Smartshop San Pedro

J0rrit

Badass junkie
Zijn er ook smartshops die San Pedro poeder verkopen? Via internet bestellen duurt namelijk maandje voordat het er is, en moet ook per se per 900 gram. In een smartshop zou dat dan eventueel in mindere hoeveelheden kunnen ( dan wel in verhouding ietsjes duurder miss maar dat kan ik dan wel vergelijken ).

Weet iemand een smartshop in Maastricht die dat ( waarschijnlijk ) verkoopt?

Gr,

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ken er geen in Maastricht, maar ik weet wel dat <knip> san pedro poeder verkoopt. Het staat niet op hun website dus je moet dan contact opnemen als je het daar wil kopen. Ik geloof dat je 250gram voor 125 euro kon krijgen, wel wat duurder dan die uit Peru :rolleyes: , maar dan heb je wel een snelle service.

<knip>

Mod-edit: op verzoek naam en website verwijderd

splifftail

Belezen gebruiker
San Pedro NOOIT in smartshop kopen, maar gewoon bij cactuskweker,tuincentrum of supermarkt (! ja echt) kopen vanaf zo'n 3 euro....Verdiep je even in materie, diverse psychoactieve soorten zijn goed te determineren en verkrijgbaar....en leuk om zelf te doen. Google!

splifftail

Belezen gebruiker
Trichocereus Peruvianus is bijvoorbeeld een soort die vaak voor paar euro te krijgen is bij willekeurig tuincentrum. Ook de Bischopsmuts wordt vaak aangeboden...succes!

TrippyShit

Badass junkie
splifftail zei:
Trichocereus Peruvianus is bijvoorbeeld een soort die vaak voor paar euro te krijgen is bij willekeurig tuincentrum.

Is dat de peruvian torch? Das namelijk idd familie van de sanpedro. Moet ook de moeite waard zijn, azarius verkoopt ze ook.

greenpower

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
splifftail zei:
Trichocereus Peruvianus is bijvoorbeeld een soort die vaak voor paar euro te krijgen is bij willekeurig tuincentrum.

Is dat de peruvian torch? Das namelijk idd familie van de sanpedro. Moet ook de moeite waard zijn, azarius verkoopt ze ook.

Ja dat is de perivian torch, is iets sterker als san pedro maar net ietsje minder als peyote. Maar als ik naar tuincentrum ga, hoe staan ze daar dan aangegeven. Met welke naam? Hoe kan ik ze het beste vinden/beste detimineren.

Greetz greenpower

TrippyShit

Badass junkie
Ik neem aan dat dit dan de naam is: Trichocereus Peruvianus. Dus hoogstwaarschijnlijk is ie te vinden onder die naam. Anders kan je em altijd nog gebruiken om je billekes mee af te vegen.

KurikintonFox

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Ik neem aan dat dit dan de naam is: Trichocereus Peruvianus. Dus hoogstwaarschijnlijk is ie te vinden onder die naam. Anders kan je em altijd nog gebruiken om je billekes mee af te vegen.
dat doet toch pijn? :tearsofjoy:

greenpower

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:

peruvian torch = Trichocereus Peruvianus

greenpower

Bewuste gebruiker
:P

Hoe kan ik ze precies herkenen? Want wil niet mooie mescalineloze cactussen hebben als ik naar thuincentrum ga :wink:

:wave:

TrippyShit

Badass junkie
Peruvian torch is volgensmij niet zo moeilijk te onderscheiden. Anders vraag je gewoon aan de vriendelijke medewerker of hij jou 'de trippende indianencactus met mescaline' wilt aanwijzen :P

greenpower

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Peruvian torch is volgensmij niet zo moeilijk te onderscheiden. Anders vraag je gewoon aan de vriendelijke medewerker of hij jou 'de trippende indianencactus met mescaline' wilt aanwijzen :P

Dat ik daar zelf niet op gekomen was :grin:

Bedankt man :rolleyes:

Ik had ergens gelezen dat ze leken op een cactus zonder mescaline en soms moeilijk te onderscheiden zijn, maar ik realiseer me opeens dat de naam er ook gewoon wel bij staat :P.

splifftail

Belezen gebruiker
Je zult je wel een beetje moeten verdiepen in materie, en dat is vrij eenvoudig. Dit vooral omdat tuincentra en supermarkt de cactae bijna nooit op naam/soort aanbieden. Kwekers doen dit wel. Maar veel soorten zijn goed te herkennen. succes!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
splifftail zei:
Je zult je wel een beetje moeten verdiepen in materie, en dat is vrij eenvoudig. Dit vooral omdat tuincentra en supermarkt de cactae bijna nooit op naam/soort aanbieden. Kwekers doen dit wel. Maar veel soorten zijn goed te herkennen. succes!

Nou dat is ook niet altijd waar, ik ben een keer extra naar die kwekerij bij venlo in de buurt gegaan, cactuswereld, nergens stonden namen erbij en ik zag ook geen cactussen die leken op san pedro en/of peyote. Ik raad iedereen aan het poeder op inet te bestellen, beste prijs/kwaliteit verhouding.

splifftail

Belezen gebruiker
Flip Trip zei:
splifftail zei:

Nou dat is ook niet altijd waar, ik ben een keer extra naar die kwekerij bij venlo in de buurt gegaan, cactuswereld, nergens stonden namen erbij en ik zag ook geen cactussen die leken op san pedro en/of peyote. Ik raad iedereen aan het poeder op inet te bestellen, beste prijs/kwaliteit verhouding.

Ja geniaal advies hoor. op basis van die ene ervaring? en weet je wel hoe San Pedro of Peyote eruit ziet dan? Twijfel daar sterk aan. en de beste prijs/kwaliteit verhouding is natuurliujk enorme bullocks, met een relatief verschil van minimaal 80% in prijs gaat dat echt niet op...maar goed, bestel jij online....Kennelijk geen kennis van materie, en die is eenvoudig (zoals ik al zei) te vinden.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
splifftail zei:
Flip Trip zei:
splifftail zei:

Ja geniaal advies hoor. op basis van die ene ervaring? en weet je wel hoe San Pedro of Peyote eruit ziet dan? Twijfel daar sterk aan. en de beste prijs/kwaliteit verhouding is natuurliujk enorme bullocks, met een relatief verschil van minimaal 80% in prijs gaat dat echt niet op...maar goed, bestel jij online....Kennelijk geen kennis van materie, en die is eenvoudig (zoals ik al zei) te vinden.

Dan ga jij maar es 900 gram kurkdroge san pedro poeder maken uit je cactusjes die je bij het tuincentra hebt gekocht. Daarnaast zal het mescaline content van cactussen uit een tuincentra of kwekerij nooit zo hoog zijn als die van hun natuurlijk plaats uit de Andes. Ook heb je dan nog de moeite om je cactus te verzorgen etc etc, als je dit leuk vindt ga je gang, ik heb ook graag cactussen en als ik goedkoop cactussen vind dan koop ik me wel ene, denk overigens niet dat ik die dan ga eten. Trouwens is toch mooi dat ik een ander advies geef dan jij, zo hebben de mensen wat te kiezen.

En dan nog ff een rekensommetje, 80 euro en dit is inclusief 20 euro verzendkosten voor 900 gram san pedro poeder. Je hebt 10 gram nodig voor een lichte trip, 30 gram ga je volgens mij behoorlijk hard. Zeggen we 30 gram per trip is dus 30 trips voor 80 euro, nog geen 2.50 per trip. Als dat geen top notch prijs/kwaliteit verhouding is weet ik het niet.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
30gram is niet heftig hoor. Dat is gewoon een rustig tripje...

Dat ligt er maar net aan, volgens erowid zit het mescaline percentage van gedroogde san pedro tussen de 0.3 en 2.4 %. Dus 30/100*2.4=0.72 gram, zo ver ik weet is alles boven 500 miligram toch een behoorlijke trip, je kunt natuurlijke ook andere san pedro poeder hebben van 0.3 % das dan 30/100*0,3=0,09. 90 mg dus, hier voel je inderdaad niks van, en dan nog alles ertussen. Ik ben ervan overtuigd dat san pedro cactus uit peru veel vaker bij die 2% in de buurt ligt dan die hier uit het tuincentrum, die zal wel eerder een halve % zijn. Groeicondities zijn hierbij erg belangrijk en die zijn nou eenmaal beter in hun natuurlijk gebied dan in een kas of woonkamer.

Trouwens me heftigste trip was nog altijd op 0.5 gram gedroogde hawaiiaanse, dat zou ook maar een halve portie moeten zijn, natuurproducten kunnen nu eenmaal behoorlijk verschillen.

TrippyShit

Badass junkie
Ja mijn heftigste trip was ook een halve portie dat zegt idd niks dat weet ik. Maar of ze nou verschillen of niet, er is altijd wel een richtlijn qua dosering en 30gram is echt niet veel. Ik ga het niet omrekenen maar van 300mg kristallen hadden mensen nog geen eens visuals ofzo. Door mijn 'contact' wordt gezegd dat je vanaf 35gram wat begint te trippen.. En alst begint is dus beetje minimaal.. Maar das mijn mening dan. Ik ga liever voor de 500/600mg ofzo dan als ik kristallen zou doen..

splifftail

Belezen gebruiker
Helemaal mee eens Flip Trip (what's inna name? :grin: ), ben wat pedant bezig, het mooiste is idd dat onze meningen gewoon verschillen....en dat mag.

MrCactus

Experimenterende gebruiker
In een tuincentrum staat waarschijnlijk wel Cereus peruvianus, die absoluut niet geestverruimend is.
Worden hier Cereus peruvianus en Trichocereus peruvianus verward ?

MrCactus

Experimenterende gebruiker
splifftail zei:
Trichocereus Peruvianus is bijvoorbeeld een soort die vaak voor paar euro te krijgen is bij willekeurig tuincentrum. Ook de Bischopsmuts wordt vaak aangeboden...succes!
Cereus peruvianus vind je wel in een tuincentrum.
Maar deze Cereus peruvianus is niet geestverruimend.

De zogenoemde bisschopsmuts is .....
absoluut niet geestverruimend !

Bovenaan