Snuifgerei

Deranged

Badass junkie
Met coke zal het wel handig zijn maar kan me voorstellen dat ik met speed iets van 10 keer moet snuiven wil het effect hebben. Maar ik ga er toch een halen vandeweek en zie wel hoe het is.

Mac...

Badass junkie
Mijn ervaring is dat het echt heel erg iedeaal is. Als je m eenmaal hebt zul je er veel plezier aan beleven :)

Music junk

Experimenterende gebruiker
ik doe zonder buisje ofso ik flikker gewoon wat op de rand van de plee en hak een beetje en snuiven maar

cunt

Wijs gebruiker
Music junk zei:
ik doe zonder buisje ofso ik flikker gewoon wat op de rand van de plee en hak een beetje en snuiven maar
erg hygienisch .. :wink:

ik ga meestal gewoon op de plee zitten en tik dan wat uit het envelopje op een bankpas, die bankpas leg ik dan op m'n knie dan blij hij een beetje horizontaal, dan hak ik het met een ander bankpasje en snuiven maarrr :wink:

Music junk

cunt zei:
Music junk zei:
erg hygienisch .. :wink:

ik ga meestal gewoon op de plee zitten en tik dan wat uit het envelopje op een bankpas, die bankpas leg ik dan op m'n knie dan blij hij een beetje horizontaal, dan hak ik het met een ander bankpasje en snuiven maarrr :wink:

ja dat is ook een goeie, maar ik deed het niet op de wc bril hoor! ik heb dit weekend voor het eerst echt gesnoven, eerste avond een halve gram is dat veel voor het begin? ik vond het wel chill maar x vind iik lekkerder.. vooral het snuiven en hakken vd coke op de wc gaf me een kick :sunglasses:

Deranged

Badass junkie
Mja heb dus zo'n bullet aangeschaft. Hij lijkt me ideal voor ''stiekem snuiven'', als je ff wegkijkt kan je het in principe in iemands bijzijn doen lijkt me. Geen geklooi meer met zakjes en papiertjes op wc's enzo. Is nieuw voor mij dit, kan bijna niet wachten hem van 't weekend te proberen.

cunt

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Mja heb dus zo'n bullet aangeschaft. Hij lijkt me ideal voor ''stiekem snuiven'', als je ff wegkijkt kan je het in principe in iemands bijzijn doen lijkt me. Geen geklooi meer met zakjes en papiertjes op wc's enzo. Is nieuw voor mij dit, kan bijna niet wachten hem van 't weekend te proberen.
lijkt me ook erg handig ja, hoe duur was die van jou? denk dat ik er ook 1 ga aanschaffen.

victory

Newbie
gebruik nu snuifsetje zal eens aan mijn man vragen of ie z'n bullit koopt. Zijn die ook in nijmegen verkrijgbaar??

Deranged

Badass junkie
Hier in Breda hebben we iets van 10 smartshops/growshops/andere vage zaakjes waar ze in alle soorten en maten te verkrijgen zijn, Nijmegen lijkt me een stad waar dergelijke zaken ook wel te vinden zijn. Hij koste 7 euro en is denk 2 keer groter als die op het eerder geposte plaatje. Vraag me af hoeveel er eigenlijk in gaat. :confused:

cunt

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik heb ook een metalen snuifbuisje gekocht, verder zonder rare fratsen. Je heb ze echt in de gekste uitvoeringen.

Deze vond ik wel droog.
http://www.apollyon.nl/apollyon%20snu10.bmp
jaa die heb ik laatst in amsterdam gezien. maar vond die stofzuigertjes een beetje duur. vind het achteraf wel dom dat ik niet gewoon zo'n stalen buisje had meegenomen, die lijken me toch wel fijn.

Kleine_Tripster

Ik heb ook zo'n dingetje maar dan wat kleiner dan dat plaatje.. het is echt verrekte handig.. die van mij heb ik uit groningen en was 4,50.. ik had gehoord dat die dingen best wel ''in'' zijn dus ze worden wel herkend door portiers enzo ..

HDA

Bewuste gebruiker
In België bestaat dat natuurlijk niet...
Ik ging altijd naar het toilet, daar legde ik wat op mijn bankpasje... Meestal had ik de coke al gehakt op voorhand, zodat ik niet meer hoefde te hakken op 't toilet :)

melissa

Wijs gebruiker
HDA zei:
Ik ging altijd naar het toilet, daar legde ik wat op mijn bankpasje... Meestal had ik de coke al gehakt op voorhand, zodat ik niet meer hoefde te hakken op 't toilet :)

ik werd er zo para van dat ik t altijd op de grond liet donderen als ik uit was :grin: :grin: :grin:
snuiven op een openbare toilet vind ik niks,maar volgens mij met zo een dingetje hoef je niet eens meer naar de wc :wink:

cunt

Wijs gebruiker
melissa zei:
HDA zei:

ik werd er zo para van dat ik t altijd op de grond liet donderen als ik uit was :grin: :grin: :grin:
snuiven op een openbare toilet vind ik niks,maar volgens mij met zo een dingetje hoef je niet eens meer naar de wc :wink:
ik heb wel is gehad dat ik helemaal stond te trillen als ik in een discotheek een lijn aan het leggen was! dan moest ik me echt concentreren en rustig adem halen, dan kon ik de lijn pas goed leggen! gelukkig zijn die tijden voorbij, snuif niet meer met uitgaan.

melissa

Wijs gebruiker
cunt zei:
melissa zei:
HDA zei:

ik heb wel is gehad dat ik helemaal stond te trillen als ik in een discotheek een lijn aan het leggen was! dan moest ik me echt concentreren en rustig adem halen, dan kon ik de lijn pas goed leggen! gelukkig zijn die tijden voorbij, snuif niet meer met uitgaan.

jaha lol.......heb ik ook weleens gehad maar dan vooral aan t eind van t verhaal :wink:
thuis heb ik nergens nooit last van....
mischien ben ik een beetje benauwd geworden na een incident wat ik ooit heb gehad......
toen twee portiers op de dames toilet kwamen binnenstormen...drugscontrolle
ik stond me alleen op te tutten,maar t is me altijd bijgebleven :P

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
cunt zei:
melissa zei:
HDA zei:

jaha lol.......heb ik ook weleens gehad maar dan vooral aan t eind van t verhaal :wink:
thuis heb ik nergens nooit last van....
mischien ben ik een beetje benauwd geworden na een incident wat ik ooit heb gehad......
toen twee portiers op de dames toilet kwamen binnenstormen...drugscontrolle
ik stond me alleen op te tutten,maar t is me altijd bijgebleven :P

idd,

in club u60311 in frankfurt hadden ze zelf geen deksel @ wc om snuiven te voorkomen...
en portiers komen zomaar binnen gestormt in het toilet hokje als je er naar hun zin wat te lang in bleef....

mzzl :wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik ga dit weekend in Enschede kijken of ik ergens een bullit kan kopen. Lijkt me super handig! Tijdens het stappen ben ik meestel niet meer in staat degeljike lijnen te leggen en te hakken etc.

Deranged

Badass junkie
Hier was ik trouwens nog een heel verhaal aan het typen ofzo, ging weer nergens over. Kwam erop neer dat ik hem ondertussen wel een aantal keer heb gebruikt en dat hij erg handig is, met amfetamine dan. Coke zal je mij niet uit een bullet zien snuiven.

creatic

Newbie
HDA schreef:
Ik ging altijd naar het toilet, daar legde ik wat op mijn bankpasje... Meestal had ik de coke al gehakt op voorhand, zodat ik niet meer hoefde te hakken op 't toilet

In belgie heb je die wel ze. In antwerpen kon je die vroeger in de Pop Art (kammenstraat) kopen maar is nu weg. Je kan ze In de Shanti Bazar kopen in de jezusstraat.[/quote]

Mac...

Badass junkie
Nja dat boeit me allemaal vrij weinig als ik maar mijn zooi in mijn neus krijg geduwt. Dat hele entourage eromheen kan me steeds minder boeien. Is net als met blowen dat je ook wel eens voor de grap op een iets andere manier dan normaal gaat blowen, allemaal maar spel, mja van de andere kan het hoort er natuurlijk ook allemaal een beetje bij.

Jonirsz

Nou, van te voren hakke en snijden, en ff naar de plee,,. en opsnuiven met rietje is mijn methode

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ik heb altijd een langwerpig spiegeltje in mijn tas, en een paar rietjes in mijn BH. Pasjes knikker ik met uitgaan los in mijn tas om tijd te besparen haha.
Als ik m'n rietjes vergeten ben of kwijtraak gebruik ik een bankbiljetje, of iets waar het mee lukt.

Eckster C

Bewuste gebruiker
Deranged zei:

spannnnnnnend :P :wave:

Bovenaan