Soorten Speed

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik weet dat kleur niets zegt over kwaliteit van speed, maar ik vraag me af of het volgende iemand bekend voorkomt.

Normaal gezien heb ik het laatste jaar ongeveer altijd dezelfde goeie witte pasta speed gekocht bij mn dealer. Nooit problemen mee gehad, perfect spul, bijna geen afkick, maar sinds kort heeft hij andere. Ook witte pasta als ik m koop. Maar als ik hem ff laat drogen en lijnen van ga leggen, verkleurt hij naar geel. knalgeel. Hij is ook bijlange niet zo goed als ik gewoon ben, ik ben er gewoon wat wakkerder van, maar geen speedrush. Hij brandt enorm veel meer, geeft geweldig grote pupillen na amper 2 lijnen, en zorgt voor een geweldig harde afkick de dag nadien. Daarbovenop krijg ik er ongezien veel huiduitslag van op handen en voeten, iets wat ik bij de vorige ook niet had.Volgens mij is dit goedje nog niet eens verwant aan speed. Is er iemand die vooral dat geel worden kan verklaren, want het is iets wat ik nog nooit gezien heb.

Via http://www.drugs-test.nl ben ik van plan om m te laten testen. Kan ik als Belg in Nederland speed gaan laten testen, en wat kost het, want dat vind ik niet terug op de site.

thx.

Wacky

Badass junkie
Ik weet niet of ze het beleid hebben alleen voor nederlanders te testen, maar aangezien het anoniem gebeurt, zou het toch moeten lukken als je je accent een beetje probeert te verbergen :wink:
Het kost niets, behalve de speed die je in moet leveren. Er staat 100mg op de website, maar het buisje dat ze daar ter plaatse vullen en opsturen gaat eerder 200mg in. Stelt nog niets voor natuurlijk, maar bij coke of keta begint het te tellen :) Nadat je het ingeleverd hebt kun je een week later bellen voor de uitslag.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
100 mg is genoeg ... ze testen eerst de mdma dus een week kan iets langer zijn.
Ik heb ooit is zo'n pep gehad die verkleurde, was wel zuiver maar heel zwak.

18% amfetamine.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Geel kan (hoeft niet) duiden op resten zwavelzuur, dan is ie niet goed gewassen, en dat brand idd als de hel ja.
Dat krijg je als amateurs met nauwlijks kennis van chemie in een bijkeukentje wat in elkaar gaan klooien.
Er zit dan vast nog veel meer troep in die er niet in hoort, niet meer gebruiken en ff laten testen zou ik zeggen.

Bovenaan