Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.
Ik heb zo'n 10 keer hasj melk gemaakt in mijn leven maar het is maar 2 keer écht gelukt. Of ik voelde helemaal niets, of ik voelde me vaag maar niet echt high of stoned. Ik heb grondig de recepten uitgezocht en alles keurig opgevolgd, maar op een of andere manier ging er iets mis. Wat dat is weet ik helaas tot op de dag vandaag nog niet. De 2 keren dat het wel lukte waren hele leuke ervaringen. Hasjmelk is trouwens wel goor als de pest dus bereid je voor. Allebei best heftig, maar manageable. Dit was wel de tijd dat ik heel veel blowde dus ik kon misschien wat meer hebben als nu, sinds ik nu niet meer blow.
Schiet me nog een andere keer te binnen toen ik 19 was en nog bij mijn ouders woonde. Ik had geprobeerd wietboter te maken op het fornuis toen ik een paar dagen alleen thuis was. Het was redelijk gelukt volgens mij. Ik had er 'ongeveer' 1 a 1,5 gram ingedaan met de bedoeling het voor 2 dosissen te gebruiken. Ik had de helft tussen 1 opengesneden gevulde koek gesmeerd (want het smaakte niet bepaald lekker) en ik kwam op het geniale idee om de nacht dat mijn ouders thuiskwamen er eentje te 'testen'.
Ik ben die nacht zó stoned geworden dat het echt niet meer leuk was. Ik had een verschrikkelijke vreetkick maar ik durfde niet naar beneden omdat mijn ouders zouden merken dat ik stoned was. Ik durfde alleen maar doodstil te blijven liggen omdat ik dacht dat als ik teveel lawaai zou maken ze naar mijn kamer zouden gaan en ik 'busted' was (mijn ouders zijn nogal anti-drugs.)
Laat ik teruggaan naar de vraag van de topicstarter. Een simpele edible? Als je beter kan koken dan mij kun je hasjmelk of hasj chocomel overwegen. Ooit heeft iemand anders voor een groep een spacecake gebakken die wel goed werkte, maar dat duurde inderdaad wel even. Als ik jou was zou ik de cake van tevoren maken, en de plakken verpakken in plastic folie in de koelkast. Zo blijven ze een aantal dagen goed, en kun je ze nemen vlak voordat je naar je bestemming gaat.