snuifmengeling

doe de duif

Belezen gebruiker
Vroeg het me opeens af gisteren tijdens het niet kunnen slapen.
Zijn er die hun lijntjes coke of speed samenleggen met andere poedertjes voor het snuiven?

Allerlei uppers en downers door elkaar gebruiken op een avond/nacht komt genoeg aan bod maar denk niet dat ik dit al ergens tegen ben gekomen op het forum.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kan alleen zeggen dat ik het beetje onzinnig vind en gevaarlijk. Als ik een downer of stimulant neem, ga ik dat niet balanceren door te mixen. Alleen als ik niet slapen kan en de stimulant is uitgewerkt neem ik als het nodig is een downer. Maar om eerst 'wakker' te worden en tegelijk slaap medicatie te nemen zou ik zelf nooit doen. Vind het hart niet fijn..
Wees voorzichtig!

psych-out

Bewuste gebruiker
doe de duif zei:
Ik zou het niet doen, vroeg het me enkel af.
Maar ik dacht meer aan C en keta samen ofzo.

lijkt mij niet zo'n ideale combo. Het is gewoon tegendraads, het een geeft je een opgewekt gevoel en daarbij neem je een drugs die je je het tegenovergestelde gevoel geeft. Je wordt er volgens mij best para/verward van door uppers met downers te gaan combineren. hangt er natuurlijk ook vanaf welke uppers je met welke downers gaat combineren maar coke en ket lijkt mij niet zo aangenaam. ook best geldverspilling lijkt me.

Bovenaan