ElineGivesLove
Newbie
Ik ga zondag met school naar Parijs. We willen met een groepje vrienden spacecake meenemen., en dit in de bus opeten. Sommige hebben al wel is geblowd, andere doen het elke dag, en sommige hebben nog nooit geblowd. Ik zelf blow regelmatig, maar heb nog nooit spacecake geprobeerd. Ik heb het internet wat afgezocht om te kijken wat mensen er van vinden, en de meeste vinden het dus vrij heftig. Ik ben dus ook best wel bang nu dat mensen gaan trippen in die bus.
Maar sowieso, ik haal het liever uit de shop, het is niet zo dat ik zomaar even een spacecake kan gaan bakken in het bijzijn van m'n ouders ..
Het kan misschien wel als ze er even niet zijn, maar ik weet niet of je de wiet heel erg ruikt als je zo'n cake bakt.
Maar hoe duur is het dan precies uit de shop?
En hoeveel plakjes moet ik meenemen, we zijn ongeveer met 10.
En is het aan te raden om het uberhaupt in de bus te doen, of kunnen we het beter in parijs zelf doen? ( we gaan ook op veel excursies enzo)
We zijn natuurlijk met school, er zitten consequenties aan vast als ze ons pakken, maargoed we zijn een stel pubers die hun grenzen willen verleggen.
Maar sowieso, ik haal het liever uit de shop, het is niet zo dat ik zomaar even een spacecake kan gaan bakken in het bijzijn van m'n ouders ..
Het kan misschien wel als ze er even niet zijn, maar ik weet niet of je de wiet heel erg ruikt als je zo'n cake bakt.
Maar hoe duur is het dan precies uit de shop?
En hoeveel plakjes moet ik meenemen, we zijn ongeveer met 10.
En is het aan te raden om het uberhaupt in de bus te doen, of kunnen we het beter in parijs zelf doen? ( we gaan ook op veel excursies enzo)
We zijn natuurlijk met school, er zitten consequenties aan vast als ze ons pakken, maargoed we zijn een stel pubers die hun grenzen willen verleggen.