sos + ghb

magik

Experimenterende gebruiker
iemand ervaring mee?
ik ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.

magik

ik heb het toch gedaan omdat ik niet meer kon slapen door de sos
en ik leef nog

davie

Wijs gebruiker
Kan best denk ik. Maar ik zou eerst GHB pakken en later de avond sos. Ik doe wel eens ghb en ketamine samen. Wel opletten met doseren.

MissDior

Bewuste gebruiker
in principe kan de sos je helpen wat meer wakkerder te blijven, omdat je van de ghb moe kan worden..
ik heb het zelf ook gedaan, en geen problemen mee gehad.
Ben wel voorzichtig natuurlijk!!

:wave:

matthijs

Badass junkie
Het speedball idee.
Een upper en een downer...erg veel mensen vinden het relaxed. Beetje zelfde idee als een peukje bij een biertje :P

Imke

Badass junkie
Dan geeft dat toch niet het juiste effect? als je eerst iets gebruikt wat je opwekt en dan iets wat dat tegengaat, blijf je toch normaal?

davie

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Dan geeft dat toch niet het juiste effect? als je eerst iets gebruikt wat je opwekt en dan iets wat dat tegengaat, blijf je toch normaal?

Of juist andersom. Eerst een downer en later een uper.

Als je te veel gedronken hebt snuif je wat wit zodat het je opwekt om de juiste balans te vinden.

Bollie

Bewuste gebruiker
geen goede combo imo.

Ghb zorgt dat je bloedvaten uitzetten, coke voor vernauwing. Terwijl coke zorgt dat je hart sneller slaat, en ghb het omgekeerde doet.

ANyway is ghb veel sterker dan coke, wat anderen ook beweren.
ALs je teveel ghb neemt val je zowiezo toch in slaap... No mather what. Je mag zelfs speed snuiven erop. Ghb overwint.

^_^

Bewuste gebruiker
Dan denk ik dat hero toch nog sterkere downer is en dat vinden mensen ook fijn om te combineren met coke dus wat je zegt bollie hoeft niet waar te zijn.

Kim

Wijs gebruiker
^_^ zei:
Dan denk ik dat hero toch nog sterkere downer is en dat vinden mensen ook fijn om te combineren met coke dus wat je zegt bollie hoeft niet waar te zijn.

jij hebt echt een geniale naam

El Retro

Wijs gebruiker
ik vind het een van de zaligste combo's die er is. Als ik het doe, begin ik met GHB als ik deze hard voel neem ik er mijn eerste lijn op. Daarna is het echt BAAAM echt een zalige rush!

XpRnz

Vind GHB nou echt de drug die je nergens mee zou moeten combineren. Ook niet als je het gevoel hebt dat het wel kan en eerdere pogingen wel goed gingen. Bijna net zo dom als basen.

TeQ

Bewuste gebruiker
Idd, vind ghb ook een absolute don't. Drie keer gedaan, en dat was gelukkig genoeg om in te zien hoevele risico het met zich mee brengt. Vooral als je het gaat combineren.

Meeste lui die je fout ziet gaan op feestjes en bij de EHBO terecht komen hebben ook als oorzaak GHB + iets.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
TeQ zei:
Idd, vind ghb ook een absolute don't. Drie keer gedaan, en dat was gelukkig genoeg om in te zien hoevele risico het met zich mee brengt. Vooral als je het gaat combineren.

Meeste lui die je fout ziet gaan op feestjes en bij de EHBO terecht komen hebben ook als oorzaak GHB + iets.

Precies..tis gewoon om problemen vragen,ik vind een lekkere rush van drugs ook wel lekker op zijn tijd maar wel van respectievelijk veilige drugs.GHB is gewoon te link om mee te experimenten,maarja er zullen altijd mensen zijn die het lekker vinden om op het randje te balanceren.

davie

Wijs gebruiker
Ja zonder handen achter het stuur, door rood met je ogen dicht rijden is ook onverantwoord. Je moet wel met drugs weten om te gaan anders gebeuren er ongelukken.

En jullie hebben wel gelijk dat het een gevaarlijke drugs kan zijn. Maar als je er verstandig mee weet om te gaan dan heb je wel een lekkere rush. GHB en katamine vind ik ook altijd wel lekker, maar dan wel thuis.

zommes

Badass junkie
Psychonauticus zei:
maarja er zullen altijd mensen zijn die het lekker vinden om op het randje te balanceren.

push it to the limit
walk along the razor's edge
don't look down, just keep your head
and you'll be finished

open up the limit
past the point of no return
reach the top, but still you gotta learn
how to keep it

hit the wheel, and double the stakes
throttle wide open, like a bat out of hell
and you crash the gates
(crash the gates!)

Van welke film is dat ook alweer? :tongueout:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
davie zei:
Ja zonder handen achter het stuur, door rood met je ogen dicht rijden is ook onverantwoord. Je moet wel met drugs weten om te gaan anders gebeuren er ongelukken.

En jullie hebben wel gelijk dat het een gevaarlijke drugs kan zijn. Maar als je er verstandig mee weet om te gaan dan heb je wel een lekkere rush. GHB en katamine vind ik ook altijd wel lekker, maar dan wel thuis.

Totdat ze je blauw/zwart uitgeslagen vinden op je kamertje...
Ik raad het de jongere onder ons igg niet aan om er mee te experimenteren.en zeker die combo die jij net noemt niet.

davie

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
davie zei:

Totdat ze je blauw/zwart uitgeslagen vinden op je kamertje...
Ik raad het de jongere onder ons igg niet aan om er mee te experimenteren.en zeker die combo die jij net noemt niet.

Idd niet verstandig om zomaar te doen en zeker zonder ervaring. Sorry als ik sommige op ideeen breng. GHB en ketamine is ook wel een combi waarbij je te goed fout kan gaan maar ook wel lekker.

XpRnz

Precies, het foutgaan heeft al extreme gevolgen. Van speed en xtc ofzo kan je nog wel eens wat teveel nemen, dan ga je gewoon ff flink hard. In het geval van speed niet altijd even fijn, maar ook wel eens goed te doen. Bij xtc kan het zelfs lekker ervaren worden. Neem je van GHB 'iets' teveel ben je gelijk echt goed kapot.

TeQ

Bewuste gebruiker
Ja, vooral dat je het niet aan voelt komen vind ik een lijpe gedachte en het feit dat het verschil tussen dat en de normale dosering zo minimaal is.

Nou, dan heb ik er hele andere ervaringen mee.
Ik vond het geweldig!
De ene keer een lijntje coke en de andere keer een flesje.
Ik heb nog geen betere sex gehad dan met deze combinatie!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
NuEvenNiet zei:
Nou, dan heb ik er hele andere ervaringen mee.
Ik vond het geweldig!
De ene keer een lijntje coke en de andere keer een flesje.
Ik heb nog geen betere sex gehad dan met deze combinatie!

Probeer je andere hand maar eens met alleen een beetje coke.. hehe

Bovenaan