SOS

Qocaïne

Badass junkie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
kut is relatief, je hebt er een relatie mee of niet. Je zou kunnen stellen dat het woord kut zo kut nog niet is, aangezien het een vrouwelijk genotsorgaan is.

sos = kut ?
Nee

Sos = minder leuk ?
Nee

Vraag beantwoord door de almachtige, ik.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
kut is relatief, je hebt er een relatie mee of niet. Je zou kunnen stellen dat het woord kut zo kut nog niet is, aangezien het een vrouwelijk genotsorgaan is.

sos = kut ?
Nee

Sos = minder leuk ?
Nee

Vraag beantwoord door de almachtige, ik.

Ja tuurlijk is een kut niet kut :grin: En sos is ook zeker niet kut :wink:

Dus conclusie sos is chill :wink:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Haha er wordt een Psycho_Chrono cultgroep gevormt :P

Owja ik vind sos geweldig, maar om de grote verslavingskans kan je niet heen. Ik denk dat heel veel mensen op een gegeven moment zich wel afvraagt of hij/zij niet liever had gewilt dat diegene nooit sos was tegengekomen. Vroeger had ik het ook leuk zonder coke, nu ook wel maar in mindere mate. TOCH heb ik geen spijt, ik geniet nog met volle teugen van de so :mrgreen: Je moet je gebruik "verantwoord" houden, door bijvoorbeeld nooit doordeweeks te gebruiken. (wil me de laatste tijd niet echt goed lukken eigenlijk maargoed :flushed: ).

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
gewoon doen joh! zei:

Owja ik vind sos geweldig, maar om de grote verslavingskans kan je niet heen. Ik denk dat heel veel mensen op een gegeven moment zich wel afvraagt of hij/zij niet liever had gewilt dat diegene nooit sos was tegengekomen. Vroeger had ik het ook leuk zonder coke, nu ook wel maar in mindere mate. TOCH heb ik geen spijt, ik geniet nog met volle teugen van de so :mrgreen: Je moet je gebruik "verantwoord" houden, door bijvoorbeeld nooit doordeweeks te gebruiken. (wil me de laatste tijd niet echt goed lukken eigenlijk maargoed :flushed: ).

jij mag ook in de cult!

Als je nooit sos geprobeert hebt weet je niet hoe het is. Nu weet je wel hoe het anders kan, en of dat nou positief of negatief is verschilt per persoon, maar nu weet je het tenminste, anders had je het jezelf altijd afgevraagt.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
gewoon doen joh! zei:

jij mag ook in de cult!

Als je nooit sos geprobeert hebt weet je niet hoe het is. Nu weet je wel hoe het anders kan, en of dat nou positief of negatief is verschilt per persoon, maar nu weet je het tenminste, anders had je het jezelf altijd afgevraagt.

Idd, ik hou er zowieso niet zo van om me van alles af te vragen, gewoon doen joh! zou ik zeggen :P

En bij deze join ik bij de cult :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Psycho_Chrono zei:
gewoon doen joh! zei:

jij mag ook in de cult!

Idd, ik hou er zowieso niet zo van om me van alles af te vragen, gewoon doen joh! zou ik zeggen :P

En bij deze join ik bij de cult :sunglasses:

Jaaa totaal mee eens. Ik vind je moet het eerst proberen om te kijk of je het wat vind en dan pas kan je er over oordelen. Maar misschien zulle sommige verslaafde zeggen had ik het maar nooit gedaan. Maar ik denk dat de meeste er geen spijt van hebben(niet dit ik verslaafd ben hoor haha ik ben recreatief gebruiker). Ik in iedergeval niet. En tuurlijk had je het vroeger zonder drugs ook leuk. Maarja nu heb je het met drugs leuk.

Ik hou er ook niet van om dingen niet te weten of me druk te maken over dingen ofzo. Gewoon doen en geniet ervan. Is het verstandig?? dat is een vraag voor later. Alleen zal de tijd dat leren. En ja die stelling van af en toe en niet in doordweeks tja :tongueout: gewoon wanneer ik zin heb maar wel met mate.

Yeahh join the cult gewoon doen joh! :sunglasses:

Ellesdee

Badass junkie
S-O-S, please someone help me.
It's not healthy for me to feel this way-
Y-O-U are making this hard
You got me tossing and turning can't sleep at night.

Ellesdee

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:

Mooi gezongen door Rihanna :grin:

haha idd xD

en vind t nog wel een btje bij coke passe ook :P

Hahah ja precies toch. Vooral dat stukje erg toepasselijk :grin:

yeah idd :P

kan bijna niet beter :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:

Mooi gezongen door Rihanna :grin:

haha idd xD

en vind t nog wel een btje bij coke passe ook :P

Hahah ja precies toch. Vooral dat stukje erg toepasselijk :grin:

yeah idd :P

kan bijna niet beter :P

precies :wink:

L

Lid 3601

Gast
El Retro zei:
Coke is chill als je het onder controle hebt.

True that. Ik vind het altijd leuk om als ik na een lange tijd weer wat coke kan nuttigen. Dan is het nog speciaal en echt iets om naar uit te kijken.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Halewoe zei:
El Retro zei:

True that. Ik vind het altijd leuk om als ik na een lange tijd weer wat coke kan nuttigen. Dan is het nog speciaal en echt iets om naar uit te kijken.

Mee eens ik snap wat je bedoelt. Heb ik ook al ik tijdje niets neem en dan ineens wel voelt het weer helemaal goed en nieuw.

:wink:

melissa

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
El Retro zei:

Totaal mee eens. En das meteen het nadeel van sos he die grote verslavings mogelijkheid.

Maar geen rede om neit te gebruiken :sunglasses: Voor mij dan :wink:

dikke 3 maanden clean geweest,maar ik heb de strijd alweer verloren...
t is een onbegonnen strijd tegen die zut....
gek genoeg voel ik me weer als vanouds,net alsof je een deel van jezelf ontkent als je niet gebruikt(rare redenatie ik weet)...
ik heb alle moed alweer opgegeven,en leg me er maar bij neer...
t leven is toch behoorlijk saai zonder drugs....(oej oej fout zeg)

Fishhead07

Wijs gebruiker
melissa zei:
Fishhead07 zei:
El Retro zei:

Totaal mee eens. En das meteen het nadeel van sos he die grote verslavings mogelijkheid.

Maar geen rede om neit te gebruiken :sunglasses: Voor mij dan :wink:

dikke 3 maanden clean geweest,maar ik heb de strijd alweer verloren...
t is een onbegonnen strijd tegen die zut....
gek genoeg voel ik me weer als vanouds,net alsof je een deel van jezelf ontkent als je niet gebruikt(rare redenatie ik weet)...
ik heb alle moed alweer opgegeven,en leg me er maar bij neer...
t leven is toch behoorlijk saai zonder drugs....(oej oej fout zeg)

Ja het lijkt me inderdaad moeilijk om van sos of te kome. Gelukkig kan ik me beperke tot af en toe. Maar ja het klopt wel ja dat als je tijd niet gebruikt en dan in eens weer wel voelt het weer goed. Maar om dat je die drugs gewent bent vind je het saai zonder drugs is logisch.

Maarja ik hoop dat het niet zo ver komt. Ik heb het voorlopig nog onder controle.

Sterkte melis :)

TomTom

Experimenterende gebruiker
knap onderbouwde stelling

now gtfo

Jouw KK mama, keep doing drugs, yeah, go on, wreck your fucking world, jullie weten wat "the fuck" ik bedoel... zit nu 4 jaar zwaar aan de sos, wat leuk, ben uit huis gekickt en heb een strafblad met zware misdrijven o.a poging doodslag op ambtenaar in functie, autodiefstal/inbraak, beroving met geweld, inbraak, alles voor geld... hmm vertel me, is sos kut of noh? begint als een droom, wordt een nachtmerrie

TomTom

Experimenterende gebruiker
melissa, I feel ya, ik stop steeds 2 á 3, 4 weken dan weer kk hard aan de sos tot me hart pijn doet... We zijn, naar mijn mening, allemaal geript en blijven snuiverts tot de dood, tenzij je een HELE sterke wil hebt...

peace

Fishhead07

Wijs gebruiker
TomTom zei:
knap onderbouwde stelling

now gtfo

Jouw KK mama, keep doing drugs, yeah, go on, wreck your fucking world, jullie weten wat "the fuck" ik bedoel... zit nu 4 jaar zwaar aan de sos, wat leuk, ben uit huis gekickt en heb een strafblad met zware misdrijven o.a poging doodslag op ambtenaar in functie, autodiefstal/inbraak, beroving met geweld, inbraak, alles voor geld... hmm vertel me, is sos kut of noh? begint als een droom, wordt een nachtmerrie

Als je het zo stelt is sos inderdaad zwaar kut. Maar dat heb je met meerdere drugs. Als je eenmaal verslaafd bent is het bijna onmogelijk dar zelf vanaf te komen. Dus ik hou het bij af en toe gebruik.

Sterkte man ik hoop echt dat het je lukt ooit :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
TomTom zei:
melissa, I feel ya, ik stop steeds 2 á 3, 4 weken dan weer kk hard aan de sos tot me hart pijn doet... We zijn, naar mijn mening, allemaal geript en blijven snuiverts tot de dood, tenzij je een HELE sterke wil hebt...

peace

Dat zou heel goed kunnen. Maar ken ook mensen die wel hulp hebben gezocht en die wel clean zijn. Voor de rest van hun leven. Je moet willen en je moet hulp zoeken dan is er een kans :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik laat het gewoon nooit zover komen dat de drugs mij gebruikt ipv ik de drugs. Ik ben ook al 4 jaar aan de sos (en niet alleen sos), maar nooit meer dan 2 gram per 3 maanden ofzo. soms zelfs 4 maanden niets. Ik geef mn geld liever uit aan leukere dingen :grin: Stel regels voor jezelf op met betrekking tot je gebruik en houd je hier aan dat werkt goed, voor mij in ieder geval !

melissa

Wijs gebruiker
als ik er nou is de financieen niet voor zou hebben zou t al heel wat schelen..
3 maanden heb ik leuke dingen gedaan met mijn geld...
ipv snatzen (en 100 euries in mijn neusje stoppen)ging ik zaterdags shopperdeshoppen lekker gezond compenseren maar al dat geshop werd op een gegeven moment ook behoorlijk saai :rolleyes:
ik had een nieuwe vriendin gevonden een moeder van school(let wel christelijke basisschool)..
ik had t idee dat t omgaan met mensen die geen drugs gebruikte mij ook wel op t goede pad zou houden....
toen we 2 maanden verder in onze vriendschap waren kwam ze echter met de mededeling dat ze af en toe in t weekend wel eens een snuifje nam :openmouth: :openmouth:
whaaaaaaaaaa ik geloof dat ik gek werd,waar vind je tegenwoordig nog mensen die geen fucking drugs gebruiken dacht ik bij mezelf...
en toen zwak genoeg gooide ik mijn bijltje er ook weer bij neer en heb vorigge week zaterdag weer mijn neus zitten ophalen(samen met mijn christelijke vriendin)...
hoe hard ik er ook voor probeer weg te rennen,t te ontkennen die witte duivel gunt t mij niet hij steekt zijn kop weer op op de vreemdste plekken.....
ik ben er nu heilig van overtuigd dat dit een probleempje word tot t eind der tijden...
ik heb niet de mentaliteit om die rotzooi te laten voor wat t is....
maar voor 3 maanden was de ilusie dat ik t onder controlle had een enorme ego boost...

Bovenaan