sassepas cocktail. >my opinion<
weet je wat grappig is..?
Als ik alcohol drink of gedronken heb en ik neem daarna wiet dan ga ik --> Puke
Als ik wiet heb gerookt en daarna alcohol ga drinken dan wordt ik misselijk.. maar hoef niet ---> Puke
Als ik eerst 2 uur pep heb genakt zijn me hersens al een beetje aan het ratelen en gooi er dan een xtc bij jah.. dan trip ik em vollop wazig eh..
maar als ik nouw eerst die xtc pillen neem... en ik snuif daarna weet ik veel na een uur nadat ik die pil heb ingenomen (meestal werken ze bij mij wel na 45 - 60 minuten) weer pep dan voel ik me weer normaal..
Ik denk dat de volgorde van de drugs wel kan uitmaken hoe je tript en je timing een goeie timing lijdt waarschijnlijk tot een goede overgang .. ik zou er zeker geen alcohol bij neme.. maar je zou wel wiet kunnen meeneme voor de zekerheid..
Ik zou dat doen omdat : " ik van wiet nogal diep in een meditatiestand kan raken" ik weet niet of dat bij jouw ook is maar dat is helemaal aan jouw + ik weet ook niet wat wiet zal doen met die mix die jij neemt wat dat heb ik nog nooit allemaal door elkaar gedaan ..
de wiet zou bij mij functioneren als back up.. ik rook dat dan ga ik plat dab...
Wat je in ieder geval wel zou kunnen proberen is als je je de dag erna heel vreemd ofzo voelt weet ik veel duf luizaam.. achtig iets..:P dan kun je proberen wat alcohol naar binnen te gieten om te compenseren..

(Pep - XTC - MDMA Kristalle - wiet) die mix deed ik.. de dag erna alcohol.. :P dat ging prima..
Veel plezier en succen met uw experiment...
(don't be misguided by an opinion)