Soorten XTC

Music junk

Experimenterende gebruiker
Ik heb ervaring met XTC maar weet niet precies hoe alle pillen heten, ik slik altijd maar gewoon wat ik kan regelen ik heb wel eens XTC geslikt

in de vorm van een hartje
met een toyota of mitshubisi teken erop
met een rolex logo
met een versage logo

hoe heten deze snackies en hoe sterk zijn ze en wat kunnen julie mij er nog meer over vertellen, ik ben ik nieuwschierig welke er nog meer allemal zijn!

vast bedankt :wave:

Bal0n

Badass junkie
Uiterlijk en naam zeggen helemaal niets over wat erin zit. Je schiet er dus niets mee op :wink:

Mac...

Badass junkie
Goh wat zeg je dat vriendelijk.
Mensen zouden eigk echt eens de sticky LEES MIJ eens moeten lezen voordat ze ook daadwerkelijk iets gaan posten.
Ach ja.

Maar idd kleur, opdruk, vorm, etc etc etc zegt niks over de inhoud van de pil.

Bal0n

Badass junkie
Mac... zei:
Goh wat zeg je dat vriendelijk.
Mensen zouden eigk echt eens de sticky LEES MIJ eens moeten lezen voordat ze ook daadwerkelijk iets gaan posten.
Ach ja.

Maar idd kleur, opdruk, vorm, etc etc etc zegt niks over de inhoud van de pil.

? Wel of niet :confused:

Was iig niet vervelend bedoelt :)

Obsessed

Belezen gebruiker
Music junk zei:
dus de termen van lovertjes new yorkjes enzo slaan nergens op?

Zo kun je het bezien. Aangezien zoveel pillen verschillend zijn, kan je het nooit zeggen wat je hebt i nje handen. Ik kan evengoed een dokterspilletje pakken en er een teken opzetten en voila daar heb je je pilletje.

Als degene waar je het van haalt er meer over kan zeggen , bv dat ze getest zyn en wat er precies in zit is het goed, maar hy kan nog steeds liegen. Zelf laten testen dus :grin:

misssloca

Of gewoon mdma poeder nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al die pilletjes... :rolleyes: De meesten zijn slecht en dan moet je er ook nog s voor betalen!!!

cunt

Wijs gebruiker
misssloca zei:
Of gewoon mdma poeder nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al die pilletjes... :rolleyes: De meesten zijn slecht en dan moet je er ook nog s voor betalen!!!
ik heb tot nu toe altijd voor mijn drugs moeten betalen hoor ..

Andy

Newbie
Het uiterlijk van een pil zegt inderdaad niets.

Om met iets opbouwends te komen. Zorg voor dat je XTC of andere drugs gebruikt, dat je je drugs laat testen bij een testservice in Nederland. Op http://www.drugs-test.nl/default10949.html vind je testadressen in Nederland. Het testen kost ongeveer €2,50 en het duurt ongeveer een week voor je de uitslag binnen hebt. Je pil gaan ze 'ontleden', dus die ben je kwijt. Zorg dus dat als je pillen koopt, er minstens twee tegelijk koopt, dan is de kans het grootst, dat ze uit dezelfde batch komen en dus ongeveer gelijk zijn aan elkaar.

Na zo'n test krijg je de exacte uitslag van je pil. Je weet dus precies hoeveel MDMA er dan in je pil zit. Vaak hoor je dan ook of er nog eventuele andere psychoactieve stoffen in je pil zitten, al dan niet gevaarlijk.

Om risico op hersenschade te bepreken raad ik je aan niet meer dan 1 a 2 miligram per kilo lichaamsgewicht te gebruiken en dit niet vaker dan eens in de 4 tot 6 weken.

Hopelijk kun je hier wat mee.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Idd opbouwende informatie : )

Ik vraag me alleen het volgende nog af;

Je bent dus altijd je pillen kwijt? En hoe groot is de kans dat wanneer je een aantal pillen tegelijk koopt, de pillen uit dezelfde stoffen in de zelfde hoeveelheid bestaan?

Hoe zit het als je coke, speed of pure MDMA laat testen? Ben je dat ook kwijt? Of moet je dan gewoon een hele kleine hoeveelheid inleveren?

Andy

Newbie
Tja ga maar na. Pillen worden in batches geproduceerd, dus heel veel tegelijk. Een dealer zal daar een deel van kopen en dat wordt dan nog een aantal keer doorverkocht totdat de eindgebruiker hem koopt. Koop jij van een dealer 5 pillen in een keer die precies op elkaar lijken qua, kleur, grootte, vorm, breuklijn en dergelijke, dan kun je er vrijwel zeker vanuit gaan dat die pillen uit dezelfde batch komen.
Diezelfde pillenproducent kan een maand later in een andere batch (per ongeluk) een andere samenstelling hebben gebruikt. Dus de kleur en logo kunnen allemaal gelijk zijn, maar de inhoud (hoeveelheid MDMA) van die pil, die je bij dezelfde dealer koopt en er hetzelfde uitziet, kan dan heel anders zijn. Daar moet je rekening mee houden en dan dus opnieuw laten testen.
Ga er in ieder geval nooit klakkeloos vanuit dat als je pillen op elkaar lijken, he dezelfde hoeveelheid MDMA bevat, ook al zegt je dealer dat het zo is. Tenzij je je pillen dus in een keer koopt, is het risico te groot om er zomaar vanuit te gaan dat het dezelfde pillen zijn.

Voor wat betreft je tweede vraag. Ik heb een foto gemaakt voor je. Daarop staat het buisje dat wij bij de testservice gebruiken om te vullen met drugs in poedervorm. Het groene streepje geeft aan tot waar deze moet worden gevuld. Op de achtergrond staat een aansteker als referentiemateriaal voor de maat. Het is ongeveer een groot mespuntje.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

van_veen456

80 MG was t toch, dat ze nodig hebben voor de tests? wel eens gelezen op een test-centrum site geloof ik...

caatje

Badass junkie
je weet van te voren toch niet wat je hebt? En niet iedere dealer is zo ''aardig''om een tester mee te geven!

A

Anonymous

Gast
Je gaat helemaal naar die nutteloze topic voor een vraag die in een sticky staan. Je word er gewoon moe van inderdaad.

MDMA19

Newbie
ik ben het er helemaal mee eens dat dit nutteloos is etc. etc Maar ik moet toch wel ff kwijt dat ik nog nooit een slechte blauwe mitsu (driehoekje) heb gehad, maar dat zal ongetwijfeld wel een keertje gaan voorkomen want ik denk dat die op het moment het 'populairst' zijn en zullen ongetwijfeld nagemaakt gaan worden

Maar heb het dus nog niet meegemaakt bij die en zolang ik ze kan krijgen wil ik toch echt wel die :grin:

Bollie

Bewuste gebruiker
als je er per 50 of per 100 zal kopen, zul je wel altijd een tester meekrijgen hoor.
Koop gewoon samen met wat maten. Als ge met 10 man zijt, en elk koopt er 5, zitte al aan 50.

Ge zult wel nen tester of 2 meekrijgen ze dan, of anders ist nen slechten dealer...

Bovenaan