spacecake uit de shop. in de bus?

Ik ga zondag met school naar Parijs. We willen met een groepje vrienden spacecake meenemen., en dit in de bus opeten. Sommige hebben al wel is geblowd, andere doen het elke dag, en sommige hebben nog nooit geblowd. Ik zelf blow regelmatig, maar heb nog nooit spacecake geprobeerd. Ik heb het internet wat afgezocht om te kijken wat mensen er van vinden, en de meeste vinden het dus vrij heftig. Ik ben dus ook best wel bang nu dat mensen gaan trippen in die bus.
Maar sowieso, ik haal het liever uit de shop, het is niet zo dat ik zomaar even een spacecake kan gaan bakken in het bijzijn van m'n ouders ..
Het kan misschien wel als ze er even niet zijn, maar ik weet niet of je de wiet heel erg ruikt als je zo'n cake bakt.
Maar hoe duur is het dan precies uit de shop?
En hoeveel plakjes moet ik meenemen, we zijn ongeveer met 10.
En is het aan te raden om het uberhaupt in de bus te doen, of kunnen we het beter in parijs zelf doen? ( we gaan ook op veel excursies enzo)
We zijn natuurlijk met school, er zitten consequenties aan vast als ze ons pakken, maargoed we zijn een stel pubers die hun grenzen willen verleggen.

Riel

Bewuste gebruiker
coffeeshops mogen geen spacecake verkopen. gewoon NIET doen. spacecake geeft een zeer heftig effect en ik weet 100% zeker dat dit experimentje uit de hand gaat lopen. dat jullie je grenzen willen verleggen is logisch, maar kies dan een dag uit bij iemand thuis als zijn ouders weg zijn. En zeker niet tijdens een schooluitje in de bus terwijl sommige geen ervaring hebben met cannbis!!!!!!!!!!

gedoemd om te mislukken met nare gevolgen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik sluit me geheel aan bij Riel.

Gewoon een keer thuis doen, niet meenemen naar Frankrijk want daar gedogen ze geen wiet.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Eet een dubbele dosis, daar ga je hard op.
Ik moet zeggen dat ik deze sarcastische opmerking volkomen op zijn plaats vind..

Natuurlijk moet je geen spacecake gaan doen in de bus ><.

Coffeeshops mogen trouwens wel spacecake verkopen.. althans de shop waar ik wellis kom (Le Palais in Leiden) verkoopt ze..

toevallig kom ik ook uit leiden ;p
oke, nouja bedankt. ik weet genoeg. ik ga nog even overleggen :rolleyes:
voordat ik moet uitleggen aan mn begeleiders waarom er 3 mensen nock out liggen :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Hasjbrownies zijn makkelijk ff snel te maken, je koopt hasj, gooit het vermalen door de brownie mix, bakt het en klaar. Het effect is wel héél sterk, en ik zou aanraden ze zelf te maken omdat je dan eerst de hasj of wiet kan roken, dan weet je al hoe sterk het is. Ik vind dit experiment eigenlijk alleen weggelegd voor ervaren stoners, mensen die het niet zo gewend zijn kan dit goed fout bij gaan en is het dus niet zo´n goed idee.

stomme eend

Bewuste gebruiker
ik zou het absoluut niet doen. het eten van wiet of hash heeft een veel heftiger effect dan het roken. ik ben allicht een uitzondering maar ik heb alle keren dat ik spacecake heb gehad echt getript (en dat waren niet de vrolijkste trips...), en zou absoluut niet op zo'n moment met leraren in een bus vast willen zitten...

bewaar dit soort experimentjes lekker voor een veilige thuissituatie, dan pakt het 99% zeker beter uit!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hahaha,, dat was egt een idee voor mij paar jaar geleden,, maar ik raad het je niet aan in de bus,, zeker niet met onervare stoners,, als je met zn 10e bent zitje tog tegen de hele cake aan, is hierzo 40 eu.. ikzou het niet doen, shops maken ze niet egt heel sterk, en ze zijn zo droog als de grapjes van Angramar Temenos, dus niet te vreten die zooi,,
doe je het wel? eet ze dan op een lege maag als je daar al aangekomen bent,, of als je weer back in holland ben natuurlijk

Angramar Temenos

Badass junkie
Voor degenen die het misschien serieus nemen wat ik zei, absoluut niet doen! Ik dacht dat iedereen de sarcasme er wel van zou inzien, maar gezien kiekert's opmerking ben ik toch gaan twijfelen aan de cognitieve capaciteiten van sommige mensen...

Dus voor de duidelijkheid: Niet doen.

Napster

Belezen gebruiker
Dit hadden wij ook gedaan maar wij deden het met allemaal ervaren smokers en dat was overigens wel erg leuk.

Northawke

Wijs gebruiker
Gewoon niet doen, zoals al meerdere malen gezegd is. Maar een extra keer herhaling kan niet kwaad. Je gaat geheid te hard en dat lijkt me niet op z'n plaats in een bus vol met je leraren. Heb je meteen een reputatie als drugsgebruiker op school.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja ik zou het toch wel thuis doen als ik jouw was.... want je wordt er overdreven tam en sloom van.
serieuze lachkicks en alles gaat zeer traag of te druk, zeker in zo'n bus gaat het druk druk druk zijn.
alle zo denk ik er toch over...
in ieder geval veel plezier met je spacecake,hashbrownies,hashchocomelk ( een pot nat )

Bovenaan