Chaincells
Belezen gebruiker
Kan je speed veilig in de magnetron drogen?
Chaincells zei:In de quest las ik dat Coke gewoon in de magnetron gedroogd kon worden so.. Leek me wel betrouwbaar, maarja is geen pep natuurlijk.
Heb ook ovenstand idd, dat is slimmer neem ik aan?
Alvast bedankt![]()
Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.Chaincells zei:Oké :]. Het beste blijft dus gewoon laten drogen zonder 'hulpmiddelen'.
Thanks![]()
pascal828 zei:Pep met het vocht, maar geen water, dat gewoon van de productie erbij zit, is binnen 5 minuten droog.Chaincells zei:Oké :]. Het beste blijft dus gewoon laten drogen zonder 'hulpmiddelen'.
Thanks![]()
Als het veel langer doet, dan zit er water of iets anders in de pep.
Chris Pontius zei:Gewoon goed uitspreiden; 5 minuten wachten en herhalen tot het droog genoeg is.
Wachten is nooit leukit'sme zei:Is toch eigenlijk schandalig dat gewoon een kleine 20 minuutjes wachten al te lang is
![]()
it'sme zei:Om het te versnellen deed ik ook weleens een stuk marmeren steen met de zooi erop op de verwarming (of gewoon met cd hoesjeMaar voordeel met marmer is dat de speed zich er niet zo in vreet
![]()
acidking zei:gwn lekker nat in je neus pompên![]()
it'sme zei:Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeurHeb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam
![]()
weyoun22 zei:it'sme zei:Het vreet er ook niet DOORheen, maar vreet zich wel in het cd-hoesje. Bij marmer had ik dat dan weer niet. Maar moet zeggen het cd-hoesje kreeg meestal toch weer de voorkeurHeb toch ook eens een keertje van die rose meuk gehad die toch door het zakje heen kwam
![]()
Marmer of spiegel is beter om natte pep op droog te choppen idd. Op cd en dvd hoesjes laat het echt een dikke aanslag achter, helemaal als het nat is.
Chaincells zei:Gadver. Ik vind het echt vreselijk als het niet maximaal verpoederd is.
![]()
Echt wel, ik snij altijd lijntjes zo fijn dat 't bijna poedersuiker is marlena26 zei:Ikzelf zet gewoon een plat bord in de magnatron. Na 1 min haal ik hem er uit, bord is dan goed warm en leg de pep er op, effe wachten en dan met een pasje fijn maken
Oom Klaas zei:Hoe kostbaar is jouw pep dan?
Blue Nike zei:gewoon tussen 2 a4tjes
Is het zo droog en geen verlies van kostbare amphetamine.
Inderdaad... Gooi het op een spiegeltje, ga er wat met een mesje over en het is op 2 minuten droog...Exceptional Insight zei:Het enige dat je nodig hebt, is geduld. En niet eens zo heel veel.
Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Sadpanda zei:Chris Pontius zei:Mensen hebben het altijd over kwaliteitsverlies dit kwaliteitsverlies dat, maar persoonlijk merk ik er geen hol van in de praktijk.
Inderdaad, en ookal is er sprake van kwaliteitsverlies dan is het vast minimaal en merk je het niet
"Zooo ik ben zó waus nu, zeker 7 waus!"
"Dan heb je het zeker niet in de koelkast bewaard want ik ben zeker 9 waus nu!!!"
..![]()
Chris Pontius zei:
Dan ben jij goedgelovig óf zij kunnen goed liegen. Ik heb nooit iets van dat zogenaamde kwaliteitsverlies gemerkt.DDeeJay zei:ze hadde me altijd wijsgemaakt dat speed snel "slecht" wordt
Oom Klaas zei:Pep blijft langer goed dan bruine bonen in blik, en dat is al best lang.