Speed Bommetje (dringend)

toooz

Belezen gebruiker
Hey drugforumers,

ik heb hier een half grammetje speed liggen, ligt hier al meer dan een maand. Heb vorige maand een bommetje getest en heb toen bijna 48 uur niet geslapen... van dat 1e bommetje. Het spul zou rond de 55-60% moeten zijn alhoewel ik het niet getest heb, maar heb er wel vertrouwen in (geen opgefokt gevoel, maar duurt wel heel lang)

Nu heb ik al een maand niet meer gespeed, maar ik weet wanneer ik een bommetje neem dat het effect aangenamer is maar zooo lang duurt!!! Meestal van 1 bommetje blijf ik gewoon 30 uur lang wakker en meer zelfs!!

Hoe kan ik dat "aangename relaxed" gevoel hebben zonder dat het zo lang duurt? Wil namelijk nu een bommetje nemen want anders blijf ik toch heel de nacht wakker en ga ik om 8 uur smorgens slapen.

Hoe kan ik dat lekkere effect hebben zonder zo lang wakker te blijven? Gewoon minder nemen?

Ik zou zeggen minder nemen.

Heb je een weegschaal die op de mg nauwkeurig is? Zo ja, heb je vorige keer gewogen hoeveel je in capsule heb gedaan?

Als je dat wel heb gedaan gewoon 50mg of 100mg minder erin doen deze keer.

toooz

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reactie.

Heb uiteindelijk een heel klein lijntje gesnoven ongeveer 5 uur na dat ik het bericht hier had gepost en ben nu nog altijd wakker.

Het lijntje dat ik heb gesnoven was echt belachelijk klein, ik dacht, ja dat gaat niet langer dan 12 uur duren maar kijk ik ben nog wakker en kan nog gemakkelijk een film helemaal uit kijken als ik dat wil... maar ga toch stilletjes aan gaan slapen.

Het lijntje dat ik gesnoven heb was zeker minder dan 50mg.

NU heb ik niet die typische effecten van speed, maar ik ben gewoon klaar wakker, je kan de datum en tijd bekijken van men eerste post en deze.

Dus het zal waarscheinlijk wel zeker 55-60% zijn zoals de dealer had beloofd? :)

Minder dan 50 mg en toch zo'n lang effect, vind het echt een ongelofelijke drug.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik begrijp niet zo goed dat je speed gebruikt terwijl je eigenlijk liever wilt gaan slapen? Dit lijkt me een beetje tegenstrijdig.

Maargoed, zo te lezen ben je erg gevoelig voor speed. Ik kan persoonlijk soms na een aantal lijntjes nog prima slapen na een paar uurtjes.

Dernael. :stoned:

toooz

Belezen gebruiker
Hey,

Wanneer ik speed neem wil ik zeker niet gaan slapen, dat zou dom zijn, toch? Maar die laatste 50mg die ik had genomen in een bommetje ben ik meer dan 36 uur lang van wakker gebleven... en dan had ik nog geen zin om te gaan slapen, dus vindt ik hiet niet raar dat ik me afvraag waarom ik nog zo strak sta na vele uren en zo'n klein bommetje

Fool

Badass junkie
Heb je niet stiekem Methamfetamine van je dealer gekregen?

Excuses voor de bump, had pas na het reageren door dat dit topic een beetje outdated was. Misschien toch nog een hint voor iemand met hetzelfde probleem. :)

Freaker29

Newbie
Van speed blijf je zoiezo wakker!!! als je te lang wakker bent voor je gevoel dan zou ik een andere drugs gaan gebruiken!!!! of je moet gewoon wat te doen hebben s'nachts

Bovenaan