Smartshop top 5

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik en men kamerade zijn de wiet beu gerookt en wille is iets anders maar omdat we niet weer aan de harddrugs wille gaan woude we een iets in de smartshop hale ik hoor alleen maar dat het prul is en wil dan ook wete wat de beste producten zijn van de smartshop

alvast bedankt :stoned:

jcutter

Badass junkie
-Mescaline
-Paddestoelen (zolang dat nog mag duren)
-LSA (happy caps)
-Salvia
-Kratom, dragonfly en nog kruiden en dergelijke.

henkie84

Bewuste gebruiker
Heb maar ervaring met 4 smartshop producten, volgens mij:

1. Paddo's (volgorde: Hawaiaanse, Truffels, de rest)
2. Salvia extract
3. Kratom (Fijn roesachtig kruid, al was de laatste keer m'n maag het er niet mee eens)
4. Happy Caps (buikpijn psychedelica)

Hans

Wijs gebruiker
Happy caps vond ik zelf wel een goed begin. Ben hier een enkele keer wel redelijk hard op gegaan (voor mijn doen dan, in die tijd :tearsofjoy:). Paddo's zijn natuurlijk ook heel leuk maar ik zou eerst er proberen achter te komen wat psychedelica is daar Happy caps trip-E te proberen (bevat LSA). Er zijn echter ook mensen die dat spul echt extreem naar vinden. Wat misschien te maken heeft met de MAO-remmers die daar in zitten (passiebloem) wat buikpijn kan veroorzaken in combinatie met bepaalde middelen. Ik ben er echter altijd goed op gegaan en heb een keer zelfs heel milde LSD-achtige hallucinaties gehad.

Maar ik zou nog altijd een halfje LSD boven paddo's verkiezen. Ook als beginner.

Spor

Wijs gebruiker
Ten eerste wil ik ff kwijt dat ik het stiekem best hypocriet vind dat je wel van de smartshop dingen neemt, maar niet uit het illegale circuit. Want veel harddrugs werden vroeger ook gewoon verkocht bij de smartshop, denk maar aan 2C-* vormen, ephedra. gedroogde paddo's en nu ook niet-gedroogde paddo's...

Maaaaaaaaaargoed. Moet ook wel erkennen dat ze alles zodra het leuk begint te worden toch wel weer snel zat uit de smartshop halen. Al moet "de ultieme drug" vreemd genoeg wel nog legaal te koop zijn (ayahuasca)... Die zou ik niet per direct aanraden omdat dat toch wel weer iets heel heftigs is. Zelf heb ik voor de rest nog nooit een ervaring met goed spul van de smartshop :P geef mij maar harddrugs :grin: behalve paddo's natuurlijk, daar heb ik wel echt de leukste dingen met meegemaakt. Herbal xtc is onzin, is gewoon vitamine B complex en cafeine, en mss wat taurine of andere verianten. Salvia moet wel goed zijn, heb ik gehoord, maar ben ik zelf nog niet aan toegekomen. Verder de mescaline houdende cactussen, die ik overigens ook nog niet geprobeerd heb, maar waar ik wel heel veel lovende verhalen over heb gehoord. Zal denk ik ook de beste variant op paddo's zijn.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
herbal xtc vind ik persoonlijk één van de leukste drugs die er is,
het effect is subtiel maar is er wel zeker,
je voelt je de koning, je bent lekker actief, je zweeft een beetje, je bent ongelofelijk sociaal MAAR je weet nog wat je zegt, je hebt echt goede gesprekken, om de 10 minuten met iemand anders, een zalige ervaring.

op nummer 1 staat natuurlijk de paddo
op nummer 2 herbal xtc (die paarse bionic power, die andere schijnen niet goed te zijn)
op nummer 3 salvia, heb er al een paar keer redelijk op getript, het is speciaal maar echt veel heb ik hier -nog- niet aan gehad.
een nummer 4 wegens gebrek aan andere ervaring kies ik zo een theetje, dat was wel nog chill.

LSA staat zeker niet op mijn lijstje, het komt te laat op, je bent eerst 2uur misselijk en dan, nja dan trip je hoera, wel niet 10 minuten neerzitten want dan kan je wel huilen met die kramp in je knieholtes. de eerste keer ik het deed begon het werken toen ik al naar huis ging, dan had ik één van de beste wandelingen ooit, daarna was het huilen, 5uur wakker gelegen
ok, hier heb ik duidelijk een fout gemaakt, dan wou ik het nog eens een kans geven.
ik slik weer een paar pilletjes, gelukkig was mijn lichaam niet vergeten deze smaak te associeren met die ongelofelijk kut ervaring, die smaak is (u raad het al) om te huilen. Dan dus die twee uur misselijk geweest en dan beetje beginnen wandelen en heu ja, trippen dus. veel viel er niet beleven, pijn in mijn knieholtes en wachten tot het gedaan is, dat doe ik dus niet meer

conclusie, wil je met zekerheid een leuke avond (bij paddo's heb je hier geen zekerheid bij) koop elke een zakje bionix, eet ze alle 4 op en ga naar een feestje (dat is dan mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen)

Xtc Bob

Belezen gebruiker
Ten eerste wil ik ff kwijt dat ik het stiekem best hypocriet vind dat je wel van de smartshop dingen neemt, maar niet uit het illegale circuit. Want veel harddrugs werden vroeger ook gewoon verkocht bij de smartshop

vroeger ja je zegt het zelf :confused:

Hans

Wijs gebruiker
Harddrugs is een door de overheid bedachte term. Zelfde geldt voor softdrugs. Heeft voor de rest geen enkel verband met schadelijkheid of effect. Lsd is zogenaamd harddrugs en alcohol is zogenaamd geen eens een drug. Dat terwijl alcohol veel schadelijker is voor het lichaam in tegenstelling tot lsd: helemaal niet! Extraheerbare DMT is legaal te koop, dat terwijl dit vele malen harder is dan LSD. Al die onzinnige jargon van de overheid moet je absoluut niet serieus nemen want die slaat helemaal nergens op.

TrippyShit

Badass junkie
opzich mee eens, maar kan je je niet een beetje voorstellen waarom lsd illegaal is.. Het is natuurlijk wel een heftig middel. Paddo's ook wel maar dat is weer aan natuurproduct. Lsd is gemaakt in lab daarom is het een HD. Maar snap je standpunt wel. Alcohol bestaat ook veel langer net als tabak, gewoon maatschappelijk geaccepteert zal alcohol in deze tijd uitkomen was het waarschijnlijk ook gewoon een HD.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het enige wat ik wel eens uit de smartshop meeneem zijn paddestoelen...

Vroeger haalde ik er ook wel ephedra en een paar keer van die herbal xtc, maar daar vond ik niet zoveel aan.

Hans

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
opzich mee eens, maar kan je je niet een beetje voorstellen waarom lsd illegaal is.. Het is natuurlijk wel een heftig middel. Paddo's ook wel maar dat is weer aan natuurproduct. Lsd is gemaakt in lab daarom is het een HD. Maar snap je standpunt wel. Alcohol bestaat ook veel langer net als tabak, gewoon maatschappelijk geaccepteert zal alcohol in deze tijd uitkomen was het waarschijnlijk ook gewoon een HD.

Ja en binnenkort is de paddo ook een harddrug. En wat dacht je van opium? Ook een natuurproduct. Lekker logisch he :confused:

En ik snap wel waarom lsd illegaal is ik zei nooit dat ik dat niet deed.

Bovenaan