gNuxx zei:
Gewoon doen man!
Gezellig toch, vette love feeling bij je ouders aan tafel, uber sociaal en nog veel meer leuke dingen!
Je ouders zullen denken, wat een lieve boy is die zoon van ons toch ook!!
dan zou ik het beter een uurtje voor dat eten innemen, zodat je echt midden in de love-vibe zit, ipv dat je na een aantal uur je vooral flink vernaggeld voelt, en er van dat love-gevoel nog maar weinig over is

(hoewel dat vernaggelde bij mij geloof ik overdag veel minder voorkomt dan als je een nacht doorhaalt met mdma).
Hoe dan ook ontopic: niks zo a-relaxed als drugs nemen met een tijdsdruk dat het uitgewerkt moet zijn. Heb het ooit met een paddotrip gehad, overdag in het bos, en mijn moeder zou voor ons koken. Nou kom ik uit een hippiegezin waarin drugs gewoon bespreekbaar waren en mijn ouders ook wisten dat ik zo nu en dan paddo's nam. En nog is het die hele trip een big issue geweest; voortdurend aftellen hoe lang we nog hadden (en de enige tijdsaanduiding die we bij ons hadden in het bos was een tamagotchi (ja, we schrijven dik 10 jaar geleden) die 2 uur en 14 minuten voor liep....dat leverde heel wat gereken en gepieker en gestress op ('damn, we hebben nog maar vijf minuten en ik trip nog steeds...' uiteindelijk kon ik de weg naar mijn huis amper vinden (het had niet veel gescheeld of ik had bij de buren aangebeld om de weg te vragen....wat dan absoluut in rijtje van grootste drugsblunders terecht zou zijn gekomen), en heb ik thuis nog zeker 3 uur op mijn kamer liggen trippen....)
Nou is een paddotrip natuurlijk wel wat anders dan een mdma-rush, maar ik zou het er gewoon echt niet op wagen. Drugs moet je bewaren tot je het zonder zorgen kan nemen, op het moment dat je een manier gaat zoeken om het toe te dienen om zo zo min mogelijk last te hebben van grote pupillen, is het niet het moment om drugs te nemen
Maar goed, je bent 16, en je wilt wat, en ik weet nu al zeker dat je het toch zult doen....