flugelflesje G in. wij elk de helft gedronken.
10 min later kreeg ik van een vriend nog een half flesje cola en daar had ik de andere helft van het flesje G in gedaan. weer ik en mijn vriend elk da helft gedronken.
En we zullen het geweten hebben.
op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed.
maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan.
moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,..
zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van..
iemand die dit nog heeft meegemaakt?
en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?
was toen in combinatie met een tripple mistubishi en 2dopjes van een flugel flesje met GHB.
ik ging toen best hard,maar wel heel leuk en controleerbaar.
Maar dat is deze vrijdag wel even anders gelopen..
ik en een vriend gingen samen naar een discotheek hier in de buurt.
onderweg had ik in de auto al een pil gepakt (rode motorola)
toen we aankwamen hadden we na zo'n 20min al een flesje G gekocht.
Dit was dus de 2de x dat ik G zou nemen.
De G zat in een flesje flugel. we kochten een cola'tje (glazen flesje van 25cl) en goten
er een half flugelflesje G in. wij elk de helft gedronken.
10 min later kreeg ik van een vriend nog een half flesje cola en daar had ik de andere helft van het flesje G in gedaan. weer ik en mijn vriend elk da helft gedronken.
En we zullen het geweten hebben.
op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed.
maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan.
moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,..
zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van..
iemand die dit nog heeft meegemaakt?
en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?
ook al had ik niets gegeten, vrijwel lege maag.. Ik was bij 2 vrienden thuis, m'n ogen vielen onder het kotsen zowat in slaap, het kost dan ook veel moeite om nog iets uit te voeren en je ogen open te houden.. Gelukkig zakte dit hele gevoel wel binnen een uur of 2 helemaal weg.