Wel apart, mdma is redelijk makkelijk te krijgen, 4-mmc aanmerkelijk moeilijker. Ik zou juist als verkoper trots zijn op wat er echt in zitgoed dat je dit deelt, zie ze ook op de zwarte lijst staan nu… Net als je andere post maar daar kan ik niet op reageren.
Deze specifieke bevatten 4mmc ipv mdma. De andere bevatten veel mdma en een beetje ketamine.
Archief Zwarte Lijst - Trimbos Red Alert
drugsredalert.nl
Tsja… ik betwijfel of verkopers dit zelf wel weten🤷🏻♀️Wel apart, mdma is redelijk makkelijk te krijgen, 4-mmc aanmerkelijk moeilijker. Ik zou juist als verkoper trots zijn op wat er echt in zit
Ze hebben geen idee joh.Wel apart, mdma is redelijk makkelijk te krijgen, 4-mmc aanmerkelijk moeilijker. Ik zou juist als verkoper trots zijn op wat er echt in zit
Tsja… ik betwijfel of verkopers dit zelf wel weten🤷🏻♀️
Welke ring?Misschien ben ik verwend maar ik heb in mijn 13 jaar van drugsgebruik nog nooit slechte pillen gehad. En heb er zo honderden op denk ik zo.
Ik merk vooral dat de slechtere drugs komen buiten de ring.
dit kan confirmation bias zijn aangezien ik altijd binnen de ring heb gewoond. Is het concurrentie die zorgt voor betere quality shit? Of is het iets anders? Ik zie graag hoe anderen dit zien.
A10 waarschijnlijk...Welke ring?
Ik bedoelde eigenlijk buiten de grote steden zoals Utrecht en Amsterdam etc,A10 waarschijnlijk...
Werken ze niet?
Ik kom uit het zuidelijkste zuiden. In mijn omgeving nog nooit te maken gehad met slechte pillen. Wel is het zo dat er hier minder dingen op de menukaart van een dealer staan, dan in de randstad.Ik merk vooral dat de slechtere drugs komen buiten de ring.
Ik zit duidelijk buiten de grote steden maar om eerlijk te zijn kan ik mij niet herinneren dat ik ooit slechte pille heb gehad.Ik bedoelde eigenlijk buiten de grote steden zoals Utrecht en Amsterdam etc,
Ja vroeger zag je nog wel eens PMMA. Maar nu zie je vooral RC's of gewoon troep.Ik zit duidelijk buiten de grote steden maar om eerlijk te zijn kan ik mij niet herinneren dat ik ooit slechte pille heb gehad.
Vaak was het ook wel snel bekend als een er grote verkeerde batch pille in de rondte ging maar ook dat maar weinig gehoord of gezien in de praktijk.
Enige waar ik het tegenkom is in de media .. Gelukkig maar en elke keer is er 1 teveel dus ben verder wel altijd voorzichtig geweest.
Trouwens hoewel 20+jaar terug er ook geregeld gesproken werd over (vervuilde) pillen gemixed met speed bijv...
Ben ik ze never nooit tegengekomen zelfs als ik ze zocht niet 🤷♂️..... en nu pillen met 4m.... waarom zou je als verkoper 4m met M mixen? Even buiten of het de dealer is waar je het koopt die dit gemixed heeft...
Nu je het zegt inderdaad ja.Ja vroeger zag je nog wel eens PMMA
Volgensmij werkt het Iniedergeval welPuur jointje en nog een Absint mix met 1,5 mg Protonitazene
mdma kristallen kunnen net zo goed fout zijnNu je het zegt inderdaad ja.
Zo kwam MDA ook wel naar voren bij testresultaten. Gelukkig nooit slechte pillen gehad maar haalde mede hierom ook eigenlijk altijd mdma kristalletjes.
Ook kocht ik, als ik echt zeker wist dat de kwaliteit goed was, meteen groot in zodat ik me hierover geen zorgen hoefde te maken.
Er gaat ergens iets mis32 mg melatonine sublinguaal
Zit er een wormhole tussen dit en het “welke drugs gebruik jij op dit moment” topic?8mg clonazepam en 40mg oxycodon met nog Absint
Waarschijnlijk geopend door die raket die onderweg is naar de maan😜Zit er een wormhole tussen dit en het “welke drugs gebruik jij op dit moment” topic?
Had het al verwijderd maar je klikte blijkbaar precies tussen die paar minuten op dit topic 😆Zit er een wormhole tussen dit en het “welke drugs gebruik jij op dit moment” topic?
@Tijdloos en ik hebben dezelfde wormhole ontdekt. Gelukkig deze kant op, want anders hadden we het gebruik van slechte pillen in het andere topic gedaan. 🤪Zit er een wormhole tussen dit en het “welke drugs gebruik jij op dit moment” topic?
Met de brandstof prijzen zou het een hoop € besparen als het ook met vervoer zou lukken@Tijdloos en ik hebben dezelfde wormhole ontdekt. Gelukkig deze kant op, want anders hadden we het gebruik van slechte pillen in het andere topic gedaan. 🤪