Spacecake

hej ti misk wel een hele rare vraag ..
ma g kunt zo in de winkel cake kopen dieje alleen nog ma in de oven moe steken zo van die half vloeibaar daar .. moogt g daar gwn u wiet in verkruimelen ofz ? tis omdak ma 1uurke tijd eb :d

'sInderdaad mogelijk gewoon een pakje poeder te gaan halen waar je enkel wat boter, eieren, melk/water moet bijdoen...'sdus op een 10 minuutjes gebeurt! Daarna nog even klaarmaken en laten afkoelen dus reken toch maar op minstens 2 uurtjes...

Je kan idd gewoon je weed erbij kappen, net zoals je het gewoon in je spaghettisaus kan doen ed...maar het beste is bv. om weedboter te maken en hoe hoger het vetgehalte hoe beter de thc wordt opgenomen...mja dit duurt natuurlijk ook allemaal langer hé!

Mijn motto met drugs is echter altijd: "Haast en spoed is zelden goed!" :)

Hooop dat ik je hier wat mee heb kunnen helpen, mijn weed-periode (smoor-periode) is immers een reeds lang afgelosten hoofdstuk...Mss dat er ondertussen nieuwe "bak-wijzen" zijn, maar ik deed het altijd op grootmoeders wijze en da verandert denk toch nie :)

Geniet er in ieder geval van en laat maar weten hoe het je bevallen is.

Aleikum Selam :wave:

Hype

Bewuste gebruiker
Biostudentje zei:
'sInderdaad mogelijk gewoon een pakje poeder te gaan halen waar je enkel wat boter, eieren, melk/water moet bijdoen...'sdus op een 10 minuutjes gebeurt! Daarna nog even klaarmaken en laten afkoelen dus reken toch maar op minstens 2 uurtjes...

Je kan idd gewoon je weed erbij kappen, net zoals je het gewoon in je spaghettisaus kan doen ed...maar het beste is bv. om weedboter te maken en hoe hoger het vetgehalte hoe beter de thc wordt opgenomen...mja dit duurt natuurlijk ook allemaal langer hé!

Mijn motto met drugs is echter altijd: "Haast en spoed is zelden goed!" :)

Hooop dat ik je hier wat mee heb kunnen helpen, mijn weed-periode (smoor-periode) is immers een reeds lang afgelosten hoofdstuk...Mss dat er ondertussen nieuwe "bak-wijzen" zijn, maar ik deed het altijd op grootmoeders wijze en da verandert denk toch nie :)

Geniet er in ieder geval van en laat maar weten hoe het je bevallen is.

Aleikum Selam :wave:
shalom,

Helemaal mee eens, heb wel eens geprobeerd gewoon erdoor te kiepen maar dat werkt dus duidelijk niet. Wietboter maken is niet zo heel moeilijk dus zoek ff gewoon uit op http://www.bakkenmetbaard.nl/ voor een receptje van iets dat jou lekker lijkt :)
Succes

bless & love

Bovenaan