ik heb het wel is gehad .. maar ik heb zowiezo snel van m'n buik na drug gebruik. (van alcohol tot coke .. bij alles..)Mr.jiho zei:als je speed slikt kan je de volgende dag of op het moment last krijgen van je buik, kan je ook last krijgen van je buik als je het snuift?
thx
het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.zommes zei:Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?
Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
Mr.jiho zei:het is eigenlijk vooral door de relatine dat ik buikpijn krijg.zommes zei:Wat voor soort van buikpijn krijg je precies?
Melk drinken helpt 9 vd 10 keer heel erg om de zuurtegraad in je maag wat te verminderen, bovendien spaar je je gebit als je speed snuift op die manier.
ik probeer zo veel mogelijk te eten op voorhand
maar heb soms het gevoel dat ik binnen het half uur zal moeten kotsen maar nog niet gekotst tot nu toe, maar het is wel vervelend, zal de melk eens proberen
minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()
minn zei:gewone straatspeed?
Euh.
Juist.
Wat houdt dat dan in? Alsk nachtje doorga is het op dex of pastapep.

minn zei:Als k n nacht doorsnuif en ik ga goed feesten, en dan om 8u in de ochtend in slaap vallen, om 1500 wakker worden en cola drinken en dan niet ontbijten omdat je het praktisch niet door je keel krijgt, dan krijg ik buikpijn.
Koolzuur op lege maag = maagzweer. (ik gelukkig niet)
Voorderest niet echt buikpijn door speed zelf.![]()