Slechtste drug?

A

Anonymous

Gast
Is een paar keer sterker dan pep, dezelfde effecten, met euforie.

De effecten volgens erowid:
POSITIVE

* increased energy and alertness
* decreased need for sleep
* euphoria
* increased sexuality

NEUTRAL

* excessive talking
* weight loss
* sweating
* visual & auditory hallucinations (hearing voices)

NEGATIVE

* disturbed sleep patterns
* tightened jaw muscles, grinding teeth (trismus and bruxia)
* loss of appetite (anorexia), leading to poor nutrition and weight loss with heavy use
* reduced enjoyment of eating
* loss of interest in sex, over time
* itching, welts on skin
* nausea, vomiting, diarrhea
* excessive excitation, hyperactivity
* shortness of breath
* moodiness & irritability
* anxiousness & nervousness
* aggressiveness
* panic, suspiciousness & paranoia
* involuntary body movements (uncontrollable movement and/or twitches of fingers, facial & body muscles, lip-smaking, tongue protrusion, grimacing, etc.)
* false sense of confidence and power (delusions of grandeur)
* aggressive and violent behavior
* severe depression, suicidal tendencies

Effects of Habitual Use
* fatal kidney and lung disorders
* possible brain damage
* permanent psychological problems
* lowered resistance to illnesses
* liver damage
* stroke

lot

Badass junkie
wahjow kijk hoeveel negative..
brrr extreme drug is dat joh.. geen eetlust meer.. als je dat een tijd gebruikt verhonger je gewoon

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik had gelezen dat de speed nu (meth niet onze pep) HEEL WAT x zo sterk is als in 1950... weet niet hoeveel precies...

A

Anonymous

Gast
Dat lijkt me stug flipmeister. Het kan wel zo zijn dat het percentage amfetamine is gestegen door nieuwe/andere technieken met synthetiseren

Vroeger was pep gewoon legaal, toen was het bedoelt als medicijn, dus natuurlijk zijn het lagere dosissen/percentages. Ze hadden het niet als 'genotsmiddel' op de markt gebracht.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ja het zo onwaar kunnen zijn want heb het van zoon anti drug site
maar ik heb wel een leuk meth filmpje. Gaat over een kerel die 4 vrouwen heeft vermoord ofzo onder invloed van meth...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Librium kan ook zeer verslavend werken

librium. Dit veroorzaakt een bijzonder prettige roes, waar je al gauw naar terugverlangt. Daarom wordt librium tegenwoordig nog maar weinig voorgeschreven.

flash kieke

Wijs gebruiker

Zie eens hoe knap je wordt door meth :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
flash kieke zei:
Wat is eigenlijk het slechtste drug van de wereld.

Daarmee bedoel ik welke drug nog erger is dan hero en zo?

:wave:

Erger dan hero?

Die maatschappelijke propaganda en vooroordelen zitten er lekker ingebakken he? :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
flash kieke zei:

Erger dan hero?

Die maatschappelijke propaganda en vooroordelen zitten er lekker ingebakken he? :wink:

Wat als hij het gewoon over kans op verslaving heeft?

Vind kans op verslaving toch wel 1 van de belangrijkste reden om een drugs niet te doen... Belangrijker dan lichamelijke schade...

flash kieke

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
Bal0n zei:
flash kieke zei:

Erger dan hero?

Vind kans op verslaving toch wel 1 van de belangrijkste reden om een drugs niet te doen... Belangrijker dan lichamelijke schade...

Ik bedoel over het algemeen,wat het ergste drug is dat op de markt te vinden is :)

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Het is bijna hetzelfde met de uitzondering dat het een extra Methyl groep heeft.. Dus het is niet "gewoon" sterkere pep. Van dit spul sta je tog ietsje strakker :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
FlipMeister zei:
Het is bijna hetzelfde met de uitzondering dat het een extra Methyl groep heeft.. Dus het is niet "gewoon" sterkere pep. Van dit spul sta je tog ietsje strakker :wink:

Als er nou niet zoveel negatieve gevolgen waren met meth,zou ik het wel eens willen doen,maar die negatieve gevolgen(Te Hard) :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
FlipMeister zei:

Als er nou niet zoveel negatieve gevolgen waren met meth,zou ik het wel eens willen doen,maar die negatieve gevolgen(Te Hard) :rolleyes:
iedereen die zo iets wilt proberen is niet goed in zijn bol
als ge alleen al naar die fotos ziet van die mensen
bah, ben bijna aan het kotsen ervan

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
SpacingBen zei:
Bal0n zei:
flash kieke zei:

Erger dan hero?

Ik bedoel over het algemeen,wat het ergste drug is dat op de markt te vinden is :)
Heroine is een van de gezondste drugs :P Alleen de leefstijl die leeft bij heroine verslaafden maakt het zo erg.

Bal0n

Badass junkie
Ik vind het nog steeds maar een vreemde vraag. Erg in de zin van wat? Verslaving? Schade? Leefomgeving? Manier van gebruik? Zo ja schade, lichamelijk of geestelijk?

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
FlipMeister zei:

Iemand die het wil proberen is gestoord ja,Maar als je er geen jeuk en al die kut gevolgen van zou krygen zou ik het toch doen.

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
FlipMeister zei:

Iemand die het wil proberen is gestoord ja,Maar als je er geen jeuk en al die kut gevolgen van zou krygen zou ik het toch doen.
Kerel jij bent zwaar geschift.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
FlipMeister zei:

Kerel jij bent zwaar geschift.

Wrm dat?Ik zeg als ,als je die kut gevolgen er niet bij zou krygen zou de meeste pep gebruikers het nemen denk ik.
Je gaat er strakker van staan,de euforie is veel harder,..
Als de verslaving even hoog was als pep,en de gevolgen van meth bv.jeuk en zo weg waren,zou ik het idd proberen.

Jeller

Badass junkie
meth is wel heel schadelijk, maar door speedgebruik kan je er ook vlug heel slecht uit zien hoor, laat je niet volledig vangen aan die foto's..

ik denk dat sigaretten ook wel bij ergste drugs mag als je ziet hoeveel mensen er aan sterven.. samen met heroïne, meth en coke de stomste drugs imo

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
meth is wel heel schadelijk, maar door speedgebruik kan je er ook vlug heel slecht uit zien hoor, laat je niet volledig vangen aan die foto's..

ik denk dat sigaretten ook wel bij ergste drugs mag als je ziet hoeveel mensen er aan sterven.. samen met heroïne, meth en coke de stomste drugs imo
idd alle drugs is slecht dat is waar
maar valt al bij al nog mee
maar als je een beetje zelfrespect hebt begin je wel niet meth
heb je da flimpje gezien da hier ook ergens in een post staat
9 dagen wakker en 9 dagen zonder eten
om dan een paar dagen achter elkaar te gaan slapen om vervolgens weer opnieuw te kunnen beginnen.
shit man waar ben je dan in godsnaam mee bezig

matthijs

Badass junkie
Het is niet zo dat alle meth gebruikers zo leven he.
Ik ken ook iemand die het heeft gebruikt en hij vond het niets aan en heeft het niet meer gedaan.
En het is ook onzin dat je van "meth" 10 dagen wakker bent. Van speed kan je ook 10 dagen wakker zijn. Als je meth in hele kleine doses neemt is het gewoon speed.
Een drug is niet echt slecht. Je kan hem altijd gewoon normaal gebruiken. Pas wanneer je dat niet meer doet is de drug slecht.

Bal0n

Badass junkie
mathijs zei:
Ik ken ook iemand die het heeft gebruikt en hij vond het niets aan en heeft het niet meer gedaan.
En het is ook onzin dat je van "meth" 10 dagen wakker bent. Van speed kan je ook 10 dagen wakker zijn. Als je meth in hele kleine doses neemt is het gewoon speed.
Een drug is niet echt slecht. Je kan hem altijd gewoon normaal gebruiken. Pas wanneer je dat niet meer doet is de drug slecht.

Psykaholik

Wijs gebruiker
mathijs zei:
maar met zo een drugs is de verslavingskans wel vele malen groter
aan zo iets moet je gewoon nie beginnen

matthijs

Badass junkie
Hmm. Ik geloof dat een groot deel van ons beeld over meth (ook de mijne hoor) sterk beinvloed is door de Amerikaanse regering.
Als je in Nederland 5 gram gewone speed hebt zijn er ook wel mensen die daar vet veel van nemen en dagen achter elkaar strak staan. Het is niet zo bij meth dat je na een lijntje 10 dagen wakker bent he.
Het is sterker en van een gram meth sta je 10 dagen strak. Daar heb je meer speed voor nodig.

Bovenaan