SOS

melissa

Wijs gebruiker
moraal van mijn verhaal.....
begin er niet aan.....ik ken maar weinig sucses verhalen van mensen die er daadwerkelijk afkwamen...
en dankzij mijn contact met medeleden van de grift is mijn kijk op verslavingszorg enorm veranderd....
die mensen geven zich voor 1000% procent om een verslaafde te helpen...
maar helaas is momenteel iedereen die ik daar heb leren kennen(geen gein IEDEREEN)weer terug bij af en gebruiken ze vrolijk verder...
dat geeft een mens geen hoop geloof me....
psychisch of niet,sommigge zullen t beschrijven als aanstellerij....blijf gewoon van die rotzooi af t zit tussen je oren joh.....shit wat ben jij zwak.....al die bla bla
maar coke is echt een mindfucker....
je bent verloren zonder dat je t in de gaten hebt,en zelfs dan zul je nog ontkennen dat je verslaafd bent....

El Retro

Wijs gebruiker
Ik kan me 100 procent terugvinden in melissa. "Het is MAAR psychisch, je hebt er toch geen lichamelijke last van?" Ja dag Jan. Mijn zin in coke begint nu ondraagelijk te worden, ben clean van 10 maart. Zweten, beetje pijn in mijn armen, watertanden. God allemachtig, het is echt niet te onderschatten hoor!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
@ Melissa
Wat een toeval dat je precies iemand leert kennen die ook gebruikt !
maar was dat de reden dat je dacht nou dan ga ik ook weer eens los, of iets anders ? Richt je anders op een hobby of iets dergelijks (anders dan shoppen) ? Bij mij is het het geval dat mijn hobby's te veel geld en tijd kosten :) en ik daarom geen geld en tijd genoeg heb om verslaafd te raken :grin:

succes iig

lj_bob

Bewuste gebruiker
TomTom zei:
melissa, I feel ya, ik stop steeds 2 á 3, 4 weken dan weer kk hard aan de sos tot me hart pijn doet... We zijn, naar mijn mening, allemaal geript en blijven snuiverts tot de dood, tenzij je een HELE sterke wil hebt...

peace

Ben ik ff blij met mijn sterke wil! Ik had in het begin ook die sterke drang hoor maar kan me niet voorstellen dat ik zo ver zou gaan voor sos. Ik bedoel, tis maar sos toch? Denk dat ik nu een maand geen sos gebruikt heb. Misschien dat ik binnenkort weer eens een halfje ga halen voor de fun, niet omdat het moet.

Sterkte

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Het is en blijft nog altijd de mindfuckende drugs, die je niet snel vergeet.
Mijn pogingen met stoppen waren ook al na 2 maanden ook weer terug bij af.
Ben nu sinds 14feb weer clean. Dat is zo'n 6 weken pas.
En zoals Melis ook al zei: ".. ,waar vind je tegenwoordig nog mensen die geen fucking drugs gebruiken dacht ik bij mezelf... "
Er zijn bijna geen mensen die totaal geen drugs gebruiken, steeds vaker zie ik ook om men heen mensen die gebruiken.
Ik ga al niet meer uit om dit soort dingen, je raakt alleen maar in verleiding, en een hobbie zoeken helpt wel, of vriend/of vriendin, maar toch moet je het allemaal zelf doen. Marja soms kan ook zo zijn voor even en dan later begin je al snel weer terug aan de tijd te denken "hm hoe voelt dat lekkere lijntje ook al weer". Zo ging dat bij mij.
Je moet echt willen stoppen om echt eraf van te blijven , zolang jij er niet achterstaat blijf je terug vallen..
Helaas is het de mindfucker die je door moet staan.. en niet toegeven aan de wil om ook mar iets te nemen.. .. en dat is moeilijk.. :openmouth: :(

..

melissa

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
@ Melissa
Wat een toeval dat je precies iemand leert kennen die ook gebruikt !
maar was dat de reden dat je dacht nou dan ga ik ook weer eens los, of iets anders ? Richt je anders op een hobby of iets dergelijks (anders dan shoppen) ? Bij mij is het het geval dat mijn hobby's te veel geld en tijd kosten :) en ik daarom geen geld en tijd genoeg heb om verslaafd te raken :grin:

succes iig

meer zoals sneeuwwitje beschreef,hoe voelt t ook alweer,zo een lijn je in je neus stoppen...(je bent t echt compleet kwijt hoor na 3 maanden kun je er al bijna niet meer over mee praten :P )
ik ben een weekend gebruiker....voor mij niks doordeweeks never nooit niet,dat zal nooit gebeuren das zekers...
maar gezien t feit dat ik niet de jongste meer ben(34)en al aardig wat jaartjes "weekendgebruiker"die dus 1 dag in de week haar slaap overslaat begint mijn lichaam aardig te protesteren.....
ik heb welgeteld minimaal 4 dagen nodig om bij te komen...met 3 kids is dat niet te doen....
daarbij is mijn tolerantie al zo hoog dat ik t prettigge gevoel allang niet meer zo ervaar als vroeger....ben naar lijn 2 alleen nog maar para,schrikkerig,zweterig met hartkloppingen en opvliegers koude rillingen en meer van dat soort gezelligge bijverschijnselen....(om over mijn spraakgebrekkie nog maar te zwijgen)....
ik heb zo genoeg van die vertiefde day after katers dat ik t gewoon niet meer wou.....al die tijd ging t goed maar helaas.....
t heeft ook zijn leuke(lekkerre)kanten maar voor mij wegen de nadelen zwaarder dan de voordelen....(jaja ik moest de lijst invullen met voor en nadelen over mijn gebruik :wink: )maar zelfs dat weerhoud mij er niet van...
dan blijft er alleen spijt en schuldgevoelens de next day....
maar ook dat is niks nieuws......dat gaat al jaren zo :(
maargoed dit weekend gaat er niks gebeuren,al moet ik iedere avond gaan pim pam petten om mijzelf bezig te houden :mrgreen:

El Retro

Wijs gebruiker
Heel herkenbaar wat Melis zegt. Als ik het thuis doe (alleen dan) ben ik na lijn 2 ook helemaal para. Dan durf ik soms niet bewegen omdat ik denk dat men ouders het zullen horen (die slapen dan boven en ik zit dan beneden). Als ik in mijn bed nog een snuifje nam (jaja dat gebeurde ook :flushed: ) durfde ik soms niet te ademen uit schrik dat ze het zouden horen dat ik nog wakker was. Wat resulteerde in een 2000/pm hartslag.

En het spijtgevoel he, godgod. "Nu spoel ik wat ik nog overheb door de plee. Hmm, maar het kost ook zo veel geld he, nou ja opsnuiven dan maar; dit was echt de laatste." Ziek wordt ik er van.

Hoe zwaar de nadelen ook zijn, en ze zijn groter als de voordelen, je blijft het gewoon doen. Het is echt heel raar vind ik zelf. Maarja, coke...

melissa

Wijs gebruiker
@el retro
whahaha lieverd dat heb ikkes ook.....
ik durf ook amper te ademen als ik in bed lig(vanwege de buren)
en maar happen naar lucht dan met je verstopte neus...
af en toe een diepe zucht en weer adem in.....lol :mrgreen:
hoe bedoel je weird :wink:
hahaha leuk om te horen dat ik niet de enigge ben....
by the way ik durf ook amper te bewegen mijn bed kraakt nmlk....
toestand toestand :rolleyes: :rolleyes:

Rain

Bewuste gebruiker
melissa zei:
@el retro
Ik moet op moment rustig aan doen aangezien me ouders liggen te slapen :)

En ik ga nog wel ff door..

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
melissa zei:
@el retro

Me2 hihi lol :)
Achja, het gaat nu gelukkig de goede kant op, ik heb de nummers verwijderd en men pinpas heeft men vriendje.
Alleen het verdwijnt nog steeds niet uit men gedachte..
Hoe ik ook men ook probeer te vermaken er komt altijd weer een moment dat ik er heftig naar snak.. en da is gewoon weg kut. :cry:

El Retro

Wijs gebruiker
SneeuwWitje zei:
melissa zei:
@el retro

Achja, het gaat nu gelukkig de goede kant op, ik heb de nummers verwijderd en men pinpas heeft men vriendje.
Hoe ik ook men ook probeer te vermaken er komt altijd weer een moment dat ik er heftig naar snak.. en da is gewoon weg kut. :cry:

Dat gaat volgens mij ook niet meer weg.

El Retro

Wijs gebruiker
melissa zei:
@el retro

Ja raar in de zin van, de nadelen zijn zoveel groter dan de voordelen en toch blijf je het toen. Terwijl het soms niet eens meer leuk is. Ja en over bewegen in mijn bed, dat heb ik ook. Gewoon stokstijf lig ik dan. En het happen naar lucht :grin:, omdat je neus verstopt zit. Grappig dat je die dingen ook hebt :grin:.

TomTom

Experimenterende gebruiker
Zozo, eindelijk snappen de mensen hier wat ik bedoel met de originele stelling; Sos is kut... Natuurlijk is een lijntje coke lekker als een maddafakka, maar dit is wat ik de hele tijd al zeg: het begint als een ware droom, dan begint de nachtmerrie, of niet?

Nog een halfje openen dan maar...

melissa

Wijs gebruiker
El Retro zei:
SneeuwWitje zei:
melissa zei:
@el retro

Dat gaat volgens mij ook niet meer weg.

zo af en toe wel hoor....
weekend 2 nuchterz hiero en zo kloten we maar wat aan....
vanavond bbknoeien en daarna lekker stukje over de dijk fietsen.....
helaas geen wit wijntje bij t eten anders is t einde weer zoek :(
ennehhh ieder week niet is er mooi weer 1

Mindless1985

Badass junkie
SneeuwWitje zei:
melissa zei:
@el retro

Je hebt toch ook wel iets anders om het mee te hakken dan een pinpas?

Bovenaan