Smartdrugs / herbal XTC

ruubje

Experimenterende gebruiker
Zijn er hier mensen die regelmatig smartdrugs gebruiken? Er bestaan een hoop geinige capsules. Van de een ga je harder, van de ander krijg je een erectie, van de ander word je geil... Wat vindt men hier van smartdrugs en herbal XTC?

Locke

Sommige zijn wel leuk andere zijn kut tis verder niet zo heel sterk en bijzonder allemaal ..

moonflower

Hey Ruubje kun je nog een paar van die capsules noemen en wat ze met je doen, weet verder bar weinig van sdrugs af maar ben wel geintressereerd :P

ruubje

moonflower zei:
Hey Ruubje kun je nog een paar van die capsules noemen en wat ze met je doen, weet verder bar weinig van sdrugs af maar ben wel geintressereerd :P
Een goede smartdrug vind ik Spacecadets, echt een van de weinige smartdrugs waar je echt van gaat zweven. Als je liever niet aan de XTC wilt en je wilt toch een paar dagen achter elkaar door gaan zonder te slapen (bijvoorbeeld op een festival) vind ik ephedra nog steeds de beste. Als je geil wilt worden kan je het beste Man power nemen of Horn E. Kijk wel goed, want er zijn ook hitsige middelen die alleen bestemd zijn voor mannen.
Goede herbal XTC is Kryptonite of Voyager, deze dingen zijn alleen best duur in vergelijking met Ephedra.
Als je gaat uitproberen zorg dan dat je echt een hele nuchtere maag hebt, anders werkt dit alles niet. Veel plezier.

LKM

Newbie
Leuke smartdrugs..

Ik gebruik voornamelijk Happy Campers, voor de dagen dat ik me kut voel, meestal op zondag en maandag ofzo... Je wordt er weer wat blijer van, en ik heb weer meer zin om dingen te ondernemen :) handig voor op mn werk.

Verder Ephedra voor een beetje energie enzo, tis alleen zo kut dat je er van die vage trillingen van kan krijgen.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Alleen ervaring met ephedra's en die zijn mij over het algemeen best redelijk gevallen. Niet slecht zeker proberen waard om een keer wat gezonder te doen :)

heb reeds verschillende malen enkele vloeistoffen gekocht waarvan de werking zou lijken op speed en xtc, voor een dosis betaal je 12 euro. Van de 4 verschillende merken(ik ga ze niet noemen, het is hier testaankoop niet he, en by the way ik herinner mij die namen niet meer)Slechts in 1 geval kreeg ik de werking van speed, maar dan slechts voor een uurtje of 2, bij 1 geval moest ik kotsen en verder gebeurde er niks, en de overige 2 deden al helemaal niks, noppes en nada.
conclusie: "echte" speed betaal ik ongeveer 5 euro per gram, ik moet dan wel voor minimaal 100 euro kopen maar kom dan ben ik ineens voor een hele tijd voorzien. uit 1 gram haal ik een 10-tal dosissen, telkens goed voor een uurtje of 4 lekker feesten :tearsofjoy: ( ik kan ook grotere doses nemen maar ik kies er voor om een dunne lijn te snuiven in plaats van gelijk heel mijn neus vol te proppen, dan neem ik liever na een tijdje wat bij) dus met een 2 tal van die lijnen kom ik wel een nachtje rond, dus voor 1 euro ben ik gesteld voor een hele nacht. ok speed is illegaal en waarschijnlijk niet gezond (alhoewel ik nog geen last heb en ik gebruik best wel vaak) maar als ik kan kiezen tussen 12 euro voor niks en 1 euro voor een nacht plezier dan weet ik et wel, gewoon geldklopperij die smart rotzooi, en dan nog moeten kotsen ook, bah :kots:

Bovenaan