Hoe gaat het met jullie ondertussen?Lekkerrr gaan 😎👌
Top, gaat heeerlijk hier 😍Hoe gaat het met jullie ondertussen?

Haha lekker!Top, gaat heeerlijk hier 😍
Check die doppen
En hoe voel je je nu? @SpeedIsLekker 😁
Echt hè. Hopelijk is alles goed gegaan!Ben ook benieuwd! Was opeens zo stil!
Soms moet je maar via de harde weg leren... 🤷🏻♀️440mg mdma. Rip receptoren.
valt nog mee die ogen.
Zijn goeie schotels hoor.valt nog mee die ogen.
Maar ze kunnen nog veel groter. Minimaal totdat je geen kleur meer ziet.Zijn goeie schotels hoor.
Dan nog zijn het flinke doppen.Maar ze kunnen nog veel groter. Minimaal totdat je geen kleur meer ziet.
Mijn vriendin ook niet maar ik daarentegen. Schotels waar je u tegen zegt.Ik heb eigenlijk nooit zo'n flinke pupillen. Vind het wel altijd heel mooi staan bij m'n vriendje!
Post je doppen topic incoming?Ik zal mijn doppen eens delen. Die zijn echt huge
Leuk dat je een live report doet =)
Mag ik wel zeggen dat ik het enigszins ironisch vindt dat je 'solo' en 'helemaal alleen' MDMA gaat doen, maar dat je vervolgens wel allerlei empathische gesprekken hebt via chatdiensten en hier op het forum? Dus alsnog niet echt solo en helemaal alleen, alleen verloopt de communicatie via digitale kanalen![]()
Post je doppen topic incoming?
Ik heb nog nooit zoveel mdma gehad. Mijn max is ongeveer 250mg op 1 avond
Geef mij maar mdma.. wat vinden mensen zo leuk aan trippen? iedereen ze eigen mening.Met alle respect ik wou wachten met reageren na je avontuur maar ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan mdma heef mij maar lekker trippen zou graag eens lsd en dmt willen proberen ben maar pas gaan verdiepen erin
Ja inderdaad kwil ook niet verkeerd over komenGeef mij maar mdma.. wat vinden mensen zo leuk aan trippen? iedereen ze eigen mening.![]()
Hehe kijk aan, wat een animo. Ik ga dit weekend eens even graven in mijn harde schijf.
Geef mij maar mdma.. wat vinden mensen zo leuk aan trippen? iedereen ze eigen mening.![]()
Brak brakker brakst.
Eerst even eten, sigaretje roken en dan zal ik antwoorden geven.
Ik heb echt medelijden met je, met die kater. Beterschap man!Brak brakker brakst.
Eerst even eten, sigaretje roken en dan zal ik antwoorden geven.