Speed beschikbaarheid

mijaser

Belezen gebruiker
Heyy

Is het zo dat het bij jullie ook moeilijker is om speed te vinden en zeker dan van goede kwaliteit?
Hier is het alleszins wel zo.. iedereen waar ik het aan vraag kan het precies niet meer krijgen..
Enkel sos lijkt weer helemaal 'in' te zijn...

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Afgelopen 2 testuitslagen die ik van TC heb gehad waren ook om te janken.
2x 40%+ Cafeïne en dan 30%+ Amf

Over 2 weekjes weer een andere dealer proberen met hopelijk betere uitslagen.

Safemail

Newbie
Speed Hier noordholland is Het is juist in overvloed.
En nog top kwaliteit ook.
74.5 zuiver getest lekker dik top pasta :wink:

Fool

Badass junkie
Safemail zei:
Speed Hier noordholland is Het is juist in overvloed.
En nog top kwaliteit ook.
74.5 zuiver getest lekker dik top pasta :wink:
Wat voor zoutvorm is die 74.5%? Normaal gezien kan dat namelijk niet en ik heb er ook zeer mijn twijfels bij :P

Heb je dit zelf naar het testcentrum gebracht?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt als een prachtig verhaaltje van de dealer. 74.5 kan alleen bij een base, niet bij een poeder.

Fool

Badass junkie
Meh, ook wel bij andere zoutvormen dan de sulfaat. Dat is alleen niet altijd even stabiel/watervrij.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee maar je gebruikt het alleen na drogen lijkt me... en dan blijft er voor zover ik weet nooit meer dan 73,98% over. Correct me if wrong :)

Fool

Badass junkie
De zoutzuur(hcl)-variant kan een zuiverheid van 78.76% hebben, deze variant is echter hygroscopisch* en te instabiel* om langere tijd te kunnen bewaren.

135.2084/(36.46+135.2084) ~= 0.7876

* Naar het schijnt op andere fora

Fool

Badass junkie
Ja precies, net als de base-variant :P

pure amfetamine-sulfaat wisselt inderdaad van percentage tussen de 58.46% en 73.79%.

Misschien geheel off topic maar ik was benieuwd hoeveel mg speed je moest nemen als je het snuift.
Ik heb het laten testen en het is 68% moet ik het gewoon op een sleutelpunt doen?

Fool

Badass junkie
Heel nauw komt het volgens mij niet, gewoon een puntje pakken en kijken hoe je je voelt. Bijpakken kan altijd nog. :)

Kijk aan, zo moet het me wel lukken dan.
Ik had ook nog een vraag over het percentage.
Als ik het topic" de pep junk in spe" moet geloven dan heb ik met 68% zeer goede pep weten bemachtigen.maar bijhet test centrum zeiden ze dat het niet echt bijzonder was dat diebzo hoog was. Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?

hakkenn

Experimenterende gebruiker
TortillaDeHun zei:
Moet ik dus nu een gat in de lucht springen omdat het zo goed is of is dit vrij normaal?
Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord ip geven?

Je kan ruim tevreden zijn met dat resultaat. :wave:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Speed is juist de laatste maanden in overvloed te vinden in Nederland. Kwaliteit verschilt per persoon. Ligt er ook aan welke contacten je hebt. Gemiddeld 50% uit max 73% is geen slecht resultaat hier. Maar de hogere percentages blijven lastig aan te komen......

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In w-vl be had je het vroeger overal, momenteel mag je blij zijn.als je ergens nog wat tegen komt en hopen dat het geen caffeine of dergelijke is...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Wij laten het nooit testen, inmiddels genoeg snuif ervaring om te kunnen oordelen of het wel of geen goede pep is. :grin:

Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Helaas werkt het niet zo. Je kunt met je neus geen stoffen herkennen en als het eenmaal in je neus zit krijg je het er ook niet meer uit. Versneden met cafeïne is er niet veel aan de hand, maar er zijn ook periodes geweest dat er o.a. 4-methylamfetamine en PMMA in speed voorkwamen. Dat zijn geen stoffen die je in je lichaam wilt hebben, je weet alleen of het erin zit als je het even laat testen.

Natuurlijk werkt het niet zo dat je neus kan detecteren hoe zuiver de pep is die je er doorheen jonast. Lachen om dat te zeggen. :tearsofjoy: Ik merk echter degelijk wel het verschil bij pep. Ene keer voel ik het veel duidelijker aanwezig, spraakwaterval, veel zelfvertrouwen, makkelijk praten et cetra. Laatste keer dat pep gebruikte merkte ik juist weer dat het mindere kwaliteit was. De echte ''speed'' effecten bleven weg, werd alleen wat helderder en alerter in mijn hoofd. Het geldt een beetje hetzelfde voor XTC, ik merk ook duidelijk verschil tussen een 150 mg pil en een 200+ pil. Nogmaals, de enige manier om exact te kunnen vaststellen hoe goed je drugs is inderdaad door het te laten testen. Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is. :wave:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.

En de meeste straat pep is echt niet zo zuiver als je zou denken. Meten is weten. Valt verder weinig over te zeggen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Als je echter enige ervaring met middelen hebt, kan ik in ieder geval (redelijk) inschatten hoe sterk je shit is.

Uiteraard, je kunt wel merken hoe sterk het ongeveer is. Dat voel je wel aan het effect :) Ik probeer alleen het hardnekkige verhaal de wereld uit te krijgen dat mensen geloven dat ze de pep kunnen testen met hun neus en dus geen risico lopen. Helaas zijn er nog veel mensen die dat geloven, terwijl de enige 'veilige' manier is om je pep te laten testen.

dubbel0seven zei:
En de meeste straat pep is echt niet zo zuiver als je zou denken. Meten is weten. Valt verder weinig over te zeggen.

Straatpep, is dat pep die je van de straat snuift? :tearsofjoy:

Het grootste deel van de pep is versneden, er zit bijna altijd wel wat cafeïne of ander versnijdingsmiddel doorheen. Praise your dealer als je 73% hebt :grin:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Helder in je hoofd en alerter zijn juist speed effecten die je bij een kleine dosis al zou moeten ervaren. Ben altijd blij wanneer ik dat zenuwachtige caffeïne gevoel niet heb.

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:

lotske1984-

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:

Dat had ik 2 week geleden nog niets eens. Het was meer het gevoel van ''dat je iets ophebt.'' Pep sloeg ook al wat geel uit, dus waarschijnlijk was het slechte kwaliteit, veel caffeine. Heb echter geen oog dicht gedaan die nacht, dat dan wel weer. :rolleyes:

Door de dag niks voelen en s'nachts wakker liggen ken dat plezant he.. :(

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P

lotske1984-

Wijs gebruiker
dubbel0seven zei:
Wat wil je voelen van pep dan? Of bedoel,je die heerlijke rillingen over lichaam waar je haren van overeind gaan staan. Of golven van tintelingen in je lichaam. Doel je daar op? :P

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:

Natuurlijk als je en lijntje snuift dat je dan tergelijk helder word je hoofd..zin hebben om dingen te doen en niet in de zetel blijve zitten ne een lijntje snuiven..en dat alles makkelijk gaat..en zeker na het eerstje lijntje vlug zin hebbe voor en tweede..

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:

lotske1984-

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
@ dubbel0seven
Dan krijg je ook als je heel wat cafeïne ophebt :grin:

lotske1984- zei:
dubbel0seven zei:

@Lotske
Als ik jou berichten lees over jou gebruik zal je die effecten niet lang meer hebben.
Ik denk eerder in jou geval dat je gewoon moet snuiven om normaal te kunnen functioneren :wave:

Hoe bedoel je effecten niet lang meer hebben.?

Fool

Badass junkie
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..

lotske1984-

Wijs gebruiker
Kunnen jullie mij exact eens uitleggen ivm caffeine.?is het waar dat je dan citroen achtige keur ruikt tijdfns snuiven en als hem kap harde bolletjes voelt krakken en heel fijn kunt kappen..of kun je dan geen mooie lijntjes leggen.?

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Als je zo vaak amfetamine gebruikt verdwijnen de positieve, fijne effecten en zul je alleen nog maar last hebben van negatieve effecten tijdens gebruik en ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Het komt bij mij (en wsl ook bij anderen) nogal over alsof jij hier aardig op afgaat.
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit..

lotske1984-

Wijs gebruiker
lotske1984- zei:
Fool zei:
Iedereen klaagt hier in belgie van slechte kwaliteit(vrienden die ik heb)..

Fool

Badass junkie
lotske1984- zei:
Bedoel je de bommetjes.?waarschijnlijk wel..als speed niet werkt zoals ik wil moet ik wel bommetjes nemen he..zou het liever anders zien..
Nee, ik bedoel de frequentie van gebruik en de bijkomende klachten, daar heeft het feit dat er geklaagd wordt over slechte kwaliteit niet zoveel mee te maken.

En amfetamine met cafeïne kan naar citroen ruiken, of naar bloemetjes, of naar paardenstront. Daaruit haal je niet zomaar wat je wilt weten.

Bovenaan