Smokersfilm

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Hahah toevallig ik heb hem 6 dagen geleden gekeken. Ik heb om de domste dingen in die film gelachen maarja dat krijg je natuurlijk van wiet :grin:

Workaholics (serie) moet ik ook altijd flink om lachen. Ik lig afentoe helemaal dubbel in mijn eentje. Als je gesmoked hebt is dit ook een echte aanrader.

mikoz

Bewuste gebruiker
JackHerrer zei:
Hahah toevallig ik heb hem 6 dagen geleden gekeken. Ik heb om de domste dingen in die film gelachen maarja dat krijg je natuurlijk van wiet :grin:

Workaholics (serie) moet ik ook altijd flink om lachen. Ik lig afentoe helemaal dubbel in mijn eentje. Als je gesmoked hebt is dit ook een echte aanrader.
Wokaholics is inderdaad ook machtig mooi haha :stoned: Ben het nu aan het kijken, nuchter, maar zeker bijna net zo lachen :mrgreen:

btard

Newbie
Sowieso Big Lebowski beste stonefilm ooit.
Daarnaast zijn films over drugs heel erg leuk als je skaffa bent.

Bad leutanant
Training Day
Blow
Grand torino

Favoriete serie is Archer.

reverb

Bewuste gebruiker
Ik mag het eigenlijk niet goed vinden, maar heb er met plezier naar gekeken:
Tragisch en heel komisch. Melig.

Narayani

Bewuste gebruiker
Shrek, de Vlaamse versie :P

Verder is het leuk om films te kijken die je nuchter al eens hebt gezien, merk dat ik op hele andere details let als ik stoned ben.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
tinkywinky123 zei:
Best leden,

Ik ben gisteren met mijn maten op de bank gaan blowen.
Toen kwam er ter spraken van wat moet je kijken als je stoned ben toen gingen we zoeken op YOUTUBE en toen kwamen we op ''Vloggejaapie'' nou dat moet je echt gezien hebben we lagen helemaal in een scheurr whahaha

AANRADER DUS : VLOGGEJAAPIE

GR DE BLOWRACIST

vloggers :')

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
tinkywinky123 zei:
Best leden,

Toen kwam er ter spraken van wat moet je kijken als je stoned ben toen gingen we zoeken op YOUTUBE en toen kwamen we op ''Dommejaapie'' nou dat moet je echt gezien hebben we lagen helemaal in een scheurr whahaha

AANRADER DUS : DOMMEJAAPIE

GR DE BLOWRACIST

Ik houd persoonlijk niet zo van verkapte reclame.. 1 post maken op het forum en dan nog dubbel je naam noemen zodat het lekker duidelijk is voor iedereen.

Nou domme jaapie, ik ga je vlogs niet kijken want er zit een luchie aan.. geen wietlucht

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
tinkywinky123 zei:
Best leden,

Toen kwam er ter spraken van wat moet je kijken als je stoned ben toen gingen we zoeken op YOUTUBE en toen kwamen we op ''Dommejaapie'' nou dat moet je echt gezien hebben we lagen helemaal in een scheurr whahaha

AANRADER DUS : DOMMEJAAPIE

GR DE BLOWRACIST

Ik houd persoonlijk niet zo van verkapte reclame.. 1 post maken op het forum en dan nog dubbel je naam noemen zodat het lekker duidelijk is voor iedereen.

Nou domme jaapie, ik ga je vlogs niet kijken want er zit een luchie aan.. geen wietlucht
De grap is dat ik het niet eens zomaar kan vinden op youtube.

burnout

Newbie
ik ben nog steeds groots fan van pulpfiction, heb het zeker al 6 keer gekeken toen ik stoned was. verder heb ik nu een topserie gevonden over charles manson genaamd: aquarius (staat op netflix)

daoist

Experimenterende gebruiker
Fear and loathing in las vegas. Je hoeft niet eens een joint te roken of je zit al te trippen met die film. De rum diary is ook wel leuk. gaat ook over Hunter S thompson in zijn jonge jaren.

Bovenaan