Solo xtc live report

Neo-Shulginist

Badass junkie
Leuk dat je een live report doet =)
Mag ik wel zeggen dat ik het enigszins ironisch vindt dat je 'solo' en 'helemaal alleen' MDMA gaat doen, maar dat je vervolgens wel allerlei empathische gesprekken hebt via chatdiensten en hier op het forum? Dus alsnog niet echt solo en helemaal alleen, alleen verloopt de communicatie via digitale kanalen :wink:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Leuk dat je een live report doet =)
Mag ik wel zeggen dat ik het enigszins ironisch vindt dat je 'solo' en 'helemaal alleen' MDMA gaat doen, maar dat je vervolgens wel allerlei empathische gesprekken hebt via chatdiensten en hier op het forum? Dus alsnog niet echt solo en helemaal alleen, alleen verloopt de communicatie via digitale kanalen :wink:

Dit. Dan is het toch geen volledige solo-ervaring haha.

Anyway, als TS het maar naar zijn zin had. Ik zou dagen in de prak liggen van zoveel MDMA.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb nog nooit zoveel mdma gehad. Mijn max is ongeveer 250mg op 1 avond

Ik 1x, per ongeluk een overdosis (450 mg in totaal) na een onder-invloed-rekenfout met capsules. Echt een hel was dat, die kater. Ik raad het niet aan. :wink: Nooit weer in ieder geval.

Haze97

Experimenterende gebruiker
Met alle respect ik wou wachten met reageren na je avontuur maar ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan mdma heef mij maar lekker trippen zou graag eens lsd en dmt willen proberen ben maar pas gaan verdiepen erin

MDMAZIING

Badass junkie
Met alle respect ik wou wachten met reageren na je avontuur maar ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan mdma heef mij maar lekker trippen zou graag eens lsd en dmt willen proberen ben maar pas gaan verdiepen erin
Geef mij maar mdma.. wat vinden mensen zo leuk aan trippen? iedereen ze eigen mening. :wink:

Bovenaan