herbal xtc vind ik persoonlijk één van de leukste drugs die er is,
het effect is subtiel maar is er wel zeker,
je voelt je de koning, je bent lekker actief, je zweeft een beetje, je bent ongelofelijk sociaal MAAR je weet nog wat je zegt, je hebt echt goede gesprekken, om de 10 minuten met iemand anders, een zalige ervaring.
op nummer 1 staat natuurlijk de paddo
op nummer 2 herbal xtc (die paarse bionic power, die andere schijnen niet goed te zijn)
op nummer 3 salvia, heb er al een paar keer redelijk op getript, het is speciaal maar echt veel heb ik hier -nog- niet aan gehad.
een nummer 4 wegens gebrek aan andere ervaring kies ik zo een theetje, dat was wel nog chill.
LSA staat zeker niet op mijn lijstje, het komt te laat op, je bent eerst 2uur misselijk en dan, nja dan trip je hoera, wel niet 10 minuten neerzitten want dan kan je wel huilen met die kramp in je knieholtes. de eerste keer ik het deed begon het werken toen ik al naar huis ging, dan had ik één van de beste wandelingen ooit, daarna was het huilen, 5uur wakker gelegen
ok, hier heb ik duidelijk een fout gemaakt, dan wou ik het nog eens een kans geven.
ik slik weer een paar pilletjes, gelukkig was mijn lichaam niet vergeten deze smaak te associeren met die ongelofelijk kut ervaring, die smaak is (u raad het al) om te huilen. Dan dus die twee uur misselijk geweest en dan beetje beginnen wandelen en heu ja, trippen dus. veel viel er niet beleven, pijn in mijn knieholtes en wachten tot het gedaan is, dat doe ik dus niet meer
conclusie, wil je met zekerheid een leuke avond (bij paddo's heb je hier geen zekerheid bij) koop elke een zakje bionix, eet ze alle 4 op en ga naar een feestje (dat is dan mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen)