Psycho_Chrono zei:kut is relatief, je hebt er een relatie mee of niet. Je zou kunnen stellen dat het woord kut zo kut nog niet is, aangezien het een vrouwelijk genotsorgaan is.
sos = kut ?
Nee
Sos = minder leuk ?
Nee
Vraag beantwoord door de almachtige, ik.
Psycho_Chrono zei:kijk jij snapt het !
Ik benoem je nou tot mijn disciple!
Je moet je gebruik "verantwoord" houden, door bijvoorbeeld nooit doordeweeks te gebruiken. (wil me de laatste tijd niet echt goed lukken eigenlijk maargoed gewoon doen joh! zei:Haha er wordt een Psycho_Chrono cultgroep gevormt :P
Owja ik vind sos geweldig, maar om de grote verslavingskans kan je niet heen. Ik denk dat heel veel mensen op een gegeven moment zich wel afvraagt of hij/zij niet liever had gewilt dat diegene nooit sos was tegengekomen. Vroeger had ik het ook leuk zonder coke, nu ook wel maar in mindere mate. TOCH heb ik geen spijt, ik geniet nog met volle teugen van de soJe moet je gebruik "verantwoord" houden, door bijvoorbeeld nooit doordeweeks te gebruiken. (wil me de laatste tijd niet echt goed lukken eigenlijk maargoed
).
Psycho_Chrono zei:gewoon doen joh! zei:Haha er wordt een Psycho_Chrono cultgroep gevormt :P
Owja ik vind sos geweldig, maar om de grote verslavingskans kan je niet heen. Ik denk dat heel veel mensen op een gegeven moment zich wel afvraagt of hij/zij niet liever had gewilt dat diegene nooit sos was tegengekomen. Vroeger had ik het ook leuk zonder coke, nu ook wel maar in mindere mate. TOCH heb ik geen spijt, ik geniet nog met volle teugen van de soJe moet je gebruik "verantwoord" houden, door bijvoorbeeld nooit doordeweeks te gebruiken. (wil me de laatste tijd niet echt goed lukken eigenlijk maargoed
).
jij mag ook in de cult!
Als je nooit sos geprobeert hebt weet je niet hoe het is. Nu weet je wel hoe het anders kan, en of dat nou positief of negatief is verschilt per persoon, maar nu weet je het tenminste, anders had je het jezelf altijd afgevraagt.
el_colombiano zei:hahah tomtom .. verkeerde forum?
gewoon doen joh! zei:Psycho_Chrono zei:gewoon doen joh! zei:Haha er wordt een Psycho_Chrono cultgroep gevormt :P
).
jij mag ook in de cult!
Als je nooit sos geprobeert hebt weet je niet hoe het is. Nu weet je wel hoe het anders kan, en of dat nou positief of negatief is verschilt per persoon, maar nu weet je het tenminste, anders had je het jezelf altijd afgevraagt.
Idd, ik hou er zowieso niet zo van om me van alles af te vragen, gewoon doen joh! zou ik zeggen :P
En bij deze join ik bij de cult![]()
Ellesdee zei:S-O-S, please someone help me.
It's not healthy for me to feel this way-
Y-O-U are making this hard
You got me tossing and turning can't sleep at night.
Fishhead07 zei:Ellesdee zei:S-O-S, please someone help me.
Mooi gezongen door Rihanna![]()
Ellesdee zei:Fishhead07 zei:Ellesdee zei:S-O-S, please someone help me.
haha idd xD
en vind t nog wel een btje bij coke passe ook :P
Fishhead07 zei:Ellesdee zei:Fishhead07 zei:Ellesdee zei:S-O-S, please someone help me.
haha idd xD
Hahah ja precies toch. Vooral dat stukje erg toepasselijk![]()
Ellesdee zei:Fishhead07 zei:Ellesdee zei:Fishhead07 zei:Ellesdee zei:S-O-S, please someone help me.
haha idd xD
Hahah ja precies toch. Vooral dat stukje erg toepasselijk![]()
yeah idd :P
kan bijna niet beter :P
El Retro zei:Coke is chill als je het onder controle hebt.
El Retro zei:Coke is chill als je het onder controle hebt.
Halewoe zei:El Retro zei:Coke is chill als je het onder controle hebt.
True that. Ik vind het altijd leuk om als ik na een lange tijd weer wat coke kan nuttigen. Dan is het nog speciaal en echt iets om naar uit te kijken.
Fishhead07 zei:el_colombiano zei:hahah tomtom .. verkeerde forum?
willemSOSAA zei:Fishhead07 zei:el_colombiano zei:hahah tomtom .. verkeerde forum?
Uh ja......[/sos is gewoon het lekkerste wat er is alleen et is zo tering verslavendquote]
Fishhead07 zei:El Retro zei:Coke is chill als je het onder controle hebt.
Totaal mee eens. En das meteen het nadeel van sos he die grote verslavings mogelijkheid.
Maar geen rede om neit te gebruikenVoor mij dan
![]()
melissa zei:Fishhead07 zei:El Retro zei:Coke is chill als je het onder controle hebt.
Totaal mee eens. En das meteen het nadeel van sos he die grote verslavings mogelijkheid.
Maar geen rede om neit te gebruikenVoor mij dan
![]()
dikke 3 maanden clean geweest,maar ik heb de strijd alweer verloren...
t is een onbegonnen strijd tegen die zut....
gek genoeg voel ik me weer als vanouds,net alsof je een deel van jezelf ontkent als je niet gebruikt(rare redenatie ik weet)...
ik heb alle moed alweer opgegeven,en leg me er maar bij neer...
t leven is toch behoorlijk saai zonder drugs....(oej oej fout zeg)
TomTom zei:knap onderbouwde stelling
now gtfo
Jouw KK mama, keep doing drugs, yeah, go on, wreck your fucking world, jullie weten wat "the fuck" ik bedoel... zit nu 4 jaar zwaar aan de sos, wat leuk, ben uit huis gekickt en heb een strafblad met zware misdrijven o.a poging doodslag op ambtenaar in functie, autodiefstal/inbraak, beroving met geweld, inbraak, alles voor geld... hmm vertel me, is sos kut of noh? begint als een droom, wordt een nachtmerrie
TomTom zei:melissa, I feel ya, ik stop steeds 2 á 3, 4 weken dan weer kk hard aan de sos tot me hart pijn doet... We zijn, naar mijn mening, allemaal geript en blijven snuiverts tot de dood, tenzij je een HELE sterke wil hebt...
peace
TomTom zei:coke is kut, wie is het met me eens?
Candyman zei:TomTom zei:coke is kut, wie is het met me eens?
Ik zeg; "vaginaal ongemakkelijk" is hier meer op zijn plaats....