Spacecake op technofeest

blu

Bewuste gebruiker
Navond,

Volgende week zaterdag (3 april) is er weer een editie van Timewarp waar ik met wat vrienden heenga. Normaliter worden dit soort feesten gecombineerd met XTC, Keta, pep etc., maar ik heb besloten om voor de spacecake te gaan. Ik heb nog nooit harddrugs gebruikt, wil op zich wel een keer XTC doen maar anderhalve week is een beetje te kort dag om goeie pillen te regelen (zeker in deze tijden) en te testen etc. Vandaar dat ik lekker een stukje cake bak met wat wiet.

Spacecake en techno zijn niet een hele gebruikelijke combinatie, vandaar dat ik wat vragen heb. Wiet heeft normaal gesproken niet een hele oppeppende werking, dus ik vraag me af of ik iets kan doen zodat ik niet om 1 uur 's nachts al in slaap val. Hebben ze hier bij de smartshop goeie dingen voor? Ik dacht zelf aan een Stacker oid. Zijn deze "potent" genoeg om je wat genoeg energie te geven? En zit hier nog efedrine/pseudo-efedrine in, of zijn deze stoffen verboden? Ephedra lijkt me namelijk wel enigszins geschikt om met een stukje spacecake te combineren.

Als er mensen zijn die ervaring hebben met spacecake icm energizers, zou ik ook graan hun eventuele tips willen horen.

Ty

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Van space cake word ik zelf altijd wel redelijk opgepept, gewoon lekker high, en vaak dus een energieke high. Wat ik prettig heb ondervonden om te combineren met wiet is Red Alert, hier bij de sjamaan(smart shop) hebben ze het. Ephedra zou ik niet doen, persoonlijk krijg ik daar altijd hele vreemde en ongewenste gedachten stroom van als ik het combineer met andere middelen, onder andere wiet. Anders misschien voor de happy caps gaan, die zijn wel leuk, maar niet echt energiek.

blu

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal morgen even langs de smartshop gaan om te kijken of ze Red Alert hebben. Ik heb het even op internet opgezocht, en er zitten 2 capsules in 1 verpakking. Is dat genoeg voor een uurtje of 8?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Dat is raar, die verpakkingen die ik ken zitten er 4 in, en kosten iets als 6 euro. Zo'n allu kokertje zou het moeten zijn. Kijk anders even bij een andere smart shop. Zie net op deze site dat er 8 in zitten. http://www.stoelendans-deventer.nl/?cat=Smartproducts&item=Energizers&page=187

Ik zou om te beginnen er 2 nemen, en dan die andere 2 over de avond verdelen.

blu

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
Zeker niet doen, spacecake op Time Warp. Doodzonde.

Als je het 'natuurlijk' wilt houden zou je ook voor 'Till Dawn' capsules kunnen gaan. http://azarius.nl/smartshop/energy/part ... wn/?lang=5

Schijnen redelijk goed te werken.

Waarom is dat zonde dan? Ik vermaak me altijd prima als ik een stukje cake op heb, en ik vind techno ook chill om te luisteren als ik stoned/high ben.

We gaan trouwens ook misschien naar de 5 year anniversary of Berlin Underground in Amsterdam, in plaats van Timewarp.

DrippTone zei:
Dat is raar, die verpakkingen die ik ken zitten er 4 in, en kosten iets als 6 euro. Zo'n allu kokertje zou het moeten zijn. Kijk anders even bij een andere smart shop. Zie net op deze site dat er 8 in zitten. http://www.stoelendans-deventer.nl/?cat=Smartproducts&item=Energizers&page=187

Ik zou om te beginnen er 2 nemen, en dan die andere 2 over de avond verdelen.

Ik had even snel Red Alert gegoogled, en kwam daar bij een product met 2 capsules in een kartonnen verpakking. Ze hebben dus blijkbaar meer uitvoeringen.

ExceptionalInsight zei:
Ik vind wiet nou niet echt een feest drug, waarom doe je geen uppers?

Wat voor uppers bedoel je? Want ik ga niet aan iets sterkers dan energizers.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
blu zei:
Ik bedoelde een leuke amfetamine ofzo, op feesten wil ik juist energie, geen duf slaperig gevoel. Energizers (wat dat ook mogen zijn) zouden het voor mij niet doen, vandaar..

blu

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
blu zei:
Ik bedoelde een leuke amfetamine ofzo, op feesten wil ik juist energie, geen duf slaperig gevoel. Energizers (wat dat ook mogen zijn) zouden het voor mij niet doen, vandaar..

Zoals Dripptone al zei: Van spacecake word ik niet zo duf als van een joint. Met een paar joints op wil ik gewoon lekker zitten/liggen en iets chills doen. Op spacecake heb ik dit gevoel nauwelijks, en kan ik nog perfect actieve dingen doen. Maar er zit wel iets in in wat je zegt.

Ik ga anders even op zoek om te kijken of ik ergens een klein beetje 4-FMP vandaan kan halen om toch het stonede randje van de spacecake eraf te halen. Of is het dom om 4-FMP in combinatie met cannabis te gebruiken? Ik weet wel dat wiet en 4fmp tegenhangers zijn maar ik hoef ook weer niet strak te staan of zo.

BTW: energizers zijn capsules van de smartshop/online winkels met stofjes als guarana en cafeïne etc. die je een "natuurlijke" energierush geven.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
blu zei:
BTW: energizers zijn capsules van de smartshop/online winkels met stofjes als guarana en cafeïne etc. die je een "natuurlijke" energierush geven.
Ik weet wat het zijn, ik probeerde zo cynisch mogelijk te klinken, maar ik faalde. Ik houd niet zo van dingen die niet werken, of half, of misschien. Het werkt goed of het werkt niet :þ

blu

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
blu zei:
Ik weet wat het zijn, ik probeerde zo cynisch mogelijk te klinken, maar ik faalde. Ik houd niet zo van dingen die niet werken, of half, of misschien. Het werkt goed of het werkt niet :þ

Haha sorry dat ik je sarcasme niet begreep. Ik begrijp trouwens volkomen wat je bedoelt. Die energizers zijn ook maar 10 kopjes koffie in pilvorm, maar het is tenminste iets.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Kun je die energizers gewoon mee naar binnen nemen op een feest? Of gaan ze dan
de verkeerde dingen vermoeden?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Veel dingen van de smart werken wel, als je er maar genoeg van neemt, dus als er op het doosje/buisje staat 1 capsule is een doses dan werken ze vaak pas lekker vanaf 3 in een keer op een lege maag.

Verder over THC op een feestje, mix het niet met tabak, dan word je juist duf. En zorg dat je niet teveel eet want dan stort je ook in na een paar uur. Maar verder kan het best leuk zijn.

blu

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Veel dingen van de smart werken wel, als je er maar genoeg van neemt, dus als er op het doosje/buisje staat 1 capsule is een doses dan werken ze vaak pas lekker vanaf 3 in een keer op een lege maag.

Verder over THC op een feestje, mix het niet met tabak, dan word je juist duf. En zorg dat je niet teveel eet want dan stort je ook in na een paar uur. Maar verder kan het best leuk zijn.

Ik rook normaal geen sigaretten, en ik doe expres spacecake zodat ik "pure" THC binnenkrijg zonder tabak. Ik weet nog niet hoeveel mensen er mee willen eten, maar ik ga uit van max. 1 gram per persoon (regelmatige blowers).

Ik zie trouwens van Timewarp af, en ga naar dat feestje in Amsterdam. Dat is maar 15 euro, dus dat is niet echt meer "zonde" als ik daar dan stoned rondloop. En het is van 11 tot 8, dus ik denk dat ik inderdaad wel een paar pakjes energizers haal.

Bedankt voor het advies allemaal.

Bovenaan