snuiven voel je beter?

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
het zit zo een paar dagen gelede hoorde ik van een maat die ik even niet had gezien en die vroeg of ik geen zin had m nog samen eens te chillen, dus ik naar zijn huis met gewoon wat wiet daar aangekomen was het eerste wat ik op merkte was dat er veel pilletjes op zijn tafeltje lagen. hij zei dat ik mezelf maar moest behelpen dus ik nam er 1 (q-dance).

nu moet je horen wat hij met zijn pil deed:
hij plet ze en snuift ze op
hij zegt dat je zo meer spaced
ik heb het niet geprobeerd omdat ik denk dat het toch niet gezond voor je neus is
nu vroeg ik mij af wat jullie van dit denken?

grtzz :wave:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik heb het vroeger ook geprobeert, praktisch onmogelijk te snuiven, het blijft plakken aan de binnekant van je neusholtes, een grote hoeveelheid sneut je gewoon uit, wat je wel binnenkrijgt kan bijna niet opgenomen worden in je neus, dus dat schiet rechtstreeks van in je neus tot in je strot en slik je dus gewoon door. conclusie... je hebt 1/8 van je pil doorgelikt en de rest is verspilt.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mandragora zei:
ik heb het vroeger ook geprobeert, praktisch onmogelijk te snuiven, het blijft plakken aan de binnekant van je neusholtes, een grote hoeveelheid sneut je gewoon uit, wat je wel binnenkrijgt kan bijna niet opgenomen worden in je neus, dus dat schiet rechtstreeks van in je neus tot in je strot en slik je dus gewoon door. conclusie... je hebt 1/8 van je pil doorgelikt en de rest is verspilt.

dus eigenlijk weet die jonge niet wat space is :grin: . hij zei dat hij daar hard op gaat :hearteyes: :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
waren het toevallig geen mdma kristallen dat hij snoof? een pil lijkt me sterk..., pil is ook niet gemaakt om te snuiven er zitten geen glas particels in dus het blijft allemaal in je neus zitten,je krijgt niet of niet makkelijk weg. groet

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
nee want ik heb hem het oranje q dancje zien pletten en snuiven, hij ging daar echt op. daarom dat ik het zo raar vond en hier wou vragen.
mdma kristallen heb ik zelf ookal geplet en proberen te snuiven maar dat vond ik maar niks.

grtz

Bovenaan