magik zei:iemand ervaring mee?
ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.

mathijs zei:Het speedball idee.
Een upper en een downer...erg veel mensen vinden het relaxed. Beetje zelfde idee als een peukje bij een biertje :P
magik zei:ik heb het toch gedaan omdat ik niet meer kon slapen door de sos
en ik leef nog

Saivy zei:Dan geeft dat toch niet het juiste effect? als je eerst iets gebruikt wat je opwekt en dan iets wat dat tegengaat, blijf je toch normaal?
^_^ zei:Dan denk ik dat hero toch nog sterkere downer is en dat vinden mensen ook fijn om te combineren met coke dus wat je zegt bollie hoeft niet waar te zijn.
TeQ zei:Idd, vind ghb ook een absolute don't. Drie keer gedaan, en dat was gelukkig genoeg om in te zien hoevele risico het met zich mee brengt. Vooral als je het gaat combineren.
Meeste lui die je fout ziet gaan op feestjes en bij de EHBO terecht komen hebben ook als oorzaak GHB + iets.
Psychonauticus zei:maarja er zullen altijd mensen zijn die het lekker vinden om op het randje te balanceren.
davie zei:Ja zonder handen achter het stuur, door rood met je ogen dicht rijden is ook onverantwoord. Je moet wel met drugs weten om te gaan anders gebeuren er ongelukken.
En jullie hebben wel gelijk dat het een gevaarlijke drugs kan zijn. Maar als je er verstandig mee weet om te gaan dan heb je wel een lekkere rush. GHB en katamine vind ik ook altijd wel lekker, maar dan wel thuis.
Psychonaut1976 zei:davie zei:Ja zonder handen achter het stuur, door rood met je ogen dicht rijden is ook onverantwoord. Je moet wel met drugs weten om te gaan anders gebeuren er ongelukken.
En jullie hebben wel gelijk dat het een gevaarlijke drugs kan zijn. Maar als je er verstandig mee weet om te gaan dan heb je wel een lekkere rush. GHB en katamine vind ik ook altijd wel lekker, maar dan wel thuis.
Totdat ze je blauw/zwart uitgeslagen vinden op je kamertje...
Ik raad het de jongere onder ons igg niet aan om er mee te experimenteren.en zeker die combo die jij net noemt niet.
NuEvenNiet zei:Nou, dan heb ik er hele andere ervaringen mee.
Ik vond het geweldig!
De ene keer een lijntje coke en de andere keer een flesje.
Ik heb nog geen betere sex gehad dan met deze combinatie!
JahXpRnz zei:Bijna net zo dom als basen.