snuiven ook buikpijn?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx

cunt

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
ik heb het wel is gehad .. maar ik heb zowiezo snel van m'n buik na drug gebruik. (van alcohol tot coke .. bij alles..)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb altijd last van m'n buik bij mdma en bij relatine, is echt klote, bij mdma kan ik daardoor wel eens een kotske zetten
haaaaat het echt :( had vroeger nooit buikpijn

cunt

Wijs gebruiker
ik heb van elke drug die ik gebruikt heb wel is gekotst volgens mij .. en dat zijn: ghb, xtc, coke, speed, weed, hasj & alcohol ..
coke meerdere keren, van speed 1x, alcohol ben ik de tel kwijt, en van weed, hasj en ghb ook eenmalig

maar ik heb gewoon een zwakke maag .. kots gewoon vaak!

zommes

Badass junkie
Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?

Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.

JewCookie

Wijs gebruiker
ik heb het zowizo nooit gehad, maar door snuiven zou je eigenlijk alleen de buikpijn verkleinen omdat er niks in komt.. helemaal als je voor je gebruikt goed eet etc.. ken verder niemand die normaal geen buikpijn heeft, daarna snuift en dan wel buikpijn krijgt, dus denk niet dat het veel voor komt..

kan misschien wel voorkomen als je er aanleg voor hebt, maar dan had je het normaal ook wel gemerkt..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Buikpijn hoor ik vaker,en zelf ook wel gehad,maar of het door speed oraal nemen weggaat dat weet ik niet.
Misschien komt het wel door het onrust gevoel dat op komt zetten opeens,dus het zou best eens door de uitwerkingen van het goedje kunnen komen.Overigens heeft niet iedereen daar last van.

Solidius

Badass junkie
Bij het snuiven van speed heb ik er zelden last van, en als het dan een keer zo is zou het eerder door voedsel komen dan de peppert.

Het slikken van speed vind ik zonde en kan er niet over oordelen. Maar het is natuurlijk een stuk aannemelijker om daar buikpijn door te krijgen.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
zommes zei:

Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.
ik probeer zo veel mogelijk te eten op voorhand
maar heb soms het gevoel dat ik binnen het half uur zal moeten kotsen maar nog niet gekotst tot nu toe, maar het is wel vervelend, zal de melk eens proberen

JewCookie

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
zommes zei:

het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.
ik probeer zo veel mogelijk te eten op voorhand
maar heb soms het gevoel dat ik binnen het half uur zal moeten kotsen maar nog niet gekotst tot nu toe, maar het is wel vervelend, zal de melk eens proberen

waarom ritalin en niet normale speed?

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
persoonlijk heb ik nog geen last had van buikpijn van bommetjes nog snuiven. Mss is dit omdat ik maar heel zelden gebruik?

DjTrips

Bewuste gebruiker
dat hangt af welke kwaliteit, van bucht-straat-speed heb ik nog last gehad, van goeie heb ik nauwelijks afkick behalve als ik lollie of kauwgom vergeet dat men mond naar de klote is, xtc ook geen last behalve mond, kan gwn toeval zijn dat ergens kleine chemische reactie is gebeurd, kan ook dat er brol bijgegooid werd, heb nog verhalen van waspoeder gehoord en als je weet dat waspoeder schuimt :) kan je al een mooi maagje verwachten, die btw hier niet voor gemaakt is om te maag te kuisen :)

minn

Badass junkie
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf. :)

DjTrips

Bewuste gebruiker
minn zei:
Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.

na avondje zwaar doorgaan op gwne straatspeed had ik gwn beetje yoghurt op de dag erna, naar de avond toe in totaal halve kilo yoghurt. en dan dag erna gwn normaal.

met speed dat ik nu heb, heb ik nauwelijks klachten, kan ik gwn normaal eten, gwn niet zo veel als normaal...

minn

Badass junkie
gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
melk drinken om de zuurtegraad in je maag te verminderen? de ph waarde in je maag is al ongeveer 2. Je maagsap klieren produceren zoutzuur omdat het eiwit brekende enzym pepsine alleen ze werk kan doen bij die zuurtegraad. om de maagwand te beschermen heeft het een dikke slijmlaag. dus ik denk niet dat dat het met de zuurgraad te maken heeft

minn

Badass junkie
Je maag is gewoon leeg. Dan moet je iets eten wat neutraal is en wat dat slijm niet aantast. Dus geen koolzuur etc. Beste is fruit of boterhammetjes.

denito

Belezen gebruiker
eigenlijk nog nooit misselijk geweest van dope
ja de begin jointjes gecombineerd me alchohol ware wel af en toe is kotse maar da wast dan :)

JewCookie

Wijs gebruiker
minn zei:

Gelukkig ben ik die tijd voorbij, ik slaap als een roos en eten is ook geen probleem.. :mrgreen:

flashkop

Bewuste gebruiker
Die buikpijn is meestal gewoon afkick hoor, tenzij je idd bommetjes speed slikt, daar gaat je maag echt helemaal van naar de tering.

Goanaut

Bewuste gebruiker
*kick* omhoog..

Ik heb na xtc en / of speed gebruik tot nu toe altijd echt FLINKE maagpijnen gehad. In alle gevallen gebruikte ik de drugs op een feest, en vervolgens in de trein op weg naar huis heb ik er last van, vaak zo erg dat ik vrijwillig een vinger in m'n keel steek om over te geven, want dan wordt het minder.
De buikpijn is een paar minuten redelijk 'stabiel', en vervolgens voelt het alsof iemand mn maag dichtknijpt, langzaam naar boven toe m'n slokdarm in.. en ik krijg een soort van pijnlijke hik. Dit blijft doorgaan totdat ik slaap heb gehad (maar dat kan ik dus vaak niet meteen, omdat ik soms een urenlange bus/treinreis etc. heb). Heeft iemand misschien een idee hoe dit minder kan worden? Eten krijg ik op zo'n moment nauwelijks naar binnen. Het enige dat helpt is even flink de vinger in m'n keel steken, maar er moet toch ook wel iets 'normalers' zijn?

Bovenaan