MindlessMachine
Newbie
Hier zullen vast topics over zijn, maar ik heb een paar specifieke vragen.
Eerst even wat info over de band tussen speed en mijzelf.
-Ik ben een redelijk ervaren gebruiker. Meerdere keren gebruikt (vaker dan 50 keer)
-Omdat mijn moeder speed heeft gebruikt tijdens haar zwangerschap heb ik geen problemen met verslaafd raken. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik kan er zo lang afblijven als ik wil, maakt niet uit na hoe veel gebruik in hoeveel tijd.
-Kan redelijk grote dosis aan, maar moet dan wel blowen om rustig te blijven.
Nu heb ik een paar vragen.
Ik wil stoppen met speed als recreatieve drug gebruiken, en hier een afval middel van maken.
De speed die ik krijg is meestal rond de 70 tot 72% puur.
Mijn lichaamsgewicht is 63 / 64 kilo (daar tussen in)
1) Hoe veel mg per kilo, of wat voor dosis zou ik dagelijks kunnen gebruiken om af te vallen.
Als voorbeeld, in een werkweek, ontbijten, X mg speed nemen en dan naar school/stage/werk gaan.
Het liefst dus geen 'boost' krijgen.
Ik zoek dus naar een dosering voor ongeveer 64 kilo, bij 70-72% zuivere speed, waarbij ik nog aanspreekbaar ben op school en of werk.
Zelf dacht ik aan 30 mg per dag, verdeelt over 3 keer.
2) Hoe kan ik dit het beste innemen?
Ik hou persoonlijk niet zo van snuiven, en het zal waarschijnlijk opvallen dat ik de hele dag met een snotneus rond loop.
Is oraal een betere optie (ik ben slecht in dingen doorslikken, dus dit zal wennen zijn)
Of is misschien rectaal innemen nog beter? (Heb ervaring)
3) Zal weinig maar dagelijks gebruik invloed hebben op prestaties na de werking ervan?
Treed er nogsteeds vermoeidheid op, sterkere dwang naar roken, chagrijnig zijn etc.
Alvast bedankt ;D
MindlessMachine <3
Eerst even wat info over de band tussen speed en mijzelf.
-Ik ben een redelijk ervaren gebruiker. Meerdere keren gebruikt (vaker dan 50 keer)
-Omdat mijn moeder speed heeft gebruikt tijdens haar zwangerschap heb ik geen problemen met verslaafd raken. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik kan er zo lang afblijven als ik wil, maakt niet uit na hoe veel gebruik in hoeveel tijd.
-Kan redelijk grote dosis aan, maar moet dan wel blowen om rustig te blijven.
Nu heb ik een paar vragen.
Ik wil stoppen met speed als recreatieve drug gebruiken, en hier een afval middel van maken.
De speed die ik krijg is meestal rond de 70 tot 72% puur.
Mijn lichaamsgewicht is 63 / 64 kilo (daar tussen in)
1) Hoe veel mg per kilo, of wat voor dosis zou ik dagelijks kunnen gebruiken om af te vallen.
Als voorbeeld, in een werkweek, ontbijten, X mg speed nemen en dan naar school/stage/werk gaan.
Het liefst dus geen 'boost' krijgen.
Ik zoek dus naar een dosering voor ongeveer 64 kilo, bij 70-72% zuivere speed, waarbij ik nog aanspreekbaar ben op school en of werk.
Zelf dacht ik aan 30 mg per dag, verdeelt over 3 keer.
2) Hoe kan ik dit het beste innemen?
Ik hou persoonlijk niet zo van snuiven, en het zal waarschijnlijk opvallen dat ik de hele dag met een snotneus rond loop.
Is oraal een betere optie (ik ben slecht in dingen doorslikken, dus dit zal wennen zijn)
Of is misschien rectaal innemen nog beter? (Heb ervaring)
3) Zal weinig maar dagelijks gebruik invloed hebben op prestaties na de werking ervan?
Treed er nogsteeds vermoeidheid op, sterkere dwang naar roken, chagrijnig zijn etc.
Alvast bedankt ;D
MindlessMachine <3