Xeloc zei:Ochja, je kan in ieder geval winst maken op je kaartjeOom Klaas zei:Ja nu heb je het dus alweer voor me verpest![]()
.
Lijkt me eigenlijk wel leuk om wat df'ers op zo'n feest te treffen en even een dikke joint ofzo te roken
Xeloc zei:Ochja, je kan in ieder geval winst maken op je kaartjeOom Klaas zei:Ja nu heb je het dus alweer voor me verpest![]()
.
Xeloc zei:
Xeloc zei:Geen tickets kunnen regelen?![]()
luchtigtoetje zei:Het word zeker gezellig op lowlands
Maar Solar lijkt me ook super gaaf. Maar zo ken ik er natuurlijk geen 3 maanden tussen houden![]()
Xeloc zei:Ja dat zie je wel vaker, agressie en alcohol is geen goede combo.
Oom Klaas zei:
luchtigtoetje zei:Oom Klaas zei:
Ik doe ook mee!!
Oom Klaas zei:Een planning voor drugs![]()

k00k zei:Oom Klaas zei:Een planning voor drugs![]()
Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen![]()
Oom Klaas zei:k00k zei:Oom Klaas zei:Een planning voor drugs![]()
Jij koopt toch ook drugs, dat is ook min of meer plannen![]()
Dat is waar maar ik kan me er niets bij voorstellen om van tevoren te plannen welke drug ik op welke dag ga nemen. Ik neem het gewoon wanneer ik er zin in heb
luchtigtoetje zei:ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.
En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik.![]()
Dreuge zei:festival = bier
rest is bijzaak
luchtigtoetje zei:ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.
En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik.![]()
luchtigtoetje zei:Oom Klaas zei:
Ik doe ook mee!!
Xeloc zei:Het gaat over Lowlands he :P. Niet dat we gaan meeten op Solar haha!
Dreuge zei:luchtigtoetje zei:ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.
festival = bier
rest is bijzaak
knolselderij zei:Xeloc zei:Het gaat over Lowlands he :P. Niet dat we gaan meeten op Solar haha!
snel snel gelezen,
godverdomme sterf fftjes met jullie alle
iemand n pilsje drinken/jointje roken op SOLAR dan met mij?