soort pil

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hallo iedereen

afgelopen weekend ben ik naar mij eerste festivaletje van het jaar geweest
had wat snoepjes gevonden bij een kerel die ik van vroeger ken. en ik moet zeggen ze waren echt lekker het was lang gelede dat ik nog zo gefeest heb maar heb geen flauw benul welke het waren en heb die kerel niet meer gezien dus kon ik het hem ook niet vragen nu is mijn vraag aan jullie of jullie weten welke het zijn. hieronder een beschrijving:

ze waren rond,blauw en zonder tekening
zo dat is de beschrijving kweet dat het niet veel is maar khoop dat jullie me kunnen helpen .

grtzz

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lsdlicious zei:
kan er iemand me mss een echte reactie geven want tufnut is denk ik niet meer normaal :tongueout:

Sorry maar snap de reacties wel, no offence!
Maar het beste antwoord die ik geven kan over wat erin zou hebben gezeten weet natuurlijk niemand. Ik zeg persoonlijk altijd maar test er 1 (of meer via het lab) en je weet precies wat er in zit :)
Enige die ik weleens gezien heb, waren ovaal blauw blanco (beslist niet echt rond) en bevatte circa 12 mg 2c-b. Maar dat zegt niets over die jij eventueel had, kan je ook niet verder helpen het testcentra alleen als je er nog 1 haalt kan je die laten testen. Hopelijk heb je er iets aan :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan