smartshop hoeveelheid paddo's

Tietmans

Newbie
Zaterdag ga ik aan de hawaiaanse, daarna las ik een pauze in van een paar maanden. Maar mijn vraag is dus. Vrijdag haal ik maarliefst 6 porsies!

Geven smartshops wel zoveel mee? Of is het zoals bij coffeeshops dat ze maar een maximaal aantal meegeven?

(btw, die 6 porsies zijn niet voor mij alleen maar voor ook nog 5 vrienden van me:P)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
als jij daar in je eentje binnekomt en je vraagt 6 porties denk ik wel dat ze raar zullen opkijken, of ze het meegeven of niet zal denk ik een beetje aan de persoon zelf liggen....

suc6 :wink:

flashkop

Bewuste gebruiker
Paddo's zijn volkomen LEGAAL, in tegenstelling tot wiet :confused: :confused: :confused:
Dus ze gaan normaal niet raar doen hoor, zie wel dat je maat ze haalt want ze gaan wss wel je pasje vragen...

xtaz

Wijs gebruiker
Vorige week heb ik 3 porties gekocht dus ik denk niet dat ze er om geven.. Als ze maar verdienen zeker? Neen, het kan misschien wel zijn dat sommige shops een limiet hebben per man.

Tietmans

Newbie
flashkop zei:
Paddo's zijn volkomen LEGAAL, in tegenstelling tot wiet :confused: :confused: :confused:
Dus ze gaan normaal niet raar doen hoor, zie wel dat je maat ze haalt want ze gaan wss wel je pasje vragen...

Ik haal daar altijd, dus ze kennen me en ze doen nooit zo moeilijk:P

Is het trouwens leuk om 's avonds te trippen?

Bovenaan