Speed beschikbaarheid

Skirre

Bewuste gebruiker
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Skirre zei:
LoveQuality zei:
Ongelofelijk :tearsofjoy:

Jij zit bij mij nog een schuifje lager als leipebaviaan :rolleyes:

Dan* :rolleyes:

@lotske;
Caffeïne wordt gebruikt als versnijdingsmiddel om speed te "verdunnen" en om zo meer geld te vangen voor minder pure speed (logisch). Je kan het niet echt ruiken dus testen is eigelijk de enige optie om erachter te komen wat je snuift.

Het effect van caffeine in speed is naar mijn beleving vooral opgefokt en onrustig worden.

Thx voor de correctie, alleen die smiley staat me niet aan :)
& ik denk dat lotske goed genoeg de effecten van caffeïne weet :grin:

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:

@baviaantje
Ik vind je gewoon een aandachtszoekend persoon die alleen maar cool wilt overkomen en alleen maar nutteloze antwoorden geeft in elk topic! Daarom zit je in een laag schuifje bij mij! :wink:
Tevreden met het antwoord?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
Sorry Erick, ik heb het gewoon zo niet met bavianen :rolleyes:

@baviaantje
Ik vind je gewoon een aandachtszoekend persoon die alleen maar cool wilt overkomen en alleen maar nutteloze antwoorden geeft in elk topic! Daarom zit je in een laag schuifje bij mij! :wink:
Tevreden met het antwoord?

I feel terrible right now. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

lotske1984-

Wijs gebruiker
@love wil er gewoon mee zeggen dat ik de goeie speed zo herken alsnik hem snuif..heeft niks mee gewenning te maken..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
@love wil er gewoon mee zeggen dat ik de goeie speed zo herken alsnik hem snuif..heeft niks mee gewenning te maken..

En ik bedoelde dat als je dagelijks gebruikt je niet meer de positieve effecten zoals je ze nu ervaard gaat behouden! Maar gaat moeten gebruiken om normaal te kunnen functioneren zoals je vroeger deed zonder drugs :wink:

lotske1984-

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:

En ik bedoelde dat als je dagelijks gebruikt je niet meer de positieve effecten zoals je ze nu ervaard gaat behouden! Maar gaat moeten gebruiken om normaal te kunnen functioneren zoals je vroeger deed zonder drugs :wink:
Als ik bommekes neem voel ik wel effect..maar neem wel redelijk veel in en bommetje..maar wil graag als ik snuif het voelen..

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Bij dagelijks gebruik gaan na verloop van tijd je bommetjes ook niet meer werken zoals vroeger maar dat zal je nog wel merken..

Raar dat je niets voelt van snuiven, daar kan je toch niets verkeerd mee doen :P
Het zit toch in je lichaam. Of het nu opgenomen wordt door je neusslijmvlieg of door je maag, het effect zou vergelijkbaar moeten zijn :wink:

lotske1984-

Wijs gebruiker
LoveQuality zei:
Bij dagelijks gebruik gaan na verloop van tijd je bommetjes ook niet meer werken zoals vroeger maar dat zal je nog wel merken..

Raar dat je niets voelt van snuiven, daar kan je toch niets verkeerd mee doen :P
Het zit toch in je lichaam. Of het nu opgenomen wordt door je neusslijmvlieg of door je maag, het effect zou vergelijkbaar moeten zijn :wink:
Jawel gisteren gevonden die al sneuvend wel voel..redelijke goeie kwaliteit dan he.. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb het laatste gezeur even weggehaald. Stoppen met die discussies nou, doe dat maar in het onzinforum.

Lotske is je vraag inmiddels beantwoord nu?

Karel_Noten

Experimenterende gebruiker
Ik heb zojuist een uitslag gehad van het testcentrum. Er zat naast speed ook "MA" in, waarschijnlijk een bijproduct tijdens het maken. Althans, zo verstond ik het. Was verder niet schadelijk (of, schadelijker dan de speed zelf :). Kan iemand mij hier meer over vertellen?

MeejheM

Badass junkie
das nou een mooie voor de zoekfunctie, werkt veel beter dan een topic kapen wat toch al nergens over ging.

maar ik gok waarin ook 4-methylamfetamine. is als spoorelement niet supererg geloof ik. moet je niet teveel van hebben.

Karel_Noten

Experimenterende gebruiker
MeejheM zei:
das nou een mooie voor de zoekfunctie, werkt veel beter dan een topic kapen wat toch al nergens over ging.

maar ik gok waarin ook 4-methylamfetamine. is als spoorelement niet supererg geloof ik. moet je niet teveel van hebben.

Jij denkt dat zoeken op "MA" iets gaat opleveren? Dit is iets dat bij uitstek ongeschikt is voor de zoekfunctie. Gebruik hem overigens regelmatig.

Fool

Badass junkie
Ik zou gaan zoeken op 4-methylamfetamine. Als het enkel MA was zal dat gestaan hebben voor n-MA, oftewel methamfetamine en dat zit er bijna nooit in en zullen ze ook niet zo genoemd hebben. 4-MA is 4-methylamfetamine en kun je in hogere doseringen beter vanaf blijven. Als het enkel sporen zijn zul je het wel overleven. :wink:

MeejheM

Badass junkie
zou bij nader inzien wel een erg slechte zoekfunctie zijn als die 2 karakters als input zou accepteren.

Bovenaan