Slechtste paddotrip..

WeirdoW

Belezen gebruiker
Khad pas geleden paddos genomen maar ik had de slechtste trip die je maar kan hebben...

Hij duurde maar 3uur
khad geen lachkick
geen hallucinatis
en ik voelde me vrij normaal..

Kzag alleen dat de kleuren wat intenser waren als normaal...
Sommigen zeiden dat het lag aan de soort die ik had (golden teachers en aquadoriaanse door elkaar)

Weet iemand mssn hoe ik zon trip kan voorkomen, hij ws totaal niet aangenaam

Jaimie

Belezen gebruiker
Ik heb wel willen merken dat je veel harder kan gaan wanneer je niet terughoudend bent,wanneer je bijvoorbeeld binnen 8 uur thuis moet zijn ga je jezelf in je onderbewustzijn niet te hard laten gaan en ga je inderdaad ook niet zo hard,maar als je zegt,fuck it,ik heb alle tijd,just let the shrooms flow

Dan ga je volgens mij lekker hard trippen(als je toch een portie op hebt ) :hearteyes:

SpacePack

Belezen gebruiker
Jaimie zei:
Ik heb wel willen merken dat je veel harder kan gaan wanneer je niet terughoudend bent,wanneer je bijvoorbeeld binnen 8 uur thuis moet zijn ga je jezelf in je onderbewustzijn niet te hard laten gaan en ga je inderdaad ook niet zo hard,maar als je zegt,fuck it,ik heb alle tijd,just let the shrooms flow

Dan ga je volgens mij lekker hard trippen(als je toch een portie op hebt ) :hearteyes:

ik kan erin komen dat set en settings wel mede uitmaken hoe hard je gaat.
Maar je kan (ondanks dat je na 8 uur naar huis moet) de paddo's trip echt niet tegehouden :rolleyes: . Als jij een portie hawaiiaanse op hebt. (redelijk lege maag + goed gekauwt). Dan stop je de trip echt niet hoor :wave:

Bovenaan