Speed bewaren

PEEPMANS

Newbie
Pardon?? what the fuck are you talking about??Natte speed snuiven?je houd zeker van oplosmiddelen,neem nog eeen heisje acethon goeie pep is altijd droog al dat natte zijn toevoegingen voor wat extra gewicht ebn om het lekker chemiesch te laten ruiken puur vergif!!

Frisko

Badass junkie
PEEPMANS zei:
Pardon?? what the fuck are you talking about??Natte speed snuiven?je houd zeker van oplosmiddelen,neem nog eeen heisje acethon goeie pep is altijd droog al dat natte zijn toevoegingen voor wat extra gewicht ebn om het lekker chemiesch te laten ruiken puur vergif!!
haha,en we zitten al in het jaar 2020 hé :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
PEEPMANS zei:
De 'pure' pep is wel gezond wil je zeggen...?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
het is allemaal chemische rotzooi, jammer, maar ik heb er geen problemen mee, dood gaan we tog wel, en het is alleen met wat meer plezier :smoke: zolang het niet versneden word met iets anders dan caffeine kan ik er ook nog mee leven,

PEEPMANS

Newbie
o.k
speed is 100 % chemies en het is niet gezond....
maar juist daarom wil ik geen exra vergif tot mij nemen.
ik gebruik al 25jr speed elke dag maar ben nog steeds niet
in staat van ontbinding,goed eten is heeeel belangreik ijk
strak int pak bek opt stuur,kop in de wind............

peepmans

evil_kermit

Bewuste gebruiker
heb eens een pakketje speed gekregen van een vriend van me en dat was al maanden oud.het rook zelf niet meer,maar eens door de neus geen enkel probleem,stond zeer strak :grin: denk als je het gewoon droog bewaard dat het zeer lang goed blijft.

Zou ook graag weten hoe lang het echt houdbaar is? Of je het bv. 5 maanden kan bewaaren? Is hier iemand die er echt verstand van heeft?

Addict

Newbie
Re:

Snuifdoos zei:
Taat zei:
Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?

daarom dus ergens onderin, weg van de andere ijsblokken, maar het blijft idd wel vrij riskant. misschien plakkertje op kleven: "GEEN WATER" =P

Tja misschien dan maar voor die extra koelkast gaan, maar suggesties nog steeds welkom

Als je zulke vormtjes hebt om ijsjes te maken, kan je je speed vastmaken aan het stokje met een elastiekje ofzo ( mss nog in een ander zakje doen voor de zekerheid dat er geen cola bij je speed komt ), en dan in het vormtje cola ofzo doen ( iets met een donker kleur dat je het zakje er niet door ziet :wink: ) en dan in de diepvriezer. En dan zeggen dat ze van jouw ijsje moeten blijven :grin:

Taat

Bewuste gebruiker
Een jaar..?
Dat geloof ik zeker niet..

In de vriezer misschien (al betwijfel ik dat ook)
Maar ik merk toch wel dat als ik een luchtdichtzakje in mijn (vrij koele kast) op een donker plekje leg dat het na 2 weken al minder werkt

Wacky

Badass junkie
Heeft er iemand al ervaring met een jaar of meer bewaren in de vriezer, gaat het dan veel achteruit ?

Ik heb 1 keer 70% dex gevonden en daar dan 10g gekocht en ingevroren zodat ik nog lang voort kan omdat ik zulk spul vast nooit meer vind, hoop dat het dan wel goed blijft, liefst 2 jaar, ik hoop er zolang zeker mee te doen :)

Demolisher

Experimenterende gebruiker
Taat zei:
Een jaar..?
Dat geloof ik zeker niet..

In de vriezer misschien (al betwijfel ik dat ook)
Maar ik merk toch wel dat als ik een luchtdichtzakje in mijn (vrij koele kast) op een donker plekje leg dat het na 2 weken al minder werkt

Minder werkt ja , vers is altijd beter . Zolang het pasta is werkt het langer . Maar of je het nu een maand of een jaar bewaart maakt niks uit . Droog is droog . Heb er hier liggen van januari . Maatjes van me gebruiken het ook . Nog steeds prima spulletje . Pep in de vriezer bewaren is belachelijk . En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast .

Taat

Bewuste gebruiker
Demolisher zei:
En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast .
Zeker niet, als je het in een vochtdichte (strijk)zak bewaart en dan zelfs in een tupperware bakje doet komt er geen vocht bij..
Dan blijft het alleen koud, en dan blijft het zeker wel langer goed..

Maat van me had een keer 2 gram (56%) in een strijkzak en bakje in de vriezer gezet, maar is het toen vergeten, een maand of 8 daarna weer opgedoken en was nog steeds goed spul

Soma

Bewuste gebruiker
Ik stak het vroeger altijd in een gripzakje en dat zakje dan in een wit filmrolpotje. Dat leek me toch redelijk luchtdicht..

Demolisher

Taat zei:
Demolisher zei:
En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast .
Zeker niet, als je het in een vochtdichte (strijk)zak bewaart en dan zelfs in een tupperware bakje doet komt er geen vocht bij..
Dan blijft het alleen koud, en dan blijft het zeker wel langer goed..

Maat van me had een keer 2 gram (56%) in een strijkzak en bakje in de vriezer gezet, maar is het toen vergeten, een maand of 8 daarna weer opgedoken en was nog steeds goed spul

Enkel en alleen als er niet teveel warmte in de frigo komt . Geloof me een maatje van me heeft het al een paar keer voor gehad . Je mag het dan in 10 tupperware bakjes doen , het helpt helemaal niet . Je moet je pep gewoon droog luchtdicht bewaren . En het niet tot poeder maken . Gewoon weg stoppen zoals je het krijgt in een blokje (bolletje) . Ik doe het elke keer . Nog nooit problemen gehad . Pillen ga je toch ook niet in de vriezer of koelkast stoppen .

Pep gaat echt niet zo vlug slecht worden hoor . Het werkt alleen mss net iets minder hard . Hetzelfde met pillen . Die blijven ook heel lang goed .

Taat

Bewuste gebruiker
Pille bewaar ik idd niet in de vriezer omdat ik die nooit in 'grote' hoeveelheden heb..

Maar toch...de pep die ik ooit in de vriezer heb gedaan (komt niet zo heel vaak voor) verliest ook geen kracht, dus dit kan wel een eindeloze discussie worden, maar mij overtuig je er niet van dat pep zijn kracht verliest als je het in de vriezer legt..
Gewoon omdat ik het al meerdere malen zelf heb geprobeerd..

De beste uitspraak blijft voor mij overigens ook gewoon
flipkonijn zei:
Bewaar je pep lekker in je neus :wave:
:P

Taat

Bewuste gebruiker
Demolisher zei:
En het niet tot poeder maken
Pasta-pep is idd het meest vers en het langste houdbaar, dat klopt..

Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen over de kwaliteit te zeggen, je hebt namelijk ook slechte pep in pastavorm...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel... :wave:

Demolisher

psychopsychedelic zei:
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...
Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen . :wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Demolisher zei:
psychopsychedelic zei:
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...
Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen . :wave:

ten eerste, ik heb nooit beweerd dat je je pep beter in de vuilnisbak kan donderen alst 2 maanden oud is.
ten tweede, ik koop altijd voor gebruik en niet om te bewaren, dus nooit meer dan 2 gram.
maar ik zeg wel dat je je pep het best in de vriezer kan bewaren, al bewijst heel df oppeens het tegendeel, pep hoort in de vriezer want je pep hoort nat te zijn en buiten de vriezer ist zo droog,, dusja.. en nee bedankt ik hoef geen 6 maanden oude pep, geef mij maar vers uit de vriezer :wave:

Sloebertje

Ik ga volgende week naar een festival en ga 2gr speed meenemen. Ik heb niet veel ervaring met speed, dus ik ga er voorzichtig mee omspringen ( die 2 gr gaat er dus zeker niet door zitten) Nu is het zo dat ik het weekend erna weer naar een feest ga en dan waarschijnlijk de rest ga opdoen. Op het festival zal de speed die ik niet gebruik zeker niet onder ideale omstandigheden vertoeven... Gaat mijn overgebleven pep veel kwaliteitsverlies lijden, of zal dit allemaal wel meevallen? De pep zal waarschijnlijk niet luchtdicht en koel bewaard worden.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
nee dat kan niet egt kwaad, 1weekje maar,, probeer hem wel luchtdicht te bewaren(is niet zo moeilijk aangezien er genoeg luchtdichte sluitingszakjes bestaan
:stoned:

Bovenaan