Solar 2011

luchtigtoetje

Badass junkie
nou ik ga sowieso naar lowlands. je kent het motto van LL he: 362 dagen iemand anders zijn, en 3 dagen jezelf zijn op LL :grin:

ik kijk nog even de kat uit de boom wat Solar betreft. :)

luchtigtoetje

Badass junkie
Het word zeker gezellig op lowlands :grin:

Maar Solar lijkt me ook super gaaf. Maar zo ken ik er natuurlijk geen 3 maanden tussen houden :tongueout:

luchtigtoetje

Badass junkie
nee dat dacht ik vroeger ook.. maar ik heb nogal wat agressie problemen en met alcohol op is het alle remmen los. En ik haat mezelf dan. Dan loop ik liever met mn xtc kop rond iedereen te bewonderen :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
Xeloc zei:
Ja dat zie je wel vaker, agressie en alcohol is geen goede combo :) .

neen, en mijn persoonlijkheid veranderd gewoon heel drastisch. Met drugs heb ik dat niet. Ik doe wel anders (bv blijer, of strakker) maar mijn insteek blijft hetzelfde. :)

oh en nu moet je niet gelijk denken dat ik een vechtersbaas ben ofzo hoor.. de laatste keer dat ik gevochten heb was toen ik 18 was. en dat was omdat iemand een brommer van een verstandelijk gehandicapte probeerde te stelen. Vind ik wel een geldige reden.

k00k

Bewuste gebruiker
Vrijdag: cocaine
Zaterdag: mdma
Zondag: speed

Ben benieuwd hoe dat wordt, heavy kater denk ik!

k00k

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
k00k zei:
Oom Klaas zei:
Een planning voor drugs :tearsofjoy:

Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen :wave:

Dat is waar maar ik kan me er niets bij voorstellen om van tevoren te plannen welke drug ik op welke dag ga nemen. Ik neem het gewoon wanneer ik er zin in heb

Nou ik plan het liever wel dan dat ik de eerste dag speed neem en de dag erna vol een kater heb. Dus plannen doe je wel goed aan, al zeg ik het zelf :)

luchtigtoetje

Badass junkie
ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)

Dreuge

Badass junkie
luchtigtoetje zei:

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)

festival = bier

rest is bijzaak

k00k

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:

Dat heb ik dus vorig jaar gedaan. De 2de en 3de dag voelde ik bijna niks terwijl ik de eerste dag keihare ging van een hale pil (180mg). Daarom verdeel ik het.

Bier is idd festivalachtig :grin: drugs is chill voor daarna :)

knolselderij

Wijs gebruiker
bochtig?

bochtig

1) Gekronkeld 2) Ingewikkeld (figuurlijk) 3) Krom 4) Kronkelend 5) Kronkelig 6) Met krommingen 7) Met veel krommingen 8 ) Slingerend 9) Ten onrechte als slecht aangeduid 10) Tortueus 11) Verdraaid

verklaar u nader

Bovenaan