sos.pep.xtc.ghb.sos

sassepas

Newbie
heb ghb thuis liggen in buisjes van 5 ml, ik weeg 57 kg en naar ik gelezen heb is 5 ml de juiste dosering dan.
wat wil ik nu proberen;
morgenavond een feestje, dat begint thuis bij vrienden met een paar lijntjes sos, op t feestje beete pep, paar halve xtc en dan wil ik wat ghb doen, eenmaal thuis nemen we altijd nog wat sos, is dit verstandig of teveel combi's?

Cowmando

Experimenterende gebruiker
Jup, het kan wel, je word er wel heel wazig van door de xtc, alles vecht ene beetje tegen elkaar :P Ook vergeet je veel, en de volgende dag ben je behoorlijk wazig maarja, het kan wel ja. :grin:

Wacky

Badass junkie
Er is kunnen en kunnen. Je moet niet alles willen proberen waar je niet direct dood aan gaat ofzo, gewoon je verstand gebruiken zodat je in de toekomst nog lang kan genieten van drugs.

Overmatig drugsgebruik is verder ook niet stoer ofzo, je post ziet eruit als gemaakt door een 16 jarige.

J89

Die combo kan wel ja, zelf vaak genoeg gedaan
alleen ik weet niet of je ervaren bent ofniet
dus als je het gaat doen raad ik je aan om die ghb voor thuis te bewaren
dan is ie heerlijk om de gaarheid van de x nzo weg te halen
en kun je lekker zitten en chillen nzo, tenminste dat is meestal het enigste wat ik nog wil doen als ik ghb drop na xtc speed n sos
trouwens ik zou beginnen met 3/4 ml, ik weet niet wat voor g je hebt fzo
maar over het algemeen is een dosis 4 ml voor zover ik weet
want een ghb overdosis is echt allesbehalve leuk en helemaal als je op een feest bent, en dat gebeurt sneller dan je denkt

DreamWeaver

Badass junkie
Ik vind die combo niet ideaal, vooral omdat veel stoffen elkaar tegenwerken. GHB hoort in bed, niet in een discotheek (de eerste 100 keer :wink: )

sassepas

Newbie
allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

tis natuurlijk nooit ideaal om te veel verschillende combi's gebruiken t vergt idd veel van je lichaam. Maar sommige combi's vind ik persoonlijk fijn.

Ja de vraag is misschien wel als die van een 16-jarige geschreven maar wist even niet beter hoe ik t duidelijker op kon schrijven.

ik denk toch t advies te nemen om niet Te veel combi's te nemen en het eerst een keertje thuis met zn 2tjes te doen.

:wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)

Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben... :sunglasses:

Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
Neem 4 ml!!! Als je 57 weegt, dan zal 5 net iets teveel voor je zijn (als het goeie g is.)

Verder kunnen die combi's allemaal prima, als je maar een beetje blijft opletten. Dus twee dingen: hoe voel je je, en puur feitelijk gezien: wat heb je wanneer gedaan. Ik heb altijd als ik iets neem even een 'bewustzijnsmomentje', dan kijk ik op de klok en laat ik t goed tot me doordringen... hoe lijp ik ook ben... :sunglasses:

Hou altijd ongeveer anderhalf uur aan tussen het nemen van de ghb, en de volgende lading.

ik hou altijd 2 uur aan maar goed dat kan per persoon verschillen

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:

ik hou altijd 2 uur aan maar goed dat kan per persoon verschillen

Ja, ik wacht ook liever nog iets langer, maar anderhalf uur is voor mij het minimum.

Flugeltje

Wijs gebruiker
:wink:

J89

Ik zou er 3 uur tussen laten met ghb
zeker als je het voor de eerste x doet en al van te voren het een en ander op hebt

sowieso weet je niet hoe sterk je ghb is en hoeveel jij aankan
enja ik neem aan dat je geen zin hebt om out te gaan en alle fun te missen

J89

en out gaan gebeurt gegarandeerd als je te snel bijneemt of teveel neemt
daar is geen ontkomen aan

Spor

Wijs gebruiker
Haha ik ga slecht advies geven, maar het is wel waar

Heb het zo vaak gedaan, als je niet zo veel ghb pakt waar je normaal ko van zal gaan zal je je slechts gelukzalig voelen, en de volgende dag brak

have fun :hearteyes: ik leef ook nog steeds

sassepas

Newbie
we gaan eerst alleen ghb proberen thuis om t "puur" te voelen.
krijg je van alleen ghb ook zon 1e keer gevoel zoals bij xtc en daarna nooit meer dat 1e keer gevoel krijgen eigenlijk?

ik zal de 1e keer de helft van t 5ml buisje nemen, mocht ik na 2 uur niks voelen de andere helft erbij nemen.

ik hoop het niet komend weekend maar t weekend erna uit te gaan proberen, ik hou jullie zeker op de hoogte van de 1e keer :grin:

Robdebob

Bewuste gebruiker
De eerste keer lag ik kotsend op de wc :rolleyes: Pas na een paar keer heb ik het weten te waarderen, en niet zo'n beetje ook :hearteyes:

J89

we gaan eerst alleen ghb proberen thuis om t "puur" te voelen.
krijg je van alleen ghb ook zon 1e keer gevoel zoals bij xtc en daarna nooit meer dat 1e keer gevoel krijgen eigenlijk?

ik zal de 1e keer de helft van t 5ml buisje nemen, mocht ik na 2 uur niks voelen de andere helft erbij nemen.

ik hoop het niet komend weekend maar t weekend erna uit te gaan proberen, ik hou jullie zeker op de hoogte van de 1e keer

Nope, gelukkig niet
ik had zelfs dat ik de eerste paar xen er niks van voelde
toen dropte ik het een x na een nacht xtc, damn wist niet wat ik meemaakte zo insane chill vond ik het.

en vanaf toen voelde ik het ook gewoon goed, als ik het nuchter deed
maargoed, na een nacht xtc blijft het het lekkerst als je het mij vraagt

en trouwens wel uitkijken met bijpakken en doseren als je denkt er niks van te voelen, want outgaan kan nog gewoon altijd, al space je em niet

Flugeltje

Wijs gebruiker
Sommige kunnen ghb meestal niet appreciëren omdat ze niet kunnen dosseren of er teveel van verwachten.

Ze nemen bij, worden slaperig, misselijk en in het ergste geval gaan ze out... en daarna klagen dat het een slecht goedje is. Meer is zeker niet altijd beter bij ghb. Leer kleine porties nemen, en neem genoegen met hoe je je op dat moment voelt.

Maikelk

Belezen gebruiker
die combo ook gedaan naja, geen xtc maar mdma kristallen dan, erg vaag en erg lekker. Maar na teveel ghb nokkie.
Overmoedigheid van de andere drugs liet me dan denk wel te veel pakken

BigY

Haha, laatst 6ml op (doe ik altijd) word ik ineens om half 2 snachts wakker op mijn bureaustoel, terwijl ik zeker weten een minuut geleden half 12 op de klok heb zien staan hahaha....

Oftewel, compleet nok gegaan toen...heerlijk spul

Flugeltje

Wijs gebruiker
BigY zei:
Haha, laatst 6ml op (doe ik altijd) word ik ineens om half 2 snachts wakker op mijn bureaustoel, terwijl ik zeker weten een minuut geleden half 12 op de klok heb zien staan hahaha....

Oftewel, compleet nok gegaan toen...heerlijk spul

???

:grin: ik begrijp het wel :wink: , maar waarom dan niet minder nemen?

sassepas cocktail. >my opinion<

weet je wat grappig is..?
Als ik alcohol drink of gedronken heb en ik neem daarna wiet dan ga ik --> Puke
Als ik wiet heb gerookt en daarna alcohol ga drinken dan wordt ik misselijk.. maar hoef niet ---> Puke

Als ik eerst 2 uur pep heb genakt zijn me hersens al een beetje aan het ratelen en gooi er dan een xtc bij jah.. dan trip ik em vollop wazig eh..
maar als ik nouw eerst die xtc pillen neem... en ik snuif daarna weet ik veel na een uur nadat ik die pil heb ingenomen (meestal werken ze bij mij wel na 45 - 60 minuten) weer pep dan voel ik me weer normaal..:confused:

Ik denk dat de volgorde van de drugs wel kan uitmaken hoe je tript en je timing een goeie timing lijdt waarschijnlijk tot een goede overgang .. ik zou er zeker geen alcohol bij neme.. maar je zou wel wiet kunnen meeneme voor de zekerheid..
Ik zou dat doen omdat : " ik van wiet nogal diep in een meditatiestand kan raken" ik weet niet of dat bij jouw ook is maar dat is helemaal aan jouw + ik weet ook niet wat wiet zal doen met die mix die jij neemt wat dat heb ik nog nooit allemaal door elkaar gedaan ..:tongueout:
de wiet zou bij mij functioneren als back up.. ik rook dat dan ga ik plat dab...

Wat je in ieder geval wel zou kunnen proberen is als je je de dag erna heel vreemd ofzo voelt weet ik veel duf luizaam.. achtig iets..:P dan kun je proberen wat alcohol naar binnen te gieten om te compenseren..:wink: (Pep - XTC - MDMA Kristalle - wiet) die mix deed ik.. de dag erna alcohol.. :P dat ging prima..:tongueout:
Veel plezier en succen met uw experiment... :wave:
(don't be misguided by an opinion)

tijdbom

Ik denk dat je de sos net zo goed weg kan flikkeren als je dat er nog eens achter aan gooit, tenzij je heel lang wacht, maar zou je dan maar niet beter gewoon naar bed gaan, je pleegt zo ook al een flinke aanslag op je lichaam.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Re:

Robdebob zei:
De eerste keer lag ik kotsend op de wc :rolleyes: Pas na een paar keer heb ik het weten te waarderen, en niet zo'n beetje ook :hearteyes:

Hier idem dito. Ook de eerste paar keer echt mega-misselijk. Alsof iemand mijn maag stond uit te wringen.

Tegenwoordig neem ik veeel kleinere dosissen (echt maar 1,5 ml :openmouth: ) maar dat voelt echt superrelext na een of andere upper zoals MDMA of coke.

Beeeb

Bovenaan