Snuif problemen

Deranged

Badass junkie
Zo ongeveer 1 keer per maand vind ik best dat ik eens op een Vrijdag een speed dagje op t werk kan houden, maar meer ook niet.

Re:

Deranged zei:
Dat wazige zicht heb ik ook een paar keer gehad. Geen idee waar het door kwam. Baalde er wel van, kon ik niet typen enzo.

het wazige zicht krijg je door een suikertekort, wat ook vaak te zien is bij speedgebruikers ( aangezien je weinig eet)

als je dit niet meer wil tegenkomen, gewoon regelmatig wat eten en een glaasje cola drinken :wink:

mijaser

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik had een vraag. De laatste tijd gebruik ik nogal eens wat speed. Maar wat me nu daaraan erg stoort is de manier van snuiven. De eerste paar lijnen gaan wel maar vervolgens lijkt het altijd meteen door naar mijn keel te schieten in plaats van neus. Of zelfs erger nog het komt in mijn mond terecht via mijn strot. Dit is bijzonder smerig en ik vroeg me af of iemand wist hoe dit kwam. Ik heb vroeger ook aardig wat coke gesnoven maar nooit is me zoiets overkomen.
Wat ik wel weet is dat je je speed kan wassen met aceton, dan gaat deze 'vieze smaak' er zo goed als helemaal af en is het minder aangenaam is dit doorvliegt en in je mond terecht komt.

Bovenaan