Soorten combineren?

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Niet dat ik weet. Misschien dat je buik van de ene soort wat meer van streek raakt dan van een andere soort. Maar dan ligt het niet aan de combinatie van truffels, maar aan de soort die je tot je hebt genomen.

BLOEDLINK

Experimenterende gebruiker
Dezelfde vraag voor mij, maar dan met paddo's en truffels?
Ik reken op hetzelfde antwoord, maar heb er geen ervaring mee.

KoxBox

Badass junkie
Ik zie hier het nut niet echt van in om te gaan combineren... Wil je een sterkere trip, neem dan gewoon meer..

BLOEDLINK

Je kan toch ook gewoon iets overhebben van de vorige keer?
De vraag is gewoon of er risico's aan verbonden zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Verschillende paddo's en truffels combineren is goed te doen, en er komen geen extra risico''s bij kijken. Zelf heb ik paddo's met truffels gecombineerd. Was een erg leuke ervaring.

Niet elke soort is het zelfde, de een heeft waarschijnlijk een andere samenstelling alkaloïden als de ander. Dus een beetje uitproberen welke combinaties je zelf het leukst en aangenaamst vindt.

Mijn ervaring met combineren:
2,3gr(droog) truffels, 6,8gr(droog) mexicaantjes. De truffels had ik genomen omdat ik daar altijd veel meer euforisch van word dan van paddo's. En de mexicaantjes omdat die me altijd wel een fijne stabiele trip geven en dat leek mij wel de beste keuze voor een trip van deze doseringen.
Mijn trip report. Mexicaanse truffel droom.

BLOEDLINK

Oke, bedankt voor de info man!
Ik zal je report eens nalezen.

Edit: Ik heb je report gelezen en zag er zeer gaaf uit, wel grote dosis.
Ik zal het eens rustig opschroeven(A).

KoxBox

Badass junkie
BLOEDLINK zei:
Je kan toch ook gewoon iets overhebben van de vorige keer?
De vraag is gewoon of er risico's aan verbonden zijn.

Ik zou niet weten waarom er risico's aan verbonden zouden zijn... Ze bevatten allemaal dezelfde stof dus maakt het niet zoveel uit.

Bovenaan