De vraag waarom je het koud krijgt van speed is makkelijk te beantwoorden: pep zorgt ervoor dat je aderen verder dicht gaan staan, dit hindert de doorbloeding en kan zorgen voor een koud gevoel. (Dit is heel simpel uitgelegd. Mocht ik er naast zitten of als er iemand is die het beter uit kan leggen, corrigeer mij dan aub👍).
Jah zou kunnen. Ben niet een grote eter en sla soms ook over. Als ik het gebruik dan trek ik 3 lagen aan waarvan een thermoshirt.dan voelt het wel lekker.Het koud hebben kunnen ook tekenen zijn van honger en of vermoeidheid.
Èèn van de positieve effecten van pep.merkte ik dat ik minder zin alcohol had
Nu als ik het gebruik drink ranja of Isodrank en dan soms beetje vodka bij de Isodrank.Èèn van de positieve effecten van pep.
Nu als ik het gebruik drink ranja of Isodrank en dan soms beetje vodka bij de Isodrank.
Je voelt je door de amfetamine al goed, dus daardoor heb je waarschijnlijk minder de neiging om te drinken. Ook kan je een soort tunnelvisie krijgen waarbij je maar op 1 ding gefocussed bent en daardoor niet eens aan drinken denkt.
De vraag waarom je het koud krijgt van speed is makkelijk te beantwoorden: pep zorgt ervoor dat je aderen verder dicht gaan staan, dit hindert de doorbloeding en kan zorgen voor een koud gevoel. (Dit is heel simpel uitgelegd. Mocht ik er naast zitten of als er iemand is die het beter uit kan leggen, corrigeer mij dan aub👍).
Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ‘hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.
Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.
Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.
Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ‘stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.
Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke “para-randje” namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet d
Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ‘hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.
Vergeten te citeren, maar wat @Guapo Temudgin hierboven al zei komt er bovenop: je eet vaak amper en vermoeidheid sluipt erin, je bent door de genoemde vaatvernauwing etc. al kouwelijk geraakt en het gebrek aan brandstof in je lichaam/energie gaat hier zeker niet bij helpen.
Verder: voor mij zijn bijzonder weinig dingen - met name eten uiteraard, maar in mindere mate ook drinken - echt lekker op pep. Alcoholische drankjes zijn dus ook minder interessant, al helemaal qua smaak. Een subtiel alcohol-effect kon ik vroeger in de uitwerking van pep soms nog wel waarderen. Maar dan echt in heel beperkte hoeveelheid. Haalt de scherpe randjes van de staart af. Maar je moet er goed mee oppassen, want je merkt (veel) minder van het effect van de alcohol, ook als de speed al een eind uitgewerkt is of lijkt. Je wil niet ongemerkt teveel drinken en met een dubbele kater wakker worden. Not worth it.
Off-topic, maar: een jointje in de latere uitwerking van een pep-dagje vind ik eigenlijk chiller dan alcohol (en dit zeg ik als niet-bepaald-diehard-stoner). Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Ik vind dat ze elkaar wel nice complementeren in dat stadium. De cannabis ontspant de spieren en verzacht evt. overige bijwerkingen van de pep. De pep geeft een minder lamlendige vorm van ‘stoned zijn’, dat is leuk omdat je dan alerter en actiever van de cannabis-effecten kunt genieten.
Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke “para-randje” namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet
Dankuwel Roze Olifant voor u uitlegging.Dit vooral. Van pep krijg je het in de beginfase vaak eerst warmer, als het wat meer richting uitwerken gaat krijg je het koud. Primair door vasoconstrictie (vaatvernauwing). Amfetamine rommelt tevens een beetje met je interne thermostaat, en dus je lichaamstemperatuur. In dat kader willen ‘hot flushes’, een soort opvliegertjes (geen ramp, maar niet perse aangenaam) ook wel eens voorkomen temidden van de koude in die fase van de uitwerking.
Echter, sommige mensen kunnen achterdochtig van deze combo worden (pep en cannabis hebben het mogelijke “para-randje” namelijk beide wel wat in zich), dus ben je daar gevoelig voor, of je bent al te lang wakker, beter gewoon niet doen.
Een zeer aangenaam neveneffect dat ik soms gebruik om snel een paar kilo kwijt te rakenAls ik amfetamine gebruik heb ik helemaal geen behoefte aan eten/drinken. Dit komt omdat amfetamine je eetlust wegneemt en het je voor de gek houd dat je niet eten hoeft omdat je dus hoog in energie zit.
Kiek: https://drugsforum.nl/search/8911929/?q=Speed+drogen&o=relevanceVraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Deze hieronder is van de buren maar is ook een goeie.Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Als ik het was met aceton, dan droogt het daarna heel snel. Voordeel is ook dat je de vervuiling die oplost in aceton eruit haalt.Vraag hoelang duurt het speed pasta tot het poeder is en kan je het proces versnelle ?
Maar dan kun je het niet makkelijk meer snuiven omdat het zo fijn word als talkpoeder en daardoor moet je steeds moet niezen.Als ik het was met aceton, dan droogt het daarna heel snel. Voordeel is ook dat je de vervuiling die oplost in aceton eruit haalt.
Zelf ervaar ik dat probleem niet zo hoor. Heb sowieso liever gewassen als ongewassen.Maar dan kun je het niet makkelijk meer snuiven omdat het zo fijn word als talkpoeder en daardoor moet je steeds moet niezen.
Als speed beetje geel uitziet wat wilt dat zeggen?Zelf ervaar ik dat probleem niet zo hoor. Heb sowieso liever gewassen als ongewassen.
Testen als je het echt wil weten. Naar mijn eigen ervaring kan dat cafeïne zijn waarmee het versneden is. Dat was je er met aceton uit. Scheelt mij best wel hoeveel hartkloppingen ik krijg bij wat hogere hoeveelheid gebruik.Als speed geel uitslaat
Als speed beetje geel uitziet wat wilt dat zeggen?
Dat je speed geel is. Verder kan je geen harde conclusies trekken uit hoe een stof eruit ziet. Enige manier is laten testen.Als speed geel uitslaat
Als speed beetje geel uitziet wat wilt dat zeggen?
Ik heb het bij de zelfde persoon gehaald waar ik altijd haal.het effect en bijwerkingen zijn precies het zelfde alleen nu wat geel kwa kleur.Testen als je het echt wil weten. Naar mijn eigen ervaring kan dat cafeïne zijn waarmee het versneden is. Dat was je er met aceton uit. Scheelt mij best wel hoeveel hartkloppingen ik krijg bij wat hogere hoeveelheid gebruik.