Soort drug

Bartyo

Bewuste gebruiker
Wat een vreemd topic :confused:
Ik snap dat je wil experimenteren, die fase hebben we allemaal gehad.
Ga zelf eens op onderzoek uit wat voor tripmiddelen er zijn, hoelang ze duren en wat het met je doet.
Drugsforum leent zich hier super voor, maar je komt hier vragen welk tripmiddel je het best kan nemen op een doordeweekse dag en die moet zo en zolang duren :confused:
Neem de tijd, lees je goed in, bereid je goed voor.. tripmiddelen zijn geen speelgoed :wink:
Ketamine raad ik hem overigens af, als hij al zo afhankelijk is van alcohol en wiet is iets wat goed verslavend is zoals keta misschien beter niets voor hem :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Serenity zei:
@ Dumpy, hij loopt er vanzelf wel tegenaan. Hij kan tripmiddelen nog helemaal niet aan, vooral niet als hij alcohol drinkt om dingen te vergeten. Hij loopt er vanzelf wel tegen aan als hij tripmiddelen gaat gebruiken dat hij er niet tegen kan, of dat ie z'n leven drastisch moet veranderen. Dingen tegen hem zeggen zoals: 'dat moet je niet doen' werkt niet bij hem, dat heb je zelf denk ik ook al wel gemerkt. :)

Ja ik bedoel ook helemaal niet dat we hem dingen moeten verbieden maar om 'm nou zoiets als keta aan te raden... Zelf heb ik gemerkt hoe verslavend keta kan zijn en als hij dan al moeite heeft met wiet en alchohol zou ik zooi zoals keta nou niet aanraden.

En het is ook erg makkelijk om te zeggen 'hij loopt er wel tegenaan' Gewoon maar iet sverslavends aanraden, hij loopt er wel tegen aan. Denk niet dat dat de goede gedachte is. maar dat is persoonlijk natuurlijk, bedoel t niet negatief naar jou toe. Maar dit is gewoon hoe ik erover denk :)

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik ben aan het stoppen met alcohol en wiet.
Wanneer ik er mee gestopt ben wil ik is een tripmiddel proberen, doro die berichten weet ik waar ik aan toe ben en daarom maakte ik dit, als ik gestopt ben ga ik kijken voor een goede en doe ik het in de weekend. Wil zoiezo stoppen omdat al me geld er aan op gaat.

Vandaag en gister heb ik nog niks geblowt of gedronken, normaal elke dag, heb vandaag ook 2 jointjes gekregen maar die bewaar ik voor een weekend.

Serenity

Badass junkie
Dumpy zei:
Serenity zei:
@ Dumpy, hij loopt er vanzelf wel tegenaan. Hij kan tripmiddelen nog helemaal niet aan, vooral niet als hij alcohol drinkt om dingen te vergeten. Hij loopt er vanzelf wel tegen aan als hij tripmiddelen gaat gebruiken dat hij er niet tegen kan, of dat ie z'n leven drastisch moet veranderen. Dingen tegen hem zeggen zoals: 'dat moet je niet doen' werkt niet bij hem, dat heb je zelf denk ik ook al wel gemerkt. :)

Ja ik bedoel ook helemaal niet dat we hem dingen moeten verbieden maar om 'm nou zoiets als keta aan te raden... Zelf heb ik gemerkt hoe verslavend keta kan zijn en als hij dan al moeite heeft met wiet en alchohol zou ik zooi zoals keta nou niet aanraden.

En het is ook erg makkelijk om te zeggen 'hij loopt er wel tegenaan' Gewoon maar iet sverslavends aanraden, hij loopt er wel tegen aan. Denk niet dat dat de goede gedachte is. maar dat is persoonlijk natuurlijk, bedoel t niet negatief naar jou toe. Maar dit is gewoon hoe ik erover denk :)

Mijn instelling is echt dat iedereen er zélf achter moet komen hoe slecht het voor hem/haar is. Je kan zoiets wel gaan vertellen aan een puber, maar uit eigen ervaring en ook uit ervaring van mensen om me heen heb ik geleerd dat dat niet werkt.
Wat ketamine betreft in relatie met zijn alcohol/wiet gebruik heb je wel gelijk.

Oom Klaas

Badass junkie
Gooi hem maar meteen in het diepe :P
Kunnen we hem dan niet beter meteen datura aanraden, heeft ie meteen een afkeer van trip middelen :tearsofjoy:

tomz0r

Badass junkie
Serenity zei:
Dumpy zei:
Serenity zei:

Mijn instelling is echt dat iedereen er zélf achter moet komen hoe slecht het voor hem/haar is. Je kan zoiets wel gaan vertellen aan een puber, maar uit eigen ervaring en ook uit ervaring van mensen om me heen heb ik geleerd dat dat niet werkt.
Wat ketamine betreft in relatie met zijn alcohol/wiet gebruik heb je wel gelijk.

Verbieden kan een averechts effect hebben inderdaad. Maar natuurlijk moet je een kind wel uitleggen dat hij op die leeftijd dat soort dingen niet moet gebruiken, dat is gewoon een ouderfunctie. En dat verbieden heeft blijkbaar toch zin als je ziet hoeveel kinderen er drinken en roken wat nog een beetje geaccpteerd wordt door ouders van kinderen op een jonge leeftijd.

Je kan wel zeggen dat hij dat zelf moet uitvinden maar voordat hij daar achter komt is het al dik te laat.

Bovenaan