Snuiven van MDMA

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Mijn dealer zegt dat dit goed werkt, maar wel korter. Ik vroeg me af hoe het zat met de grotere pupillen hierbij en hoe lang dit aanhoud. Ik heb het tot nu toe alleen maar geslikt en ik had dan de hele dag grote ogen. Hoe lang houdt dit dus aan bij snuiven?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Snuiven van mdma vind ik niet echt chill, wel eens gedaan maar het brand best wel en als het in je keel terecht komt is het fucking ranzig. De pupillen worden wel iets groter, naar mijn ervaring in dezelfde mate als ze worden met gewoon slikken. Ik denk dat dit ongeveer anderhalfuur aanhoudt. Maar dit weet ik niet zeker.

Weedman94

Kom op wat meer reacties mensen!:P IK moet dit voor vrijdag weten. Dan loopt me toetsweek af en ik wilde dat vieren met een vriend en wat X. Ik moet alleen die avond wel nog met me ouders eten en bij mij vallen grote pupillen heel erg op:P (blond haar, blauwe ogen)

Chris Pontius

Badass junkie
Snuiven werkt korter en slaat harder/sneller in.
Je pupillen worden ook weer groot en het lijkt me logisch dat ook dit net wat korter zal zijn vergeleken met slikken, maar dat weet ik niet zeker.
Zelf vind ik snuiven fijner omdat het wat constanter/langer werkt en niet zo extreem brandt in je neus.

jimi

Belezen gebruiker
haha ik kan wel snuiven, maar ik slik mdma toch gewoon liever
sos vind ik voor in je neus en keta en dat soort dingen

@ ts: waarom wil je in godsnaam aan de m en daarna bij je ouders eten?
sowieso dat je dan niet echt trek meer hebt lijkt me en je blijft het echt wel aan je bek zien.

Weedman94

savonds moet die vriend sporten (daar komt ie niet onderuit). Anders zou ik het die avond gewoon slikken:P

Weedman94

Maar ok julie denken dat ik wel weer normaal zal zijn als ik om 1 uur smiddags 100 milligram snuif en dan om half 7 thuis kom. Met normaal bedoel ik dus eigenlijk gewoon geen grote pupillen. Dat tandenknarsen kan ik meestal wel goed onder controle houden.

L

Lid 6909

Gast
Gewoon doen man!
Gezellig toch, vette love feeling bij je ouders aan tafel, uber sociaal en nog veel meer leuke dingen!

Je ouders zullen denken, wat een lieve boy is die zoon van ons toch ook!! :stoned: :wink:

Biertje

Bewuste gebruiker
Als je niet genoeg tijd hebt moet je het niet doen, dan word je alleen maar gek omdat je de hele tijd eraan zit te denken dat je ouders het zien... Heb je niet de mogelijkheid om het na het sporten/'s nachts te doen?

overalennergens

Gewoon 's nachts doen als die vriend klaar is met sporten. Het lijkt mij ook geen relaxte gedachte om nog naar de je ouders te gaan naderhand. Vergeet ook niet dat je geestelijke gesteldheid ook een deuk kan hebben opgelopen. Loop je het risico dat je ouders je gaan vragen om je zo chagerijnig/apatisch/name it bent, zou ik niet op zitten wachten :)

Weedman94

tja die gast komt volgende week ook al slapen als we pep gaan nemen op een feestje. Mijn ouders vinden het wekl goed. Maar die van hem niet. We zijn ook pas 16 he:P

stomme eend

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Gewoon doen man!
Gezellig toch, vette love feeling bij je ouders aan tafel, uber sociaal en nog veel meer leuke dingen!

Je ouders zullen denken, wat een lieve boy is die zoon van ons toch ook!! :stoned: :wink:

dan zou ik het beter een uurtje voor dat eten innemen, zodat je echt midden in de love-vibe zit, ipv dat je na een aantal uur je vooral flink vernaggeld voelt, en er van dat love-gevoel nog maar weinig over is :stoned: (hoewel dat vernaggelde bij mij geloof ik overdag veel minder voorkomt dan als je een nacht doorhaalt met mdma).

Hoe dan ook ontopic: niks zo a-relaxed als drugs nemen met een tijdsdruk dat het uitgewerkt moet zijn. Heb het ooit met een paddotrip gehad, overdag in het bos, en mijn moeder zou voor ons koken. Nou kom ik uit een hippiegezin waarin drugs gewoon bespreekbaar waren en mijn ouders ook wisten dat ik zo nu en dan paddo's nam. En nog is het die hele trip een big issue geweest; voortdurend aftellen hoe lang we nog hadden (en de enige tijdsaanduiding die we bij ons hadden in het bos was een tamagotchi (ja, we schrijven dik 10 jaar geleden) die 2 uur en 14 minuten voor liep....dat leverde heel wat gereken en gepieker en gestress op ('damn, we hebben nog maar vijf minuten en ik trip nog steeds...' uiteindelijk kon ik de weg naar mijn huis amper vinden (het had niet veel gescheeld of ik had bij de buren aangebeld om de weg te vragen....wat dan absoluut in rijtje van grootste drugsblunders terecht zou zijn gekomen), en heb ik thuis nog zeker 3 uur op mijn kamer liggen trippen....)
Nou is een paddotrip natuurlijk wel wat anders dan een mdma-rush, maar ik zou het er gewoon echt niet op wagen. Drugs moet je bewaren tot je het zonder zorgen kan nemen, op het moment dat je een manier gaat zoeken om het toe te dienen om zo zo min mogelijk last te hebben van grote pupillen, is het niet het moment om drugs te nemen :wink:
Maar goed, je bent 16, en je wilt wat, en ik weet nu al zeker dat je het toch zult doen.... :wave:

Weedman94

stomme eend zei:
gNuxx zei:
Gewoon doen man!

dan zou ik het beter een uurtje voor dat eten innemen, zodat je echt midden in de love-vibe zit, ipv dat je na een aantal uur je vooral flink vernaggeld voelt, en er van dat love-gevoel nog maar weinig over is :stoned: (hoewel dat vernaggelde bij mij geloof ik overdag veel minder voorkomt dan als je een nacht doorhaalt met mdma).

Hoe dan ook ontopic: niks zo a-relaxed als drugs nemen met een tijdsdruk dat het uitgewerkt moet zijn. Heb het ooit met een paddotrip gehad, overdag in het bos, en mijn moeder zou voor ons koken. Nou kom ik uit een hippiegezin waarin drugs gewoon bespreekbaar waren en mijn ouders ook wisten dat ik zo nu en dan paddo's nam. En nog is het die hele trip een big issue geweest; voortdurend aftellen hoe lang we nog hadden (en de enige tijdsaanduiding die we bij ons hadden in het bos was een tamagotchi (ja, we schrijven dik 10 jaar geleden) die 2 uur en 14 minuten voor liep....dat leverde heel wat gereken en gepieker en gestress op ('damn, we hebben nog maar vijf minuten en ik trip nog steeds...' uiteindelijk kon ik de weg naar mijn huis amper vinden (het had niet veel gescheeld of ik had bij de buren aangebeld om de weg te vragen....wat dan absoluut in rijtje van grootste drugsblunders terecht zou zijn gekomen), en heb ik thuis nog zeker 3 uur op mijn kamer liggen trippen....)
Nou is een paddotrip natuurlijk wel wat anders dan een mdma-rush, maar ik zou het er gewoon echt niet op wagen. Drugs moet je bewaren tot je het zonder zorgen kan nemen, op het moment dat je een manier gaat zoeken om het toe te dienen om zo zo min mogelijk last te hebben van grote pupillen, is het niet het moment om drugs te nemen :wink:
Maar goed, je bent 16, en je wilt wat, en ik weet nu al zeker dat je het toch zult doen.... :wave:

Ja eigenlijk denk ik dat je gelijk hebt. Maarja misschien ook niet. Eigenlijk maakte deze post het alleen maar lastiger :P Het komt eigenlijk allemaal door een vriend, aan wie ik een hele lange tijd geleden een mdma capsule heb gegeven. Hij wilde het heel graag een keer doen en dit leek hem wel een geschikt moment. En ja dan voel ik me tog een soort van verplicht zelf ook wat te nemen. Maar ik beslis morgen wel. Eerlijk gezegd denk ik nu dat ik het niet ga doen. Maar dat kan morgen heel anders zijn. Ik denk dan van ja ik heb toch heel veel tijd en dan is het vast alweer uitgewerkt. 6 en een half uur is tog wel langer dan dat de gemiddelde mdma-trip duurt. Maarja het is denk ik gewoon een beetje die comedown. Ahhh fuck it ik doe het gewoon niet!

Dreuge

Badass junkie
Laat ik het voor de zekerheid even simpel voor je formuleren: als je het wel doet ben je echt een mongool.

Weedman94

Hahahahahaha toch gedaan. En het was helemaal goed. Kreeg niet eens grote pupillen en het was weer heerlijk :grin: Bij snuiven werkt het wel minder goed moet ik zeggen. Ik denk dat dat ook de reden was waarom ik geen knalpupillen kreeg. Het gevoel was wel gewoon goed en wel hetzelfde als met slikken, maar heb ook wat minder genomen dan wat ik normaal slik. Maarja verder was het een prima dag en nu nog steeds chill. Deze topic kan nu gesloten worden voor mij. Maar misschien is het toch wel handig om open te houden voor andere mensen die nog een keer mdma willen snuiven.

mephuser

Belezen gebruiker
Handig voor mensen die willen gebruiken voordat ze met de ouders gaan eten??? Ik denk dat er niet veel meer mensen zullen zijn :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Beter had je het lekker snachts gedaan. Muziekje aan en gaaan.
Lekker jonkos roken en af en toe een biertje erbij.

Kheb er weer zin in.

stomme eend

Bewuste gebruiker
rubenikhaatjouook zei:
Hahahahahaha toch gedaan. En het was helemaal goed. Kreeg niet eens grote pupillen en het was weer heerlijk :grin: Bij snuiven werkt het wel minder goed moet ik zeggen. Ik denk dat dat ook de reden was waarom ik geen knalpupillen kreeg. Het gevoel was wel gewoon goed en wel hetzelfde als met slikken, maar heb ook wat minder genomen dan wat ik normaal slik. Maarja verder was het een prima dag en nu nog steeds chill. Deze topic kan nu gesloten worden voor mij. Maar misschien is het toch wel handig om open te houden voor andere mensen die nog een keer mdma willen snuiven.

de hamvraag is natuurlijk: hoe was het bij paps en mams aan tafel????

Weedman94

Was alleen me vader en me stiefmoeder. Mijn vader weet niet echt waarnaar hij moet kijken, omdat hij het zelf nooit heeft gedaan. Alleen met nieuwjaar spacecake eten vroeger. Ze hadden in ieder geval niks door. Ik had zelfs alweer gewoon eetlust en ik heb dus nooit grote pupillen gekregen. Ik had die dag ook al jonko gerookt maar dat mogen ze gewoon weten dus het was wel chill :grin:

Bovenaan