Slechte pillen in omloop

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
goed dat je dit deelt, zie ze ook op de zwarte lijst staan nu… Net als je andere post maar daar kan ik niet op reageren.
Deze specifieke bevatten 4mmc ipv mdma. De andere bevatten veel mdma en een beetje ketamine.

Wel apart, mdma is redelijk makkelijk te krijgen, 4-mmc aanmerkelijk moeilijker. Ik zou juist als verkoper trots zijn op wat er echt in zit

Nathaniel

Wijs gebruiker
Tsja… ik betwijfel of verkopers dit zelf wel weten🤷🏻‍♀️

Dit ja. Weet nog dat ongeval in Amsterdam een aantal jaar geleden. Denk je als toerist gewoon slechte straat cocaïne te kopen blijkt het witte heroïne te zijn...

"Elk voordeel heb z'n nadeel", zullen we maar zeggen..

Bengozy

Bewuste gebruiker
Misschien ben ik verwend maar ik heb in mijn 13 jaar van drugsgebruik nog nooit slechte pillen gehad. En heb er zo honderden op denk ik zo.
Ik merk vooral dat de slechtere drugs komen buiten de ring.

dit kan confirmation bias zijn aangezien ik altijd binnen de ring heb gewoond. Is het concurrentie die zorgt voor betere quality shit? Of is het iets anders? Ik zie graag hoe anderen dit zien.

Bengozy

Bewuste gebruiker
En ik heb het puur over echte dealers, en niet om slinkse loeders die louche shit verkopen op de hoek van de red light district.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Misschien ben ik verwend maar ik heb in mijn 13 jaar van drugsgebruik nog nooit slechte pillen gehad. En heb er zo honderden op denk ik zo.
Ik merk vooral dat de slechtere drugs komen buiten de ring.

dit kan confirmation bias zijn aangezien ik altijd binnen de ring heb gewoond. Is het concurrentie die zorgt voor betere quality shit? Of is het iets anders? Ik zie graag hoe anderen dit zien.
Welke ring?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik bedoelde eigenlijk buiten de grote steden zoals Utrecht en Amsterdam etc,
Ik zit duidelijk buiten de grote steden maar om eerlijk te zijn kan ik mij niet herinneren dat ik ooit slechte pille heb gehad.
Vaak was het ook wel snel bekend als een er grote verkeerde batch pille in de rondte ging maar ook dat maar weinig gehoord of gezien in de praktijk.
Enige waar ik het tegenkom is in de media .. Gelukkig maar en elke keer is er 1 teveel dus ben verder wel altijd voorzichtig geweest.

Trouwens hoewel 20+jaar terug er ook geregeld gesproken werd over (vervuilde) pillen gemixed met speed bijv...
Ben ik ze never nooit tegengekomen zelfs als ik ze zocht niet 🤷‍♂️..... en nu pillen met 4m.... waarom zou je als verkoper 4m met M mixen? Even buiten of het de dealer is waar je het koopt die dit gemixed heeft...

Bengozy

Bewuste gebruiker
Ik zit duidelijk buiten de grote steden maar om eerlijk te zijn kan ik mij niet herinneren dat ik ooit slechte pille heb gehad.
Vaak was het ook wel snel bekend als een er grote verkeerde batch pille in de rondte ging maar ook dat maar weinig gehoord of gezien in de praktijk.
Enige waar ik het tegenkom is in de media .. Gelukkig maar en elke keer is er 1 teveel dus ben verder wel altijd voorzichtig geweest.

Trouwens hoewel 20+jaar terug er ook geregeld gesproken werd over (vervuilde) pillen gemixed met speed bijv...
Ben ik ze never nooit tegengekomen zelfs als ik ze zocht niet 🤷‍♂️..... en nu pillen met 4m.... waarom zou je als verkoper 4m met M mixen? Even buiten of het de dealer is waar je het koopt die dit gemixed heeft...
Ja vroeger zag je nog wel eens PMMA. Maar nu zie je vooral RC's of gewoon troep.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja vroeger zag je nog wel eens PMMA
Nu je het zegt inderdaad ja.
Zo kwam MDA ook wel naar voren bij testresultaten. Gelukkig nooit slechte pillen gehad maar haalde mede hierom ook eigenlijk altijd mdma kristalletjes.
Ook kocht ik, als ik echt zeker wist dat de kwaliteit goed was, meteen groot in zodat ik me hierover geen zorgen hoefde te maken.

MR_CHIP

Badass junkie
Nu je het zegt inderdaad ja.
Zo kwam MDA ook wel naar voren bij testresultaten. Gelukkig nooit slechte pillen gehad maar haalde mede hierom ook eigenlijk altijd mdma kristalletjes.
Ook kocht ik, als ik echt zeker wist dat de kwaliteit goed was, meteen groot in zodat ik me hierover geen zorgen hoefde te maken.
mdma kristallen kunnen net zo goed fout zijn

Bovenaan