• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

something to remember

Doodkapje

Wijs gebruiker
Golden Teacher’s Trip

Voor ik begin nog even een waarschuwing voor zwakke maagjes en viesneuzen : DIT KAN GORTIG ZIJN!

mijn 1ste echte trip die ik something to remember noem…

Something To Remember
Met dank aan vriend Emmer

Woensdagavond de slechts mogelijke moment ( depressief, negatief denken heel de tijd) om te trippen, besloot ik om een keer thuis goed te trippen. Een vriend had gezegd volgende keer als je tript pak dan ineens een half doosje zodat je eens goed tript in plaats van zo maar een beetje visuals. Alle voorbereidingen getroffen zoals een emmer, drinken, suiker en citroensap, de telefoons klaargelegd, boeken met stereogrammen om de trip op te wekken.

20h55 half doosje golden teachers opgegeten. Ramen overal gaan sluiten, goa opgezet met de koptelefoon. 21h10 mmm ik voel precies duizeligheid opkomen. Dat is al wel snel. Vaag het idee ik heb teveel genomen als dat nu al opkomt. In de zetel gaan zitten en vriend emmer een beetje dichterbij gezet. 21h20 ik lig ondertussen. Zwaartekracht drukt ontzettend door op mij.
Oeps het blafond begint door te hangen, lijkt op een stuk stof dat doorhangt. Het hangt bijna tot op mijn neus! Ja daar hebben we het, ik moet kotsen. Shit paniek ik heb teveel binnen!!! Recht zitten vriend emmer pakken en daar gaat de eerste lading paddos er terug uit. Lichten onstoken overal. Geen zin in duisternis. 20h28 Terug gaan liggen effe de scenes van trainspotting (het wegzinken in het tapijt en de zwempartij in de wc) voor de geest gehaald.
Krijg zelf het gevoel of ik word in de zetel geduwd, het blafond komt wederom bijna tot op mijn neus. Ik word alsmaar zwaarder en zwaarder. Duisternis begint zich op te dringen. Pikzwarte duisternis. Brr nee daar wil ik niet zijn, ik kom niet meer terug als ik daarheen ga.
Bang om erin te blijven. Fuck wie gaat er voor Jasha (mijn hond) zorgen als ik het loodje leg? Vechten om terug bewust te worden. Vriend emmer mag zich weer nuttig maken. Ok blijven we maar rechtop zitten. Gatverderrie ik heb echt te veel binnen! Een glas water drinken. Weer overgeven.
Ik voel me slecht. Opeens beelden van verwoeste natuur. Uitgestrekte gebieden volledig weggevaagd. Alles dor en verbrand en oranje-kleurig. Dat heb ik gedaan, ik heb dat alles vernield!! Ik ben neergestreken als een atoombom!! Ah shit man ik ben niks waard. Ik breng alleen maar slechte dingen niet te verschieten dat mijn vrienden mij beginnen te mijden.
Ik bel mijn beste vriend waar ik eerder die avond wenend ben weggegaan. Blijkt dat die ook zitten te trippen. Fuck en ik zit hier alleen.
Ik lul een beetje over dat ik het zwaar te verduren heb in men trip en of zij mij soms ervaren als een atoombom (het antwoord weet ik ondertussen niet meer). Ik voel me weer wegzinken en zeg van ik ga ophangen de teacher’s komen me terug halen (hoe kom ik erbij!)
Nu ben ik “in the womb” ik zwem (terwijl ik eigelijk iemand anders zie zwemmen) koprolletjes. Ik voel dat mijn blaas vol is maar ik wil eigenlijk helemaal niet opstaan. Dit begint leuk te worden. Ik wil wegschieten van de aarde, maar zit hier nog met dat aardse vege lijf! Dit duurt ik weet niet hoe lang voort. Uiteindelijk ga ik toch maar pissen, zou het liever gewoon laten lopen hebben.
Ik vlieg over de verwoeste vlaktes nu, groot immens groot. Plots 1 klein groen plantje dat zich uit de bodem begint te wurmen. Terug leven!!! Joepie ik ben toch nog niet zo slecht er komt nog leven na mijn verwoesting. Ik doe men ogen open en het licht explodeert! Overal schijnt de zon!!! In heel het huis schijnt de zon. Fel oranje licht vult mijn ogen. Ik ben in het licht!!! Onvoorstelbaar gevoel! Ik ben in het licht!!! De zon schijnt op mij.
ik begin me bewust te worden van de omgeving. Kijk naar Jasha die op de 2-zit ligt. Jasha kijkt terug met een kop van wat zit gij daar te kotsen in de zetel? Ik zeg ja sorry maatje het vrouwtje is aan’t trippen. Dan begint de zetel onder de hond weg te glijden als een stuk stof!
Bizar de hond blijft gewoon in de lucht zweven terwijl de zetel eronder door golft en de muur die erachter aan volgt. Bah weeral kotsen. Zit met vriend emmer op schoot in de zetel en word me ineens bewust van de stank van de kots. Vriend emmer gaan schoonmaken. Zit nu terug in de zetel met mijn benen gekruist onder me. Ik zink weer weg. Opnieuw duisternis maar niet zo verstikkend. Jasha zit nu naast me en ik aai haar terwijl ik in de duisternis zit. Ik ruik zweetvoeten! Bah zo stinken. Van wie zijn die? Van mij of van Jasha… de mijne gatverderrie… voetjes maar lekker op de grond gezet. Ik kijk naar de salon tafel waarop men boek met stereogrammen open ligt. De kleuren spatten ervan af. Er ligt een gaas van veelkleurig diamant over. Allemaal 8 hoekjes erover met parelmoerschijn. Wow zo schoon!! Ik kijk wat verder en nu beginnen de meubels regelmatig bokkesprongen te maken. Supersnel schiet de zetel 2 keer een halve meter naar links zik zik. Brr weer overgeven. Ik pak vriend emmer. Ik doe men mond open en opeens een geluid. KLAK en er vliegt ineens een prop wit schuim uit men mond! Ik bedenk dat was de derde teacher. Die was er teveel aan. De halogeenlamp krijgt een paar extra armen en begint lustig mee te springen met de rest van het meubilair.
Ik kijk naar men spullen op de salontafel. Cool de salontafel schuift links en rechts en de spullen blijven er gewoon boven zweven. De fles water krimpt en groeit, boeken die pulseren. Brr weer overgeven. Deze keer valt mijn overgeefsel er in de vorm van een schuimig wit vraagteken uit. Strange wat moet ik hiervan denken…
Op de tv (die uitstaat) verschijnt een cirkel met rare draaiende objecten in het midden.
Over de vloer en vriend emmer komt ook het diamant laagje te liggen. Man zulk een coole laminaat heb ik nog nooit gezien. De max. ik doe men ogen weer dicht. Ik ben aan het bevallen… nu schieten mijn ogen terug open. Bevallen?!? Ik heb nog geeneens kinderen hoe kan ik dan weten hoe het voelt om te bevallen. Ik kijk toch maar even naar men benen.
Ik zie alleen mijn benen niks bloed ofzo… dan komt het besef. Ik kan over leven beslissen.
Ik doe mij ogen terug dicht en zweef in een soort van stroom en zie heel de evolutie van het leven en besluit op die moment dat ik geen drugs meer in dit lichaam wil stoppen. Ik ben mezelf aan het vergiftigen. Ik zie moeder aarde. IK ZIE (vraag me niet wat,maar ik zag en ik wist).
Ik ben een vrouw ik kan over leven en dood beslissen. Alles wordt teruggevoerd naar de “materie” (wat eigenlijk moeder betekent). Ik besluit op die moment als ik nu een man had maakte ik een kind ( wat mijn rationele verstand niet toelaat). Ogen weer open onder de indruk van de dingen die ik allemaal denk en visualiseer. Ik kijk weer naar Jasha en zie dat haar neus begint te groeien. Ik draai mijn hoofd om want dat wil ik niet zien. De living doet nog meer kunstjes voor een tijd. En dan ben ik er weer. Mijn trip is voorbij. Ik ben weer volledig bewust.

Heel dit verhaal heeft 3.5 uur geduurd maar het leek echt wel veel langer. Weet niet of ik alles erin heb staan want die trip is ondertussen al een week geleden, maar dat ie fantastisch was is zeker. Heb al een hele week een vredig gevoel en heb geen kalmeringsmiddelen moeten nemen. Ben vorige zaterdag ook gestopt met blowen, maar paddos zullen nog wel af en toe gebruikt worden. Voor mij worden paddos een therapeutische drug denk ik. Anyway ik hoop dat jullie evenveel genieten van dit te lezen als ik ervan heb genoten om het te ervaren ook al waren er dan donker stukken en al het kotsen erbij…
:wave:

azgaza

Badass junkie
Opzich wel een interessant report, leuk geschreven, vooral interessant dat alle gedachtes er ook zo instaan. Jammer dat je zo moest kotsen in je trip; dat lijkt mij heel verpestend (nog nooit gekotst in een trip zelf, ik kots nooit, echt nooit). Het einde van de trip klinkt tegenover het begon toch nog best positief.

Immo

Badass junkie
Zo dat klinkt als een intense trip voor een halve portie. :)
Mischien volgende keer maar eens gaan trippen als je je goed voeld? :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
heb erg genoten van je trip report! Het moet inderdaad heel intens geweest zijn. En er had best een sitter bij mogen geweest zijn en je geestelijke gesteldheid beter gesweest kon zijn. (alhoewel je mss dan niet die mooie ervaring gehad zou hebben)
Ook inderdaad veel effect voor een halve portie. De golden teachers nog niet gehad, moet deze dan maar eens testen :grin: Heb ook eens ergens gehoord of gelezen dat tripmiddelen bij vrouwen veel heftiger werken en er meer van merken. Nog iemand die dit gelezen of gehoord heeft ? en mss weet hoe dit komt enzo moest dit zo zijn?

Ik geloof allezins dat deze trip lang bij je zal blijven :)

Ikzelf zou ook graag paddos meer therapeutisch willen benaderen, maar als er mensen bijzijn word het meestal altijd gewoon fun.
Dus als ik dit wil doen zal ik het ook eens in men eentje moeten doen. Nu nog de tijd vinden, maar eerst moet ik me ook wat beter voelen daarvoor.

Allezins héél mooi report! Eentje om te bewaren :)

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
Heb ook eens ergens gehoord of gelezen dat tripmiddelen bij vrouwen veel heftiger werken en er meer van merken. Nog iemand die dit gelezen of gehoord heeft ? en mss weet hoe dit komt enzo moest dit zo zijn?

Ik heb ook gelezen, en het klopt: want vrouwen hebben gemiddeld minder lichaamsvocht en zijn gemiddeld ook lichter dan mannen en die twee dingen hebben dus invloed op hoeveel van de stof je in je hersenen krijgt. Vrouwen krijgen dus zeker meer dan mannen.
En.. ik heb het bij mijzelf ook gemerkt, als 50 kilo wegende vrouw trip ik van een halve portie zoals de meesten van een portie trippen, en als ik een hele portie neem trip ik 10 uur en zie ik dingen die de meeste mensen van 2 porties niet zullen zien.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb spijtig genoeg een control probleem en kan me dus niet laten gaan als er ander mensen bij zitten. heb dit 2 dagen na deze fantastische trip nog een keer overgedaan maar dan met men moeder derbij en njet ik voelde me lang niet zo geweldig en leuk. moet wel bekennen dat ik de 2de helft van het doosje in stukjes heb opgegeten, wou niet te fel erin komen met men moeder erbij.

anyway mijn lichaam reageert nogal fel op "vreemde" stoffen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
ik heb spijtig genoeg een control probleem en kan me dus niet laten gaan als er ander mensen bij zitten. heb dit 2 dagen na deze fantastische trip nog een keer overgedaan maar dan met men moeder derbij en njet ik voelde me lang niet zo geweldig en leuk. moet wel bekennen dat ik de 2de helft van het doosje in stukjes heb opgegeten, wou niet te fel erin komen met men moeder erbij.

anyway mijn lichaam reageert nogal fel op "vreemde" stoffen.

waarom met je moeder erbij? :confused:

Djo

Badass junkie
azgaza zei:
Delirium zei:
azgaza zei:
(...)en als ik een hele portie neem trip ik 10 uur en zie ik dingen die de meeste mensen van 2 porties niet zullen zien.

Lucky you :openmouth:

Ik vind het ook wel leuk :mrgreen:

:wave: Gaaf Azgaza! :wave:

@ Doodkapje:
Je hebt het allemaal heel mooi omschreven. :wave:
Als ik je report lees, moest je steeds overgeven, als de beelden wat te heftig waren. Wel vervelend zeg! :(
Ik heb ook wel eens met paddo's zo'n kotsgevoel, maar heb kotsfobie, gelukkig altijd binnen weten te houden. (*Klopt af op ongeverfd hout, want gaat komend weekend aan de Mushrooms Magique! Hawaii! :sunglasses: *)
Wel grappig hoe je omschreven hebt, hoe het er uit kwam.
Die Emmer zal wel een ereplaatsje hebben bij jou in huis nu, je redder in nood. Als medehoofdrolspeler in je report. :P
Wel jammer, dat je vriend niet kon komen, toen het iets te heftig was.
Maar fijn dat Jascha er was, een lieve hond of een kat erbij is wel fijn. I Love Animals! :hearteyes:
Lastig he, moeten plassen tijdens het trippen. Ik haat het zo al naar de wc moeten, laat staan dan!
Verder had je goede voorbereidingen getroffen, maar ja, die tripsitter was dan toch soms wel fijn geweest.
Ach ja, met je girlpower heb je de stormen in je trip ook weten te trotseren! :wink:

Doodkapje

Wijs gebruiker
gewoon. ik ben 32 en ik heb een goede verstandshouding met mijn moeder ook al weet dat mens niet uit eigen ervaring wat drugs met je doet... en mijn moeder is mijn alles ook in feite...

Doodkapje

Wijs gebruiker
@djodjo : enof girlpower!!! ik laat ze wel allemaal een poepie ruiken!! :grin:
en inderdaad spijtig van dat overgeven maar zolang ik men emmer heb ben ik best tevreden hoor. ik heb geen problemen met overgeven maar zou natuurlijk is liever trippen zonder kotsen, maar dat komt misschien nog wel.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
gewoon. ik ben 32 en ik heb een goede verstandshouding met mijn moeder ook al weet dat mens niet uit eigen ervaring wat drugs met je doet... en mijn moeder is mijn alles ook in feite...

Okee, ja kan natuurlijk, maar mij lijkt het gewoon al niet echt relaxt om zo vaag te worden met iemand erbij die nuchter is (neem ik aan?), en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat ik het met mijn moeder erbij zou doen. Maargoed, dat is persoonlijk natuurlijk... Voor mij is de setting waaronder ik drugs gebruik nu eenmaal van enorm belang.

Doodkapje

Wijs gebruiker
volgende keer nodig ik men vrienden hier thuis uit. ik heb altijd het fucking prob dat ik altijd naar huis moet rijden, en dan kan ik me zo al niet laten gaan.

maar deze trip nemen ze me echt niet meer af!!! wat hier dan ook mag gezegd worden over slechte mindsetting, enzovoorts ik heb de meest fantastische trip van mijn leven beleefd en ik denkt niet dat er ooit nog zo iets te evenaren valt...ik hoop van wel :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lol, funny anekdote :

Ik en L. hadde besloten om paddos te doen tijdens men ouders thuis waren. En toen het bij mij wel richting piek aan het gaan was, kwam ik naar beneden samen met L. om eten te zoeken, voor men vader thuiskwam, want die moest dat zeker niet zien/weten. Maar men moeder weet alles, heb haar toen al trippend gezegt van : ja, kmoet eiglijk iets bekennen, heb net paddos opgegeten :grin: en men moeder zo van : zeg, zot manneke, waarom moet ge da nu doen ? me zo nen lach derbij maar toch ook beetje bezorgt. en ik viel gewoon op de grond van het lachen :tongueout:

Maar men moeder begrijpt me wel hoor, aleja, ze ziet dat ik verstandig met drugs omga en vertrouwt me der ook redelijk in.

Was wel een grappige confrontatie toen :grin:

Doodkapje zei:
heb dit 2 dagen na deze fantastische trip nog een keer overgedaan maar dan met men moeder derbij en njet ik voelde me lang niet zo geweldig en leuk.

Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je te vlug na je eerste trip opnieuw wouy trippen. Je had al tolerantie daarvoor, je wacht best 2 weken voor je opnieuw tript, zodat je er optimaal effect van hebt. Maar eigenlijk is het zelfs beter maximum (vind ik dan) 1 keer in de maand. Als je teveel na elkaar tript verliest het al zen schoonheid en valt er niet veel uit te leren vind ik.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
maar deze trip nemen ze me echt niet meer af!!! wat hier dan ook mag gezegd worden over slechte mindsetting, enzovoorts ik heb de meest fantastische trip van mijn leven beleefd en ik denkt niet dat er ooit nog zo iets te evenaren valt...ik hoop van wel :grin:

Als dit echt zo een indruk op je gegeven heeft, verdiep je wat meer in de psychedelica. Er is nog héél veel te ontdekken. Enkele voorbeelden : LSD, Ayahuasca, DMT, Peyote, Salvia, ...

En ze geven elk een aparte trip. Er valt heel veel uit te leren en het kunnen echt wonderbaarlijke ervaringen zijn, als je er goed mee omgaat :wink: Dus zeker eerst jezelf verdiepen in iets voor je eraan begint.

Ik wens je een fijne ontdekkingstocht toe ! :wave:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hehe :)

Kvind het wel wijs dat ze zo alles weet. Ik kan het thans niet voor mezelf houden, het is een te unieke ervaring om erover te zwijgen. :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Erg heftig en intens report! maar wel interresant.
Spijtig van het overgeven, wat het volgens mij allemaal ook wat minder aangenaam maakt.
Maar al met al was het toch een mooie trip waar je toch best veel van geleerd heb denk ik :)

Heb je eigelijk wel eens buiten getript? binnen voel ik me dan altijd zo opgesloten, en ik kan me makkelijk voorstellen dat je moest kotsen toen je zo het plafond op je af zag komen.
Als je een achtertuin hebt waar je in zou kunnen zitten zou ik je aanraden de volgende trip eens in de tuin te gaan zitten als je ze hebt gegeten, en kijken hoe dat gaat. Ik heb buiten altijd meer een gevoel van vrijheid, misschien geldt dat ook voor jou.
Het beste vind ik trippen in de duinen, maar dat raadt ik je niet echt aan, want als ik geen gelijk zou hebben zit je daar 3 tot 5 uur in je eentje te kotsen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
haha ik bedacht dat ik misschien eens een keer in bredene (of waar is het juist in belgië) op het naaktstrand moet gaan trippen. hoef ik me ook geen zorgen te maken over de plas laten lopen...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
haha ik bedacht dat ik misschien eens een keer in bredene (of waar is het juist in belgië) op het naaktstrand moet gaan trippen. hoef ik me ook geen zorgen te maken over de plas laten lopen...

Met zand in je schuur!
Bah :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb ook wel getript met mijn moeder erbij; niet de hele trip langs maar adt ze een kwartiertje erbij kwam zitten vragen hoe het was, bijvoorbeeld. En dat vond ik altijd wel leuk. Dan ziet ze ook dat het niet gevaarlijk is en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.
WAnt mijn moeder is een te goed mens om zich zorgen te moeten maken om bijna niks..

Doodkapje

Wijs gebruiker
@psycho : ik heb liever ander dingen in mijn "schuur". de mijne is trouwes al een iets ouder exemplaar, dus vliegt snel in brand! haha

@azgaza : inderdaad je moeder er effe bij om te laten zien dat het niet gevaarlijk is. echt heftig trippen ga ik niet doen als ze erbij is. stel je voor dat het toch eens te heftig gaat en ik freak out, dat wil ik haar echt niet aandoen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Doodkapje zei:
Ik vlieg over de verwoeste vlaktes nu, groot immens groot. Plots 1 klein groen plantje dat zich uit de bodem begint te wurmen. Terug leven!!! Joepie ik ben toch nog niet zo slecht er komt nog leven na mijn verwoesting. Ik doe men ogen open en het licht explodeert! Overal schijnt de zon!!! In heel het huis schijnt de zon. Fel oranje licht vult mijn ogen. Ik ben in het licht!!! Onvoorstelbaar gevoel! Ik ben in het licht!!! De zon schijnt op mij.

Prachtig en ook ontroerend.
Wat een trip... :)

TripOfreaK

Experimenterende gebruiker
Prachtig :grin: heb je nu ook nog positief kunnen denken over de donkere tijden in je trip? klinkt miss raar maar gewoon of je daar ook positief mee om kan gaan :P?

Doodkapje

Wijs gebruiker
@tripofreak : ik ben nog nooit zo'n tevreden en rustig mens geweest als na deze trip!!! :grin:

je moet gewoon onder ogen zien dat je van jezelf ook slechte kanten zou kunnen zien tijdens je trip en dat je die moet accepteren in feite. :wink:

TripOfreaK

Is goed ik zal mijn report er zondag laat wel opzetten dan zullen jullie het wel zien zaterdag haal ik de paddos iemand een idee of je ook zonder koelkast kan bewaren aangezien ik nog bij me ma in huis woon en zij het niet zo leuk zou vinden als ze paddos vond in de huiskamer koelkast :P

TripOfreaK

ik heb deze week proefwerkweek :P Zou het erg kunnen zijn als zondagochtend paddos neem en maandag gewoon pw heb (het is me eerste x he) :confused: :flushed: :grin:

De jongen

Bewuste gebruiker
Dit vind ik echt een goed repoerty. Ale ik bedoel de ervaring eigenlijk. Zulke ervaringen zijn de reden dat ik zo geïnteresseerd raakte in de drugs.

Dat van da velfd helemaal verwoest dat , gef me een bekend gevoel. De boodschap die er in zit voel ik ook vaak bij mezelf. Ik ben vaak destructief geweest, maar steeds weer liet ik leven ontstaan. Gaf ik niet op. Klinkt mss dramatisch maar het is innerlijk, kleinschalig grootschalig.

Het jonge plantje, je innerlijke kind mss. Je essentie.

Ooit had ik een ervaring op de fiets naar school. Ik rookte veel(aka verdoofde mezelf) Het leek of ik men kind kwijt was, ik had het ergens de bos in gestuurd omdat ik niet wou dat hij zag wat ik allemaal men eigen aandeed of hij liep weg, had pijn. Ik heb me gevisualiseerd dat ik hem ging halen uit het donkere bos. En gehuild dat ik heb. Omdat ik hem in de steek heb gelaten:confused::confused:

Mensen doen zich zelf veel pijn.

Bjork sais: CRulest almost always to our selves.

dat ee terzijde.

Ben al benieuwd naar je volgende.

Doodkapje

Wijs gebruiker
volgende zal nog wel komen als ik eens eindelijk mijn stoeltjes aan krijg met de post...

ik heb voor mezelf de trip ontleed hoor. ik ben terug 1 ipv 2 of meerdere.
ik ben in vrede :grin:

Solidius

Badass junkie
Zeer netjes en gedetaileerd verslag!
Vooral dat je terug bij de essentie des levens was en zelf de controle had tussen leven, dood, en leven schenken vind ik erg indrukwekkend.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt beangestigend maar tegelijkertijd heel erg mooi. Tripsitter is mischien handig, maar alleen trippen kan je soms zoveel dingen vertellen/laten voelen die je met meerdere mensen om je heen niet ziet. Heb zelf de meest intenste trips alleen beleefd, en zeker geen spijt van.

Denk ook inderdaad dat zoals jij het zei dat paddo's een soort therapeutische drug is, zo voelt het bij mij in ieder geval wel de week erna.

Leuk report!

Bigfoot

Ik vond het echt boeiend dit report te lezen, echt goed beschreven enzo wat je meemaakte...

wat ik wel vreemd vind is dat je zo hard tript van een halve portie en dat dat dan maar 3.5 uur duurt? ik heb zelf nog mr 1 keer paddos gedaan (halve portie mexican cubensis) en toen heb ik bijlange zo hard ni getript maar het heeft wel langer geduurd... wie weet heevet iets te maken met metabolisme of gestalte ofzo

Doodkapje

Wijs gebruiker
Bigfoot zei:
Ik vond het echt boeiend dit report te lezen, echt goed beschreven enzo wat je meemaakte...

wat ik wel vreemd vind is dat je zo hard tript van een halve portie en dat dat dan maar 3.5 uur duurt? ik heb zelf nog mr 1 keer paddos gedaan (halve portie mexican cubensis) en toen heb ik bijlange zo hard ni getript maar het heeft wel langer geduurd... wie weet heevet iets te maken met metabolisme of gestalte ofzo

Mijn lichaam reageert meestal vrij hevig op vreemde stoffen. na 3.5h was ik niet helemaal terug. nog lichte visuals enzo maar niks dak nuchter ook niet kan hebben of doen. ik moet ontzettend veel pissen als ik paddos doe... gestalte is normaal

http://img510.imageshack.us/my.php?image=mrbm8.jpg

kijk en vergelijk zelf

Bovenaan